Mistä huomaatte että joku on ihastunut sinuun?
Siinäpä se kysymys.
Jos sinuun ei ole ihastuttu, niin ei tarvitse vastata. En halua tähän keskusteluun jankkausta kuinka miehet/naiset ovat paskoja jne.
Kommentit (485)
Muutaman ihastuksen olen huomannut pitkistä katseista ja lähelle hakeutumisesta. Sen on vaan tiennyt. Miehet ovat lopulta myös tulleet asian kertomaan kun ollaan jossain nähty.
Mutta nykyään olen itse tosi ihastunut töiden kautta tuntemaani mieheen ja ajattelin että ihastus ja kemia on varmasti molemminpuolista mutta mies muuttuu välillä niin etäiseksi että olen alkanut epäillä asiaa. Muiden kanssa hän kyllä juttelee mutta minulle ei tule oma-aloitteisesti puhumaan. Asiaa ei auta yhtään se että käyttäydyn itse välillä myös välttelevästi jos olen oikeasti ihastunut. En vaan osaa olla luontevasti hänen lähellä, välillä onnistuu, välillä ei. Kai se on jotain läheisyyden pelkoa ja arkuutta olla miehen seurassa johon on ihastunut. Ärsyttävä piirre itsessäni joka todennäköisesti karkottaa lähes kaikki minusta kiinnostuneet miehet ja varsinkin ne joista olen myös itse kiinnostunut. Pitäisi olla joku joka on kärsivällinen ja sinnikäs. Hän on tosi ihana enkä kiinnostu yhtään muista miehistä. Ihastun näin kovaa todella harvoin. Mutta itse en varmaan uskalla aloitetta tehdä kun miehen käytös on välillä niin kylmää ja itse olen niin ujo.
Yhteisen hotelliyön ja yhdynnän jälkeen naiskollega tunnusti olevansa minuun ihastunut, rakasti kuitenkin aviomiestään.
Täälläkin yksi nainen (sinkku) joka ei huomaa eikä tajua vihjeitä, ainoastaan suoraa puhetta, tosin silloinkin on joskus mennyt ihan ohi... olin liikaa keskittynyt hyvään ruokaan enkä kuullut.
Kaikesta epätyypillisestä. Kun jonkun ennen normaali suhtautuminen muuttuu. On vaivautuneempi, jännittää enemmän, ei saa sanoja suustaan, energia muuttuu, katseesta, ilmeistä ja eleistä sekä näiden yhteisvaikutuksesta.
Kyllä se mun kohdalla oli post' it lappujen liimailu auton tuulilasiin parkkihallissa. Siihen aikaan ParkkiErkin sakkolaput oli keltaisia. Vitsi ku mä ensin luulin saaneeni virallista vihailua, mutta se laputus olikin salaista ihailua.
Extrahuomiosta. Pieniä palveluksia tarjotaan pyytämättä ("minä haen"), varmistellaan, että onhan kaikki hyvin ("eihän sulla ole kylmä"). Ihastunut mies muuttuu vähän niin kuin sellaiseksi butler-hovimestariksi, joka palvelee ja yrittää ennakoida toiveesi jo ennen kuin itsekään edes huomaat. Se on kyllä hurmaavaa (kun mies on oikea). 🙂
Vaikkei itse edes olisi ihastuksen kohteena, ulkopuolisenakin sen huomaa kun mies kuvainnollisesti levittää sen takkinsa lätäkön päälle ihastuksensa eteen.
Mun miesystävä leipoi minulle kun tavattiin ensimmäisen kerran. Katseli pitkään silmiin ja hymyili. Kehui että ollaan hyvin samanlaisia ja oli kivaa yhdessä. Lopulta paljasti että on tunteita pelissä.
Kun nainen kiinnostuu, se alkaa omituisesti pörräämään ympärilläni. Lopettaisi sen pörräämisen ja kysyisi kahville. Voisin lähteäkin. Mutta mitään teerenpeliä en näillä kilometreillä (45 vuotta) ala enää katselemaan.
Punastuu, hymyilee, viestittelee, pyytää ulos, sekoilet sanoissa, on hermostuneen oloinen, soittaa, ei saa susta silmiään irti, on ihqu
Näyttää tissit ka kysyy hymyillen voisitko nuolla, neiti tekee noin
Katsoo salaa, vilkuilee, ehkä sanoo jotain ohikulkiessaan esim töissä, saattaa tehdä vähän "tikusta asiaa" että åääsee juttusille.
Mutta tätä kaikkea voi tehdä ja tekeekin myös varatut ihmiset joten et voi koskaan oikeasti tietää onko hän kiinnostunut sinusta parisuhdemielessä, moni ihastuu tuon tuostakin muihin vaikkei tarkoitus ole pettää, vaikka on oma kumppani kotona.
Vierailija kirjoitti:
Hän tulee jatkuvasti juttelemaan niitä näitä. Molemmat ollaan miehiä, hän naimisissa, minä avoliitossa. Terveiset Heikille !
Miksi alapeukkuja ? Miesten välinen ihastuminen on väärin ? Nythän ei ole kyse seksistä
Vierailija kirjoitti:
Kutsui itsensä mun luokse kylään. Tuli kukkien kanssa ja oli kovin pidättyväinen ja kuivan oloinen, ei hipaissutkaan ja puhui töistään koko ajan. Istui sohvalla visusti omalla reunallaan. Luulin, että ei ole yhtään kiinnostunut mutta olin totaalisen väärässä! Jos en olisi itse ollut jo ihastunut, olisi koko juttu jäänyt toteutumatta.
Päädyittekö tapaamiseen päätteeksi virallisen oloiseen yhdyntään, jonka päätteeksi mies yskähti kuivasti, nyökkäsi ja poistui paikalta.
Naapurin vaimo otti suihin. Ajattelin että on varmaan vähän ihastunut :D
Pari lasta joilla jatkuvia pippelivitsejä ja loput elävät fantasiamaailmassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsui itsensä mun luokse kylään. Tuli kukkien kanssa ja oli kovin pidättyväinen ja kuivan oloinen, ei hipaissutkaan ja puhui töistään koko ajan. Istui sohvalla visusti omalla reunallaan. Luulin, että ei ole yhtään kiinnostunut mutta olin totaalisen väärässä! Jos en olisi itse ollut jo ihastunut, olisi koko juttu jäänyt toteutumatta.
Päädyittekö tapaamiseen päätteeksi virallisen oloiseen yhdyntään, jonka päätteeksi mies yskähti kuivasti, nyökkäsi ja poistui paikalta.
Naurattaa nämä molemmat kommentit. 😀 jäin miettimään oliko tämä henkilö edelleen noin virallinen ja kuivan oloinen. Siis kun ilmeisesti juttu sitten jatkui, ilmeisesti naisen toimesta.
Olen itsekin naisena sitä mieltä, ettei liian nopeaa etenemistä eikä seksiä. Mutta joku roti virallisuudella ja kuivakkuudellakin sentään. Mutta toisaalta, parempi sekin kuin liika innokkuus ja yrittäminen. Toisaalta ja toisaalta, joku välimuoto ehkä parempi.
Alkoi välttelemään. Nykyään vaihtaa käytävää ja katselee seiniä.
Jos naiskolleega katsoo hiukan liian pitkään silmiin ja nauraa kaikille sun tyhmille jutuille. Hakeutuu lounasseuraasi usein. Tulee viereen pyörimään ja kyselee kuulumisia harva se päivä. Jättää pöydällesi makeisia. Ehdottaa yhteisiä vapaa-ajan menoja. Valittelee miehensä huonoa kuntoa. Pistää korkkarit jalkaan vartavasten palaveriin sun kanssa.