Mistä huomaatte että joku on ihastunut sinuun?
Siinäpä se kysymys.
Jos sinuun ei ole ihastuttu, niin ei tarvitse vastata. En halua tähän keskusteluun jankkausta kuinka miehet/naiset ovat paskoja jne.
Kommentit (485)
Virallinen muuttui vallan villiksi, kun hoksasi, että kiinnostus on molemminpuolista:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta taitaa nykyään olla viisainta olla reagoimatta tuollaisiin merkkeihin, joissa voi olla tulkinnanvaraa, jos ei toinen ihan suoraan sano ja osittain senkin jälkeen, ettei tule mitään väärin tulkintaa.
Mitäpä sitä parisuhteita ja ihmissuhteita muodostamaan😉
Otapa selvää asiakaspalvelijoiden kokemuksista.
Asiakaspalvelijana osaan tarvittaessa pakittaa kohteliaasti.
Kyllä varma merkki on kunnon suihinotto
En välttämättä huomaa, joa ihminen on vain normaalin ystävällinen. Miksi alkaisin ylitulkitsemaan jotain hymyä tai ystävällisyyttä? Turhaa spekulointia.
Jos on ihastunut, niin se kannattaa kertoa, eikä vain haaveilla, että toinen jotenkin mystisesti huomaisi hymystäsi moista.
Halaa minua ronskisti ja laittaa käsiraudat.
Vierailija kirjoitti:
Eipä oikein mistään. Ihminen voi toljottaakin pitkään ihan muista syistä kuin että olisi ihastunut mutta moni näyttää niin haluavan käsittää. Itsellä tulee tuijottamisista mieleen että mitähän naamastani roikkuu.
Tämä. Itsellä myös muutama miespuolinen työkaveri, jotka ovat lievästi kirjolaisen oloisia. Heistä tulee mieleen, että ovat opetelleet katsomaan silmiin ja sitten tuijottavat ahdistavalla tavalla liskomaisesti, vahamaisella ilmeellä, räpyttelemättä ja pitkiä aikoja.
Enpä nyt lähtisi tuollaista ihastumiseksi tulkitsemaan. Pikemminkin ovat luultavasti sosiaalisesti outoja/kömpelöitä.
Vierailija kirjoitti:
En välttämättä huomaa, joa ihminen on vain normaalin ystävällinen. Miksi alkaisin ylitulkitsemaan jotain hymyä tai ystävällisyyttä? Turhaa spekulointia.
Jos on ihastunut, niin se kannattaa kertoa, eikä vain haaveilla, että toinen jotenkin mystisesti huomaisi hymystäsi moista.
Tämäpä juuri. Ihastuksellehan voi vaikka laittaa viestiä ja pyytää kahville tmv. jos ei uskalla suoraan kysyä.
Elämä on lyhyt, moni hyvä suhde saattaa jäädä syntymättä kun tunteistaan ei kerro :/
Läheisyyteen hakeutuminen on musta aika selvä merkki. Kerran kun odottelin bussia pysäkillä, edestä tuli pysäkille nainen myös odottamaan bussia. Hetken päästä taisi vilkaista päin jonka jälkeen todella hitaasti ja viekkaasti käveli aivan eteen viereeni. Edessäni ei ollut ketään eikä ruuhkaa ollut, mutta siihen halusi tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä juuri. Ihastuksellehan voi vaikka laittaa viestiä ja pyytää kahville tmv. jos ei uskalla suoraan kysyä.
Elämä on lyhyt, moni hyvä suhde saattaa jäädä syntymättä kun tunteistaan ei kerro :/
Voi kuitenkin olla hyvinkin ihastunut ilman että on aikomusta tai mahdollisuuttakaan mitenkään viedä asiaa eteenpäin. Usein jopa niin että suhteen rakentelu olisi typerää tai suorastaan väärin. Syitä on monia. Luulen että enemmistö ihastumisista on tällaisia, joskus lieviä ja joskus vähän syvempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsui itsensä mun luokse kylään. Tuli kukkien kanssa ja oli kovin pidättyväinen ja kuivan oloinen, ei hipaissutkaan ja puhui töistään koko ajan. Istui sohvalla visusti omalla reunallaan. Luulin, että ei ole yhtään kiinnostunut mutta olin totaalisen väärässä! Jos en olisi itse ollut jo ihastunut, olisi koko juttu jäänyt toteutumatta.
Päädyittekö tapaamiseen päätteeksi virallisen oloiseen yhdyntään, jonka päätteeksi mies yskähti kuivasti, nyökkäsi ja poistui paikalta.
Naurattaa nämä molemmat kommentit. 😀 jäin miettimään oliko tämä henkilö edelleen noin virallinen ja kuivan oloinen. Siis kun ilmeisesti juttu sitten jatkui, ilmeisesti naisen toimesta.
Olen itsekin naisena sitä mieltä, ettei liian nopeaa etenemistä eikä seksiä. Mutta joku roti virallisuudella ja kuivakkuudellakin sentään. Mutta toisaalta, parempi sekin kuin liika innokkuus ja yrittäminen. Toisaalta ja toisaalta, joku välimuoto ehkä parempi.
No kyllä virallisuus kaikkosi nopeasti, kun kävin häneen kiinni! Odottelisin varmaan vieläkin, jos en olis tehnyt konkreettista aloitetta.
Eilen viimeksi huomasin, kun nuorempi nainen kävi pyllistelemässä lähellä ja vilkuili.
Varmaan panetti , mutta en ollut näkevinään.
Äitinsä vaan pari vuotta vanhempi..
Vierailija kirjoitti:
Virallinen muuttui vallan villiksi, kun hoksasi, että kiinnostus on molemminpuolista:)
Suloinen se ylivirallinen mies.
Ihastuminen on tosiaan yksi tila ja vaihe, joka ei välttämättä johda mihinkään. Itse olen jostain syystä vedonnut varattuihin tyyppeihin, jotka ovat uskotelleet eroavansa. Mitään fyysistä näiden kanssa ei tietenkään ole ollut, mutta ovat buustanneet psyykettään kustannuksellani ja ihastuksellani. Sitten kun ovat saaneet parisuhteensa kuntoon (yksi oli sanojensa mukaan eroamassa, mutta menikin naimisiin, koska "ei halunnut luopua saavutetuista eduista") käyttäytyvät kuin mitään tunnetasoa ei olisi ollutkaan ja ghostaavat. Tämä oikeastaan lopullisesti vei uskon siihen, että itse vielä kohtaisin aidon, avoimen ja rehellisen miehen. Ei ole itselle tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen on tosiaan yksi tila ja vaihe, joka ei välttämättä johda mihinkään. Itse olen jostain syystä vedonnut varattuihin tyyppeihin, jotka ovat uskotelleet eroavansa. Mitään fyysistä näiden kanssa ei tietenkään ole ollut, mutta ovat buustanneet psyykettään kustannuksellani ja ihastuksellani. Sitten kun ovat saaneet parisuhteensa kuntoon (yksi oli sanojensa mukaan eroamassa, mutta menikin naimisiin, koska "ei halunnut luopua saavutetuista eduista") käyttäytyvät kuin mitään tunnetasoa ei olisi ollutkaan ja ghostaavat. Tämä oikeastaan lopullisesti vei uskon siihen, että itse vielä kohtaisin aidon, avoimen ja rehellisen miehen. Ei ole itselle tullut vastaan.
Miksi ihmeessä yrität varattuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Absurdi kysymys. Ei näin rumiin naisiin, kuten esim. minä, ihastuta.
Ei välttämättä parisuhdemielessä, mutta muuten.
Meinaat jotta ihan vaan se parittelusuhde,niin ei mene sitä aikaa hukkaan
Minuun ei ihastu kukaan. En ainakaan ole huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Housuissa pullottavasta erektiosta.
Kertoo seksuaalisesta halusta. Ei ole välttämättä paljoakaan tekemistä tunteiden kanssa, joksi ihastuminenkin lasketaan.
No mutta onhan tuo nyt jo hyvä merkki kuitenkin🤭
No onhan se hyvän työvalmiuden merkki,millä sutia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta taitaa nykyään olla viisainta olla reagoimatta tuollaisiin merkkeihin, joissa voi olla tulkinnanvaraa, jos ei toinen ihan suoraan sano ja osittain senkin jälkeen, ettei tule mitään väärin tulkintaa.
Mitäpä sitä parisuhteita ja ihmissuhteita muodostamaan😉
Asiakaspalvelijana osaan tarvittaessa pakittaa kohteliaasti.
Kuinka monta lehtijuttua, haastattelua ja postausta sosiaalisessa mediassa Asiakaspalvelijoiden ahdistavista kokemuksista, kun joku on katsonut, hymyillyt, yrittänyt vitsailla, flirttaillut jne jne tavalla, jonka voisi kokea ihastumiseksi/kiinnostuksen osoitukseksi? Ja sinun kommenttisi on "minä olisin osannut tehdä X tässä tilanteessa"?
Jokainen näistä postaajista, kommentoijista jne, on ollut oikeasti ihminen joka on kokenut aidosti ahdistusta, eikä ole välttämättä uskaltanut/osannut "pakittaa kohteliaasti" tai muutenkaan poistua tilanteesta.
"Ei toivottu seksuaalinen huomio tai lähestyminen on seksuaalista häirintää" on hyvä ohjenuora ja tämähän on jo osittain kriminalisoitu laissa... Joten todellakin olisi hyvä, ettei lähde "koettuihin" "merkkeihin" reagoimaan: yksi (sanotaan mies) voi kokea "tuo vilkuilee minua, onkohan se kiinnostunut minusta..." Kun se "vilkuilija" (sanotaan nainen) voi kokea suoraa ja puhdasta ahdistusta ja katselee siksi sitä toista, koska pelkää "mitähän tuo tekee seuraavaksi? Toivottavasti se ei tule lähellekään. Nyt pelottaa ja olen yksi ntässä tilanteessa, miten tästä pääsee pois?"...
En vähättelisi yksilön kokemuksia ahdistuksesta tai häirinnästä ja paras tapa välttää nämä, vaikka ihan puhtaan vilpittömien väärinkäsityksien aiheuttamat, on suora kommunikointi tasavertaisina ihmisinä, ei "merkit" tai "vihjeet"...
Tahattomastikin voi aiheuttaa toiselle ahdistusta ja traumoja, eikä kenellekään pitäisi toivoa semmoista...