Mistä huomaatte että joku on ihastunut sinuun?
Siinäpä se kysymys.
Jos sinuun ei ole ihastuttu, niin ei tarvitse vastata. En halua tähän keskusteluun jankkausta kuinka miehet/naiset ovat paskoja jne.
Kommentit (485)
Mä oon nyt kattonu tätä yhtä miestä täällä kaupan kassalla ehkä puol vuotta aina tiistaisin kun käyn ostamassa sipsipusseja ja energiajuomaa. Mä meen aina sen jonoon vaikka siinä ois hirvee ryysis koska mä oon huomannu sen katseesta tosi paljon asioita. Eihän me olla ikinä silleen puhuttu mitään mut kyllä mä huomaan nää jutut kun oon netistä lukenu foorumeita miten miehet toimii.
Tänään se tapahtu taas. Se otti mun sipsipussin ja veti sen siitä punasesta laserlaitteesta ja sit se katso mua suoraan silmiin ja sano et kakskymmentäviis ja viisikymmentä. Se sano sen tosi selkeesti silleen et se halus varmasti mun huomaavan sen äänenpainon. Ja sit se antoi mulle kuitin käteen ja meidän sormet osui ihan vähän yhteen. Se oli ihan selkee merkki koska se ois voinu vaan pudottaa sen kuitin siihen hihnalle mut se halus välttämättä koskettaa mua. Mä tunsin miten mun maha heilahti siinä mun paidan alla kun mä otin sen kuitin ja mun sydän alko hakkaan tosi kovaa.
Mä kävelin siitä sit pois ja se jäi siihen katsomaan mun perään tai ainakin mä luulen niin koska sen oli pakko jäädä siihen istuun kun sillä on se työ siinä. Kyllä mä sen tajuan et se on muhun ihan lätkässä mut se ei vaan voi sanoa sitä suoraan koska se on töissä ja sille tulis varmaan potkut jos se alkais liikaa flirttailemaan asioilleen. Kyllä tää mun odotus vielä palkitaan kunhan me nähdään taas ens tiistaina.
Käskin tekoälyä kertomaan tarinan missä vajaaälyinen luulee jonkun olevan ihastunut häneen. Kertoi tuon jutun kauppareissusta. Näin se maailma muuttuu. Kuinka plajon täälläkin mahtaa olla tekoälybotteja kirjoittelemassa viestejä ja "keskustelemassa".
Vierailija kirjoitti:
Hän tulee jatkuvasti juttelemaan niitä näitä. Molemmat ollaan miehiä, hän naimisissa, minä avoliitossa. Terveiset Heikille !
Viime viikolla huomasin, että Heikki on komea. Ja mitkä lihakset. ja niitä näitä jutteli taas
Vierailija kirjoitti:
Olen jo niin vanha, lihava, ruma ja muutenkin isääni tullut (äitini oli kyll hyvä ihminen) ettei muhun kukaan ihastu.
varmasti ihastuu ja on ihastunut. Kaikissa meissä on sitä jotakin jonkun mielestä
Onhan se katse ihan erilainen, sellaiset tähtisilmät. Ja liikkuu hermostuneesti, näplää nenäänsä tai leukaansa, joskus välttelee kokonaan katsomasta, kun tietää olevansa niin ihastuneen näköinen ulkopuolisellekin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vähän erikoisempi: vartalon suunnasta. Tarkkailkaapa.
Jeps.
Vierailija kirjoitti:
Feromoneista.
tämä on ihan tieteellinen juttu ja itsekin koettu. ihmettelen näitä alapeukuttajia. kertoo miten nykypäivän ihmiset tuntevat tiedettä vähän. en tosin minäkään mikään hirveä asiantuntija
mutta tieteen kuvalehdessä oli kerran juttu siitä että tätä tieteellisesti todistettiin. ihmiset haistelivat kainaloita sokkona .. ei mitään pestyjä eikä millään parfyymeillä shampoilla.
nukuin erään naisen vieressä ja varmaan kuulostaa ehkä oudolta mutta jopa hänen hengityskin oli ihanaa. meillä synkkasi se oli mukavaa aikaa. sitten taas päinvastaisia kokemuksia on. parisuhteita ei tullut mutta mukavia naisia olivat. mutta jokin tökki..feromonit juuri.
Minä otan käyttöön Turhapuron temput siitä daamin on pakko hiffata.
ihastuin seiska luokalla takana istuvaan kauniiseen vaaleaan tyttöön. Ihastuminen lopahti, kun hän yhtenä päivänä sanoi, että mikä ihmeen pöllö olen, kun pää kääntyilee jatkuvasti
Vierailija kirjoitti:
Housuissa pullottavasta erektiosta.
Kertoo seksuaalisesta halusta. Ei ole välttämättä paljoakaan tekemistä tunteiden kanssa, joksi ihastuminenkin lasketaan.
Vierailija kirjoitti:
ihastuin seiska luokalla takana istuvaan kauniiseen vaaleaan tyttöön. Ihastuminen lopahti, kun hän yhtenä päivänä sanoi, että mikä ihmeen pöllö olen, kun pää kääntyilee jatkuvasti
Se varmasti sattui, jos vielä aikuisenakin (?) muistat, miten tylysti hän sinulle sanoi. Toivottavasti olet myöhemmällä iällä tavannut mukavampia tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo seksuaalisesta halusta. Ei ole välttämättä paljoakaan tekemistä tunteiden kanssa, joksi ihastuminenkin lasketaan.
No mutta onhan tuo nyt jo hyvä merkki kuitenkin🤭
Siintä että minua peloittaa ja ahtistaa ynnä syyllistyttäähin. olin niin nuevoton viimeksihin n 20 vuotta sitten. Kumpa en enää kuunaan tulisi sellaiseksi, ihastumisenväärdeksi
Tulissin mieluummin taas koulukiusatuksi kuin vahingoissa viehättäneeksi jotaakuta
Vierailija kirjoitti:
Tulissin mieluummin taas koulukiusatuksi kuin vahingoissa viehättäneeksi jotaakuta
Mitä ihmettä? Et voi olla tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret tsirbulat pyrkivät diskoteekin tanssilattialla viereen joraamaan.
Farkkuasu tennari pappa yrittää taas. Luulee ettei tunnisteta. 1. kuka muu puhuu tsirbuloista? 2. diskoteekki??? 3.joraamaan???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret tsirbulat pyrkivät diskoteekin tanssilattialla viereen joraamaan.
Farkkuasu tennari pappa yrittää taas. Luulee ettei tunnisteta. 1. kuka muu puhuu tsirbuloista? 2. diskoteekki??? 3.joraamaan???
Otatkohan nämä jutut liian tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feromoneista.
tämä on ihan tieteellinen juttu ja itsekin koettu. ihmettelen näitä alapeukuttajia. kertoo miten nykypäivän ihmiset tuntevat tiedettä vähän. en tosin minäkään mikään hirveä asiantuntija
mutta tieteen kuvalehdessä oli kerran juttu siitä että tätä tieteellisesti todistettiin. ihmiset haistelivat kainaloita sokkona .. ei mitään pestyjä eikä millään parfyymeillä shampoilla.
nukuin erään naisen vieressä ja varmaan kuulostaa ehkä oudolta mutta jopa hänen hengityskin oli ihanaa. meillä synkkasi se oli mukavaa aikaa. sitten taas päinvastaisia kokemuksia on. parisuhteita ei tullut mutta mukavia naisia olivat. mutta jokin tökki..feromonit juuri.
Aika monella naisella on ollut reikiä hampaissa, niin hengitys löyhkää. Ei siinä välttämättä feromonit silloin auta.