Mistä huomaatte että joku on ihastunut sinuun?
Siinäpä se kysymys.
Jos sinuun ei ole ihastuttu, niin ei tarvitse vastata. En halua tähän keskusteluun jankkausta kuinka miehet/naiset ovat paskoja jne.
Kommentit (485)
Kysymällä selviää, ei oikein muuten mitenkään selviä. Toinen voi flirttailla ihan muuten vaan.
Nainen ihastunut naiseen: Silmissä innostuksen kiiltoa, poskissa punoitusta, pitkiä haikeita katseita. Mies ihastunut naiseen: jalkapeli pöydän alla, kosketukset. Katseet. Yleensä miehistä ei huomaakaan niin helposti ihastumisen merkkejä. Ovat pokerinaamoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsui itsensä mun luokse kylään. Tuli kukkien kanssa ja oli kovin pidättyväinen ja kuivan oloinen, ei hipaissutkaan ja puhui töistään koko ajan. Istui sohvalla visusti omalla reunallaan. Luulin, että ei ole yhtään kiinnostunut mutta olin totaalisen väärässä! Jos en olisi itse ollut jo ihastunut, olisi koko juttu jäänyt toteutumatta.
Päädyittekö tapaamiseen päätteeksi virallisen oloiseen yhdyntään, jonka päätteeksi mies yskähti kuivasti, nyökkäsi ja poistui paikalta.
Ei kun päädyttiin kuumaan suhteeseen
Oma kokemus taas on, että miehistä nimenomaan huomaa. Naisista ei niinkään, elleivät niin halua.
Eipä oikein mistään. Ihminen voi toljottaakin pitkään ihan muista syistä kuin että olisi ihastunut mutta moni näyttää niin haluavan käsittää. Itsellä tulee tuijottamisista mieleen että mitähän naamastani roikkuu.
Kyllä sanoisin että jos nainen tuijottaa miestä epänormaalin pitkään ja intensiivisesti niin siinä jotain on. Normaalistihan kun välttävät viimeiseen asti katsekontakteja ettei miehet VAAN saisi niitä vääriä käsityksiä.
Minuun ihastunut huolehtii hyvinvoinnistani ja välittää aidosti. Siksi olen joskus luullut ihastuneeksi sellaista harvinaista henkilöä, joka huolehtii ja välittää muutenkin. Pilke silmäkulmassa ehkä erottaa, mutta näiden kanssa menevät sitten sekaisin muuten vain vitsailijat.
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että sillä on stondis
Tuo on muuten totta, varsinkin nuorilla miehillä. Muistan kuinka eräs poika rinnakkaisluokalta käytti aina verkkareita koulussa ja hänen stondis ei jäänyt minulta huomaamatta. Se tapahtui usein, jos olin hänen lähellään jonossa tai hän seurasi mitä tein välitunnilla istuen lähellä jossain käytävällä tms. Joskus tunsin sen pepullani ruokajonossa. Hän ei mitenkään tuntunut ujostelevan sitä ja huomasi, että katselin. Se sai hänet hakeutumaan lähelleni ja hän sanoikin kerran minulle, että olen kaunis ja että kiihotan häntä. Jotkut pojat kiinnittivät siihen huomiota ja moni tyttö ainakin. Jotkut sanoivat negatiivisesti siitä. Kuulin, että poikaa kiusattiinkin. Minua se vaan imarteli ja me sitten seukattiin jossain vaiheessa.
Emmä muista. Siitä on niin pitkä aika.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sanoisin että jos nainen tuijottaa miestä epänormaalin pitkään ja intensiivisesti niin siinä jotain on. Normaalistihan kun välttävät viimeiseen asti katsekontakteja ettei miehet VAAN saisi niitä vääriä käsityksiä.
Mwa-hey! Hoyvin-glavin! Flavin.. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on muuten totta, varsinkin nuorilla miehillä. Muistan kuinka eräs poika rinnakkaisluokalta käytti aina verkkareita koulussa ja hänen stondis ei jäänyt minulta huomaamatta. Se tapahtui usein, jos olin hänen lähellään jonossa tai hän seurasi mitä tein välitunnilla istuen lähellä jossain käytävällä tms. Joskus tunsin sen pepullani ruokajonossa. Hän ei mitenkään tuntunut ujostelevan sitä ja huomasi, että katselin. Se sai hänet hakeutumaan lähelleni ja hän sanoikin kerran minulle, että olen kaunis ja että kiihotan häntä. Jotkut pojat kiinnittivät siihen huomiota ja moni tyttö ainakin. Jotkut sanoivat negatiivisesti siitä. Kuulin, että poikaa kiusattiinkin. Minua se vaan imarteli ja me sitten seukattiin jossain vaiheessa.
Söpöä
Mistä huomaatte että joku on ihastunut sinuun? Tästä hylätty, improbatur ja ristiinnaulitseminen.
p.o. Mistä huomaat, että joku on ihastunut sinuun? tai
Mistä huomaatte, että joku on ihastunut teihin?
Vaikka tämä onkin sekopäinen junttialusta, voi sentään edes yrittää kirjoittaessa miettiä fiksua ilmaisua.
Ja vastaus esittämääsi kysymykseen: Siitä, että se juoksee muna sojossa perässäni.
Naisista että tissin nypykät kovettuu ja miehistä että pili jöpöttää, T: Jore 62v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Jonkinlaiset traumatkin teininä herkästä stondiksesta saanut. Tytöt vaan hihittelivät, se yksi erityisesti ja minä olin niin nolona. Vitsi kun olisi tajunnut, että se nauru on voinut olla epävarmuutta ja ihastumista ehkä.
Jätkät oli silloin tosi julmia ja nimittelivät ties miksi. Mä olisin vain halunnut päästä tytön lähelle ja näyttää sille kuinka ihana se mun mielestä on, että mua noin kiihottaa sen takia.
"Jos mies ei halua keskustella eikä
tavata, niin silloin Ei ole kiinnostunut naisesta.
Luulis että on menis asia tajuntaan!"
Vierailija kirjoitti:
Katseesta
Jos joku tuijottaa, on kiinnostunut. Ehkä ihastunut.
Erikoinen keskustelu ja erikoisia ajatuksia...
Kyllähän sen huomaa, onko joku ihastunut. Nopea katse suuntautuu minuun useammin kuin muilla, katse nopeasti poistuu katsekontaktista (nolostuminen). Eli sellainen vilkuilu silmiin. Samaan juttuporukkaan tuleminen "muuten vaan", samaan paikkaan eksyminen "vahingossa", kevyet kosketukset, kaveriporukassa lähemmäksi siirtyminen.
Joskus baarissa näitä vilkuiluja muutama, sitten "lähetkö käymään tuolla..." ihan ilman esittelyjä tai mitään keskusteluja eli päätyy vain katsekontaktin kautta sänkyhommiin.
Mutta juttelu, hymyily, silmiin katsominen ei ole iskemistä tai ihastumista. Toiset, kuten itse, ovat seurallisia ja tykkäävät jutella muiden kanssa ja ilahtuvat hymyyn, koska on vaan mukava vaihtaa kuulumisia. Valitettavasti seurallinen asiakaspalvelija tai ekstrovertti juttelija voi jollekin näyttäytyä ihastuneena vaikka on vain iloinen ja kohtelias.
Toisaalta ujo, introvertti tai autisminkirjolainen, joka tulee huoneseen, katsoo silmiin (tuijottaa) ja juttelee sekä hymyilee saattaa hyvinkin olla ihastunut. Olen huomannut, että autisminkirjolaisen tai aleksityymisen eleistä ei aisti ihastumista. Kädet tai keho ei työnny ihastusta kohti vaan saattaa jopa haukotella tai katsella muualle . .
😂