Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä huomaatte että joku on ihastunut sinuun?

Vierailija
22.05.2026 |

Siinäpä se kysymys.

Jos sinuun ei ole ihastuttu, niin ei tarvitse vastata. En halua tähän keskusteluun jankkausta kuinka miehet/naiset ovat paskoja jne.

Kommentit (485)

Vierailija
361/485 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntö on, että mies ei koskaan kiinnitä huomiota naiseen, jota ei pidä puoleensavetävänä. Jos mies hakeutuu juttusille, vitsailee kustannuksellasi (toivon mukaan leikkisästi), kommentoi tekemisiäsi, antaa sinulle lempinimen, katsoo usein, muistaa yksityiskohtia joita olet kertonut, huomaa muutokset, kehuu jne. niin hän vähintään pitää sinua viehättävänä. 

Vierailija
362/485 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurusta silmissä ja äänessä, pehmeydestä niissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/485 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsääntö on, että mies ei koskaan kiinnitä huomiota naiseen, jota ei pidä puoleensavetävänä. Jos mies hakeutuu juttusille, vitsailee kustannuksellasi (toivon mukaan leikkisästi), kommentoi tekemisiäsi, antaa sinulle lempinimen, katsoo usein, muistaa yksityiskohtia joita olet kertonut, huomaa muutokset, kehuu jne. niin hän vähintään pitää sinua viehättävänä. 

Onko noin? Kuka tuon säännön on laatinut?

Vierailija
364/485 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut utelee kullini kokoa... Haluaa varmistaa kannattaako jatkaa ihastumista.

Vierailija
365/485 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cosmo(politan)

Vierailija
366/485 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cosmo(politan)

Nää on näitä samoja "sääntöjä" kuin sekin että nainen pyörittelee hiuksiaan sormilla kun on kiinnostunut. Yhtä luotettava kuin lottovoitto.

Vierailija
367/485 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vanha koppelo, mutta nuorena olin aika kaunis säihkysääri. Monet miehet mm. työpaikoilla katselivat minua silmät loistaen, esim. kun kuljin ohitse, niin heidän silmänsä syttyivät kuin tähdet. 

Vierailija
368/485 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se. Kun en erota. Hiljattain kuulin että nuorena ollessa olisin ollut yhden kiinnostuksen kohteena. Muttei hän sitä minulle kertonut. Hän olisi ehkä ollut "se oikea" tai sitten ei. Ei voi tietää koska asia jäi selvittämättä. Ehkä jompikumpi meistä olisi todennut etten valitse juuri tuota ihmistä. Tai ehkä molemmat olisivat huomanneet että valitsen juuri tuon. Ei voi tietää kun ei selvitetty.

Vierailija
369/485 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajatella. Maailmassa olisi ollut yksi ihminen, hyvä ihminen, joka olisi ajatellut: valitsen juuri sinut. Mutten tajunnut, vaikka ehkä juuri sitä kaipasin, että olisi ollut joku joka välittää. Edes yksi ihminen koko maailmassa.

Vierailija
370/485 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seepaotin kaikissa nimissä ja kiertoilmaisuissa, en ole voinut huomata sitä koska sellaista ei ole koskaan tapahtunut. Joku on toki saattanut luulla ihastuneensa, koska ei ole tuntenut minua vielä silloin

Vierailija
371/485 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joillain on naimattomuuden eli aseksuaalisuuden armolahja ja heät on armahdettu siten, että het kestävät runkkaamatta, huoraamatta ja avioitumatta täysipäisinä ynnä senkin, nottei kenkään kuunaan viehäty heistä seksuvaalisesti. Ei seksuaalisuudelle olisi edes  hyödyllistä käyttöä sellaisella, kestä ei ole luotu avioitumiskelpoa

Vierailija
372/485 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonto 

Vierailija
373/485 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu ihmisestä. Itse olen herkkä ihastumaan mutta en usko että sitä minusta näkee. Joskus kuljetaan siinä rajamailla etten ole edes varma pidänkö ihmisestä ihan muuten vai olenko ihastunut. Joistain ihmisistä taas huomaa sellaisen kikattekun ja lähelle pyrkimisen, mutta sekään ei aina meinaa että oikeasti haluaisi edetä asian kanssa. Varsinkin työelämässä tulee kaikenlaisia kivoja ihmisiä vastaan, mutta ei kaikkien kanssa mitään ihmeempää silti halua. 

Vierailija
374/485 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinttä, että se minut nähtyään ryhtyy horjumaan kävellessään, tosinaan jopa vaipuu konttaamaan vapisten ja hapuillen kuin vastasyntynyt bambi pilkkopimeässä louhikossa syyssateella, suu on kuiva ja se horisee omiaan juttellen pikku-ukoille, on jalkapohjista päälakeen hiessä ja punertaa, puskee höyryä kuin vanha juna. RTyhtyy kiertämään kehää kun unohtaa minnekä olikaan menossa. Täällä Aimo Urakka, jakkara

Vierailija
375/485 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muli tuli olo, että töistä tuttu olisi kiinnostunut, ei puhuta ihastumisesta mutta kiinnostuksesta. Katse, hymyily ja eleet ym. Olin aika varma! Menin faceen ja etin tyypin niin jahas, onkin hyvässä parisuhteessa. Se siitä sitten taas 😁

Mulla sama. Tyyppi oli hyvin hymyilevä ja etsiytyi juttusille. Huomasin pitkiä katseita. Olin aika varma että on kiinnostunut, olin itsekin kiinnostumassa hänestä.  Sitten alkoi ihan itse kertoa naisystävästään kun juteltiin ohimennen jostain. Joten selvästi ymmärsin vihjeet väärin. Onneksi en ehtinyt tehdä omaa kiinnostusta tiettäväksi, olisi ollut kiusallista puolin ja toisin.

Eihän parisuhde estä ihastumista. Ehkä kiinnostus oli molemmpinpuolista, mutta pisti stopin parisuhteen takia. 

Vierailija
376/485 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, ainakin 20 vuotta sitten yksi  amiksen pihalla tupakoimassa seissyt soma plikka heitti mulle kaveriensa kuullen " Hyvä pylly" rientäessäni ohi, mutta olin niin burgerilainen, että päätin paniikissa olla reakoimatta kuinkaan enkä edes katsonut siihen päin. Siintä se ehkä suuttui koska lopetti liehittelynsä aika pian tuon jälkeen. mutta olihan se kuitenkin 5 vuotta minua nuorempi ja harhainenkin siis vielä  varmasti, eikä se tiennyt edes tylsyydestäni ja tahdittomuudestani, oli vaan kaikkien havaintojeni mukaan ihastunnut minuun syistä jotka eivät vieläkään ole tulleet tietooni, t. vanha impipoika

Vierailija
377/485 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tiennyt, että joku on ihastunut minuun. Ajoissa ainakaan. Jälkikäteen olen välillä oivaltanut senkin. Välillä on kaverit sanoneet, että tiesitkö että toi on ihan ihastunut sinuun. Itse olen ollut ihan pihalla asiasta, ja sitä mieltä että ei voi olla, miksi ihmeessä olisi. On aika monta tilaisuutta mennyt ohi sen takia :)

Vierailija
378/485 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viehäittymistänsä kannata osoittaa simmoiselle kekä ei edes koskaan ole vilkaihissutkaan tahollesi. Olisi seevetin noloa ja raumatisoivaa jollet viehättäisikään häntä kusta itse olet kinoistunut. Tämä on herran sana, muuta neuvoa ei ole

Vierailija
379/485 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa kulkea manuaalisesti käyskentäen katse valtion viivassa, ellei jopa zeniitissä,  ja siis kieltäytyä vilkuilemasta plikkoja. Mieluisat silmäinpyyteet johtavat vain himoihin ja syntisiin yksinäisiin tekoihin. Himo tulee katsomisesta mutta aseksuaalisuus katselemattomuudesta. Muuta neuvoa ei ole

Vierailija
380/485 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittä ettei se paljasta sitä kuinkaan