Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä huomaatte että joku on ihastunut sinuun?

Vierailija
22.05.2026 |

Siinäpä se kysymys.

Jos sinuun ei ole ihastuttu, niin ei tarvitse vastata. En halua tähän keskusteluun jankkausta kuinka miehet/naiset ovat paskoja jne.

Kommentit (485)

Vierailija
281/485 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi välttelemään. Nykyään vaihtaa käytävää ja katselee seiniä.

Omassa tapauksessani suuttui (minulle tietenkin) ja vaihtoi työpaikkaa. Mut menköön.

Vierailija
282/485 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut mies katselee sua aina kun voi, esim. peilin kautta, jos ei suoraan viitsi, tekee tikusta asiaa päästäkseen juttelemaan sulle, saattaa olla seurassasi ujo tai sitten juttelee tosi paljon niitä näitä, laittaa viestiä (jos tuttavuus on jo sillä tasolla) ekana aamulla tai viimeisenä illalla. 

Jos kiinnostus on lähinnä seksuaalista, mahdolliset viestit on vihjailevia ja seksuaalisia, katseet vartaloa mittailevia jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/485 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä hyvä kysymys! Minusta tuntuu, että uusi työkaveri on ihastunut minuun. En osaa sanoa oikein mitään järkevää syytä tähän tunteeseen, mutta vähän häiritsee. Olen nimittäin varattu ja heteronainen ja työkaverini on myös nainen ja yli 10 vuotta nuorempi!

Miten pääsen tästä kuvitelmastani eroon? 

Millä saan tietää? Voi ziisus! KYSY SILTÄ!

No en missään nimessä! Jos olisinkin väärässä, hän voisi kokea asian ahdisteluna. Ja jos olisinkin oikeassa, niin mitä sitten? Hän ehkä nolostuisi, minusta tuntuisi varmasti kiusalliselta ja sitten olisi hyvin omituinen tunnelma.

Vierailija
284/485 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo nimeni usein ja tietyllä tavalla, pehmeyttä äänessä.

Vierailija
285/485 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kysyy moneltako pääsen töistä

- kysyy mitä teen viikonloppuna

- kysyy voiko vielä tarjota yhden oluen

- tulee sanomaan "näytät ihan Ville Valolta" tms.

Vierailija
286/485 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttelee minua usein nimellä. Tikusta asiaa juttuja töissä. Välillä välttelee selvästi. Ei tule tauoille samaan aikaan. Somessa jättää tykkäämättä julkaisuistani samalla kun tykkää muiden työkavereiden julkaisuista.

Vierailija
287/485 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa sitten yhtään mistään. Aina mennyt minulla pieleen nuo olettamukset. On ollut tapauksia, mistä en olisi voinut ikinä arvata ja sitten taas monien silmissä aivan selviä tapauksia, mutta aivan väärin on mennyt.

Vierailija
288/485 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut että eräs mies tekee tikusta asiaa, hakeutuu aina lähelleni (vaikka vain seisomaan, jos minulla juttelu kesken jonkun toisen kanssa), kaksin juttelee kanssani hymyillen ja nojautuen lähemmäksi. Kun muita tulee paikalle, hän menee joskus tosi hiljaiseksi, ja taas kun jäimme kaksin, hän muuttuu hymyileväksi ja nauravaksi. Kiusoittelee minua, katsoo koiranpentukatseella. Viipyilee hyvästien kanssa, laittaa usein jotain viestiä vielä perään, jos olemme nähneet. Mutta jos olemme hyvästellessä kaksin, hän on tosi jännittynyt. Tämä on minusta ihan selvä peli, mutta hän taitaa olla ujo tai epävarma minun tunteistani. Olen yrittänyt kovasti viestittää, että olen myös kiinnostunut, mutta luulen että minun pitää tehdä aloite tunnustuksen kanssa, jos hän onkin tyyppiä, joka ei tunnista toisen vihjeitä :D

Vierailija
289/485 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en huomaa mistään. Tai toistepäin luulen että joku on kiinnostunut, kun on vaan ystävällinen. Joku pitkä katse niin heti alan kuvittelemaan, että joku on kiinnostunut.

Nim.epätoivoinen

Vierailija
290/485 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muli tuli olo, että töistä tuttu olisi kiinnostunut, ei puhuta ihastumisesta mutta kiinnostuksesta. Katse, hymyily ja eleet ym. Olin aika varma! Menin faceen ja etin tyypin niin jahas, onkin hyvässä parisuhteessa. Se siitä sitten taas 😁

Vierailija
291/485 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustensa pyöritys on yksi merkki

Vierailija
292/485 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut että eräs mies tekee tikusta asiaa, hakeutuu aina lähelleni (vaikka vain seisomaan, jos minulla juttelu kesken jonkun toisen kanssa), kaksin juttelee kanssani hymyillen ja nojautuen lähemmäksi. Kun muita tulee paikalle, hän menee joskus tosi hiljaiseksi, ja taas kun jäimme kaksin, hän muuttuu hymyileväksi ja nauravaksi. Kiusoittelee minua, katsoo koiranpentukatseella. Viipyilee hyvästien kanssa, laittaa usein jotain viestiä vielä perään, jos olemme nähneet. Mutta jos olemme hyvästellessä kaksin, hän on tosi jännittynyt. Tämä on minusta ihan selvä peli, mutta hän taitaa olla ujo tai epävarma minun tunteistani. Olen yrittänyt kovasti viestittää, että olen myös kiinnostunut, mutta luulen että minun pitää tehdä aloite tunnustuksen kanssa, jos hän onkin tyyppiä, joka ei tunnista toisen vihjeitä :D

Mutta ajattele, jos hän ei olekaan :D

Vierailija
293/485 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katseesta.

Tämä on totta. Joku katseessa paljastaa.

No musta tässä on kanssa perää. Mutta ei ihan suoraviivaisesti voi olla näinkään koska muuten olisimme ihastuneita kaikista? Olen itse tulkinnut väärin kun katseesta kun on kysynyt.

Katseessa on se ongelma, että useimmat ihmiset nyt katsovat muita ihmisiä etenkin keskustellessa jne. ilman että se tarkoittaa minkäänlaista syvempää kiinnostusta. Sitten SEN OIKEAN kohdalla sen samaisen katseen pitäisi olla niin ilmiselvää vihreää valoa, että mies tietää tehdä aloitteen. Ja sitten kun väärä lähestyy katseen perusteella, ollaankin että mitähän tuokin luuli, siis jostain katseesta?!

Vierailija
294/485 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen tutka mikä alkaa piipittää

Koronavilkku?

(eka autocorrect korjaus oli "kotona kokki", toka "kotona Ilkka" - vttu mulla menee hermot tähän)

Vierailija
295/485 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi välttelemään. Nykyään vaihtaa käytävää ja katselee seiniä.

Välttelen ihmisiä, joiden kanssa en halua olla tekemisissä. En todellakaan ole kiinnostunut heistä ja siispä välttelen. 

Vierailija
296/485 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukioaikana yks poika kysyi multa, mitä oli ruokalassa lounaaksi. Sanoin vain toisen vaihtoehdon. Kun se tuli takaisin, sanoi, että se toinen vaihtoehto oli hänen lempiruokaa, eikä puhu mulle enää ikinä. Olisin halunnut huutaa perään, että "et sä muutenkaan mulle ikinä puhu!", mutta en kehdannut. Olisi pitänyt. 

Mutta ei se olisi minulta kysynyt mitään, jos ei olisi ollut ihastunut. Oon nykyään ihan varma.

Lol.

Oon myös varma että tykkäs susta :)

Mä sanoin mun ihastukselle 8. lk:lla yhtäkkiä päin naamaa "pojat vaan rällää mopoilla ja sinäki siinä...".. en tiedä mistä tuo tuli ja mitä kuvittelin sillä saavuttavani. Hän sanoi "mä voisin rällätä sulla...". En silti uskaltanut mitään, tuijoteltiin vaan ja ujostelin. Hän oli niin ihana!  :D

Vierailija
297/485 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 99% varma, mutta jos olen väärässä, niin ei kai siinä. Elämä jatkuu :D

Vierailija
298/485 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 99% varma, mutta jos olen väärässä, niin ei kai siinä. Elämä jatkuu :D

Tyytymistä tuokin on. Kun ei parempaa saa. Tai liian laiska.

Vierailija
299/485 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan sen siitä, että ihastunut tulee sanomaan suoraan tai pyytää treffeille.

En osaa lukea mitään merkkejä ihmisistä. Itse osoitan peruskohteliaisuutta ihmisille silmiin katsomalla, hymyilemällä ja olemalla muutenkin kohtelias keskustellessa. Tämä tulkitaan monesti ihastumisena. Jos olen ihastunut, en pysty toteuttamaan tätä peruskohteliaisuutta ja vaikutan todella vetäytyvältä ja kylmältäkin varmaan. Otan saman toisinpäin. Jos ihminen katsoo silmiin ja hymyilee, niin otan tämän peruskohteliaana käytöksenä. Jos taas ei ota kontaktia niin otan ujoutena ja kylmänä käytöksenä. Yksi palikka-aivo lisää keskusteluun.

Vierailija
300/485 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee kaikkensa saadakseen huomiota. Pyrkii kokoajan olemaan näkökentässä ja  yrittää kokoajan törmätä vahingossa kadulla jne. Jos ei saa huomiota niin siinä tapahtuu melkein aina niin, että siihen ilmestyy kolmas pyörä, ketä se (nainen tai mies) pitää siinä käden mitan päässä kokoajan ja yrittää sillä tehä toista kateelliseksi ja samalla nostattaa omaa arvoaan tämän ihastuksen silmissä, jos ihastus ei reagoi. Yleensä kielii epätoivosta ja oman arvon puutteesta. Yleensä jos se ihastus on huomannu tämän tyypin antavan hänelle huomiota kokoajan, meneekin tähän ansaan ja alkaa tavallaan jahtaamaan takasin, eli se alunperin ihastuneena ollut tyyppi saa sen mitä se haluaa sillä pelillä mitä se harrastaa. Ihan perus psykologiaa mihin moni sortuu. Sit taas jos se ihastuksen kohde näkee kokoajan sen ihastuneen toiminnan ja mitä se tekee, yleensä se kohde vetäytyy kokoajan kauemmaksi ja kauemmaksi, kunnes häviää kokonaan. Eli mikä tän tarinan pointti taas oli? Antakaa tilaa ihastuksellenne, näyttäkää se, että te ette ole riippuvaisia kenestäkään. Sillon se saattaa tulla.