Mistä huomaatte että joku on ihastunut sinuun?
Siinäpä se kysymys.
Jos sinuun ei ole ihastuttu, niin ei tarvitse vastata. En halua tähän keskusteluun jankkausta kuinka miehet/naiset ovat paskoja jne.
Kommentit (485)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttely, lyhyet vastaukset, viesteihin reagointi peukulla, asiallisuus, kiireisiin vetoaminen jos ehdotetaan tapaamista.
Vielä ei ole tuottanut tulosta, mutta toivon ihastukseni vielä tajuavan miten hulluna olen häneen.
Sun täytyy tehdä itsesi romanttisesti tiettävksi.
Ilmestyt paikkoihin jossa hän liikkuu. Lähetät hänelle enemmän viestejä (väh.kymmeniä päivässä). Menet päivystämään hänen pihalleen yöllä.jne jne
Kyllä hän ymmärtää että olet paras mahdollinen vaihtoehto hänelle. Kun olet niin kilttikin vielä.
Jos ei ymmärrä, saa maksaa kunnian loukkaamisesta. Kiltin miehen kunniaa ei loukata!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret tsirbulat pyrkivät diskoteekin tanssilattialla viereen joraamaan.
Farkkuasu tennari pappa yrittää taas. Luulee ettei tunnisteta. 1. kuka muu puhuu tsirbuloista? 2. diskoteekki??? 3.joraamaan???
Kuunteleekohan se purkkaa vai jytää?
T.M 76-v
Ei varmuudella oikein mistään ellei kerro. En ainakaan itse erota aina mikä on ihastumista ja mikä jotain muuta.
Kakikenlaisia ihastuneita eleitä voi olla, mutta ihminen ei välttämättä myönnä mitään ääneen. Eli mitäpä merkitystä tuollaisella on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöt ja naisethan nyt luulevat näkevänsä tuota suunnilleen joka toisesta miehestä
Eikö aloittaja kertonut ettei kaipaa näitä vastauksia...
Koska palsta on nimeltään "aihe vapaa" niin aloittaja ei voi määrätä kommenttiemme sisältöä, hän voi vain esittää toivomuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöt ja naisethan nyt luulevat näkevänsä tuota suunnilleen joka toisesta miehestä
Eikö aloittaja kertonut ettei kaipaa näitä vastauksia...
Koska palsta on nimeltään "aihe vapaa" niin aloittaja ei voi määrätä kommenttiemme sisältöä, hän voi vain esittää toivomuksensa.
Ja jos ei halua vastauksia, voi jättää aloituksen tekemättä...
Kyllä leidit tulevat "kimppuun" kun ovat ihastuneita. Ymmärtääkseni aivan vastaavasti kun 1970 luvulla!
Lavatansseissa olin vähän liikuttuneessa tilassa ja leidi sitten kimmastui jostain ihme syystä ja häippäisi.
Se oli ensimäinen tapaamisemme. Molempien vakiopaikka.
Suoraan sanoen en myöhemmin muistanut minkä näköinen tämä neitokainen olikaan.
Meni muutama viikko ja hän tuli sitten naisten haulla hakemaan. Oikein takertui kiinni ja kysyi, olenko vihainen kun en ole huomioinut häntä?
Enhän voinut kertoa totuutta, etten muista minkä näköinen on?
Kesä meni kun siivillä sitten. Vaikka välimatkaa oli yli 90 km.
Kaiken huipuksi hän oli yli 10 senttiä pitempi minua. Syykin selvisi ihastukseen, oli heikkona lyhyempiin miehiin!
siitä, kun toinen sanoo olevansa ihastunut minuun
Vierailija kirjoitti:
Feromoneista.
Kiveshiestä.
Vierailija kirjoitti:
siitä, kun toinen sanoo olevansa ihastunut minuun
Olis kiva joskus kokea
-sivusta
Absurdi kysymys. Ei näin rumiin naisiin, kuten esim. minä, ihastuta.
En mistään. Varmaan asia on niin että.jos jotain selviä merkkejä on ollut ilmassa niin en ole niitä huomannut mutta oikeastaan mua ei edes kiinnosta eli en tiedä onko joku ollut muhun ihastunut.
Huomasin katseet, vilkuilun, lähelle tulemisen, ihan vieressä seisomisen, töihin tulon ajoittamisen samaan ovenavaukseen, tikusta asiaa, lämmin hymy, loistavat silmät, äänen pehmenemisen, keho ja jalat osoittivan minun suuntaan vaikka jutteli jonkun kanssa kauempana, kosketteli kasvojaan tai niskaansa kun puhui minulle, välillä vältteli katsekontaktia.
En uskonut että olisi kiinnostunut kun oli varattu. En sekaannu varattuihin. Hänellä oli koko ajan avokki, jonka kanssa sitten menikin naimisiin ja teki lapsen.
Oliko sitten joku paniikki-ihastus ennen sitoutumista, tai sitten en usko mihinkään merkkeihin. Pitää suoraan sanoa.
Vierailija kirjoitti:
On joku voinut ihastua, mutta ei ole vain uskaltanut tehdä asiaa selväksi.
Toisaalta taitaa nykyään olla viisainta olla reagoimatta tuollaisiin merkkeihin, joissa voi olla tulkinnanvaraa, jos ei toinen ihan suoraan sano ja osittain senkin jälkeen, ettei tule mitään väärin tulkintaa.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta taitaa nykyään olla viisainta olla reagoimatta tuollaisiin merkkeihin, joissa voi olla tulkinnanvaraa, jos ei toinen ihan suoraan sano ja osittain senkin jälkeen, ettei tule mitään väärin tulkintaa.
Mitäpä sitä parisuhteita ja ihmissuhteita muodostamaan😉
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä parisuhdemielessä, mutta muuten.
Sun täytyy tehdä itsesi romanttisesti tiettävksi.
Ilmestyt paikkoihin jossa hän liikkuu. Lähetät hänelle enemmän viestejä (väh.kymmeniä päivässä). Menet päivystämään hänen pihalleen yöllä.jne jne
Kyllä hän ymmärtää että olet paras mahdollinen vaihtoehto hänelle. Kun olet niin kilttikin vielä.