Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä huomaatte että joku on ihastunut sinuun?

Vierailija
22.05.2026 |

Siinäpä se kysymys.

Jos sinuun ei ole ihastuttu, niin ei tarvitse vastata. En halua tähän keskusteluun jankkausta kuinka miehet/naiset ovat paskoja jne.

Kommentit (485)

Vierailija
381/485 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katseesta.

Tämä on totta. Joku katseessa paljastaa.

Pakko sanoa että katseenkin voi tulkita väärin. Luulin kerran ihastuksen olevan molemminpuolista oikein upottavan katsekontaktin perusteella, mutta eipäs se ollutkaan. Oli siis aina sellaista syvälle silmiin katsomista ja katseeseen kiinni jäämistä, mistä en uskonut voivani erehtyä, mutta erehdyin silti! Ihastus kertoi pitävänsä minusta vain kaverina.

Noo ei välttämättä ole halunnut paljastaa todellisia tunteitaan. Kyllä se katse kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

Olen kyllä aivan varma, että hän paljasti todelliset tunteensa eli sen, ettei ole kiinnostunut muusta kuin kaveruudesta. Minäkin ajattelin, että katse kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, mutta opin, että katsekin on mahdollista tulkita väärin. Ehkä jollain ihmisillä vain on tapana tuijotella silmiin tavallista enemmän?

Ihastus on sellainen psykoosi, että ihastunut helposti etsii mitä tahansa merkkejä vastakaiusta ja tulkitsee ystävällisen kiinnostuksen sekä kaikki vähän pidemmät katseet toiveidensa mukaisesti.

Toisaalta itsellä tämä on vähän toisin eli jos olen johonkin ihastunut niin vähättelen sen toisen antamia signaaleja 'koska ei se toinen kuitenkaan ole kiinnostunut'

Vierailija
382/485 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on turhaa ja raskasta työtä. Tämä on rouvan sana, muuta neuvoa ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/485 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen ystäväni alkoi lähettää Instagramissa keloja, joiden perusteella ei jäänyt epäselväksi, vaikkei suoraan sanonut. Nykyisin seurustelemme.

Vierailija
384/485 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miespuolinen ystäväni alkoi lähettää Instagramissa keloja, joiden perusteella ei jäänyt epäselväksi, vaikkei suoraan sanonut. Nykyisin seurustelemme.

Mistä seurustelette, niistä keloistako? Olivatko kauankin kuivettuneita?

Vierailija
385/485 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa varmaankin filmikelaa? Sellaista wakawanhan ajan filmiä.

Vierailija
386/485 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veikkaan että tarkoitti tällaista sähköteknistä laitetta.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kela_(komponentti)

Vierailija
387/485 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä veikkaan että tarkoitti tällaista sähköteknistä laitetta.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kela_(komponentti)

Tuomas Kelan ja Anssi Kelan sai postissa herra

Vierailija
388/485 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen huomaa siitä, kun joku kuolaa niskaasi.

Vierailija
389/485 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se helppoa jos ihmiset ilmaisisivat selkeästi kiinnostuksen toisiaan kohtaan eivätkä pelaisi mitään kylmää-kuumaa pelejä. Vaikea edes aavistella mitä toisen päässä liikkuu jos välillä ollaan kiinnostuneen oloisia ja välillä ei.  Tuskin kukaan pahasti loukkaantuu jos toinen kertoo ihastuksestaan vaikkei siitä mitään seuraisikaan. Elämässä voi vakavampiakin asioita tulla eteen. 

Vierailija
390/485 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se helppoa jos ihmiset ilmaisisivat selkeästi kiinnostuksen toisiaan kohtaan eivätkä pelaisi mitään kylmää-kuumaa pelejä. Vaikea edes aavistella mitä toisen päässä liikkuu jos välillä ollaan kiinnostuneen oloisia ja välillä ei.  Tuskin kukaan pahasti loukkaantuu jos toinen kertoo ihastuksestaan vaikkei siitä mitään seuraisikaan. Elämässä voi vakavampiakin asioita tulla eteen. 

Ainakin minä olen oppinut kantapään kautta, ettei kannata ilmaista kiinnostustani kenellekään. Reaktio nimittäin on aina joko luokkaa "hyi miten toi kehtaa edes puhua mulle", suuttuminen (minulle siis - tietenkin) tai pakenevat paikalta ja muuttuvat tuppisuiksi.

Vierailija
391/485 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks pitää esittää, ettei tiedä, mikä on instagram ja mitä siellä tehdään? Miten olisi pitänyt sanoa, ettei tarvitsisi vääntää jostain kelanauhureista, anssikeloista tai kuparikelasta? Suomen kielen rikkautta, että sama sana voi tarkoittaa montaa eri asiaa. 

Vierailija
392/485 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia meni jopa neljä, kun mies työpaikallani sanoi minulle Ti amo. Olimme kyttäilleet toisiamme kaukaa ja joka kerta kun näin hänet, niin punastuin ja hikoilin. Se oli raastavaa ja kamalaa mennä töihin kun hän oli siellä, enkä saanut rauhaa. Emme koskaan seurustelleen, olimme molemmat naimisissa ja lopetin tämän kuuman tunteen lähtemällä koko maasta.

Vierailija
393/485 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia meni jopa neljä, kun mies työpaikallani sanoi minulle Ti amo. Olimme kyttäilleet toisiamme kaukaa ja joka kerta kun näin hänet, niin punastuin ja hikoilin. Se oli raastavaa ja kamalaa mennä töihin kun hän oli siellä, enkä saanut rauhaa. Emme koskaan seurustelleen, olimme molemmat naimisissa ja lopetin tämän kuuman tunteen lähtemällä koko maasta.

Kiitos Kjelle niistä vuosista. Et ole enää olemassa. Kuolit parivuotta lähtöni jälkeen. 

Vierailija
394/485 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks pitää esittää, ettei tiedä, mikä on instagram ja mitä siellä tehdään? Miten olisi pitänyt sanoa, ettei tarvitsisi vääntää jostain kelanauhureista, anssikeloista tai kuparikelasta? Suomen kielen rikkautta, että sama sana voi tarkoittaa montaa eri asiaa. 

Hyvä kysymys. Toinen hyvä kysymys on, miksi pitää olla vauvalla, jos vetää herneen nenään huumorista?

Vierailija
395/485 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä olen oppinut kantapään kautta, ettei kannata ilmaista kiinnostustani kenellekään. Reaktio nimittäin on aina joko luokkaa "hyi miten toi kehtaa edes puhua mulle", suuttuminen (minulle siis - tietenkin) tai pakenevat paikalta ja muuttuvat tuppisuiksi.

tahtoisitko tuppini suuhusi, poikaseni?

Vierailija
396/485 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh; yksi nainen tuli hakemaan Kruununhaan yksiöstä mut yhtenä iltana hänelle asumaan.

Toisen naisen kämpille lähettiin kun olin läpsäissyt häntä persiille - ja sille tielle jäin.

Nämä tosin ovat jo 80-luvun loppua ja minä jo 63v.

Vierailija
397/485 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tahtoisitko tuppini suuhusi, poikaseni?

😑

Vierailija
398/485 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ne katseet. Se ettei käännä katsetta pois ja koko maailma pysähtyy, äänet muuttuvat hidastetuiksi. Se katse on niin intensiivinen ja päättyy aina tahattomaan hymyyn. Siitä. 

Vierailija
399/485 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla paljonkin noita ihastuneita.

Vierailija
400/485 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs minua nuorempi nainen hakeutuu turhan usein samaan paikkaan lähelle kuin "vahingossa" ja ajoittaa omat saapumiseni hänen kanssaan samaan tilaan, tuijottelee, tekee tikusta asiaa, silloin tällöin koskettelee (käsivartta ja selkää) tai on välillä hermostunut ja välttelevä. Kertoo yksityisasioitaan (lähinnä omaa rakkauselämäänsä) sekä kyselee mun rakkauselämästä useampaan otteeseen (ja samalla sekä korostaa omaansa ja yrittää kyseenalaistaa mun rakkauselämää). Yrittää pientä flirttiä, pyytää kommentoimaan hänen ulkonäköään tai vaatetustaan, pyytää apua vaikkei oikeasti tarvitse tai jäätyy jos erehdyn kehumaan häntä (ilman taka-ajatuksia). Aikoinaan laittoi sydämiä kun oli jotain asiaa viestillä, sittemmin lopettanut. Käyttäytyy eri tavalla muita kohtaan kuin minua.

Ymmärrän kyllä jos tätä tapahtuisi vain kerran pari ja silloin ottaisin nuo jutut ihan vaan small talkina, mutta kun tätä touhua on tapahtunut jo pidemmän aikaa. Se käyttäytyminen ei ole ollut normaalia, sillä ei kukaan voi olla noin kiinnostunut toisen läsnäolosta ilman että siinä on jotain muutakin, koska kavereita hänellä on paljon omasta takaa kelle jutella noista. En ole kiinnostunut hänessä siinä mielessä ja jopa kertonut sen hänelle. Olen jopa kannustanut häntä, että pitää kiinni uudesta suhteestaan. Kerroin myös, että en ole kiinnostunut hänen yksityisasioistaan ja nyt hän on alkanut sekä vältellä katsekontaktia ja silti pyrkinyt hakeutumaan seuraan.