Mistä huomaatte että joku on ihastunut sinuun?
Siinäpä se kysymys.
Jos sinuun ei ole ihastuttu, niin ei tarvitse vastata. En halua tähän keskusteluun jankkausta kuinka miehet/naiset ovat paskoja jne.
Kommentit (485)
Vierailija kirjoitti:
Jännitteestä.
"Se iskee kuin miljoona volttia"
Nainen hymyilee puristelee takamusta, koskettelee kämmen selkää, vetää pimeään kaappiin ja suutelee. Omat kokemukset
Nainen istuu julkisis ja koskettelee pakaraa ja hymyilee
Siis se voi näkyä, tuntua monella eri tavalla, riippuu missä oot ja missä tilanteessa ja minkä ikäisenä
En mistään. En edes halua huomata.
Lukioaikana yks poika kysyi multa, mitä oli ruokalassa lounaaksi. Sanoin vain toisen vaihtoehdon. Kun se tuli takaisin, sanoi, että se toinen vaihtoehto oli hänen lempiruokaa, eikä puhu mulle enää ikinä. Olisin halunnut huutaa perään, että "et sä muutenkaan mulle ikinä puhu!", mutta en kehdannut. Olisi pitänyt.
Mutta ei se olisi minulta kysynyt mitään, jos ei olisi ollut ihastunut. Oon nykyään ihan varma.
Lol.
Stalkkaa, liikaa. Vituttaa koko tyyppi.
Olen itse tehnyt seuraavanlaisia havaintoja ihastuneista miehistä:
- Jatkuva hymyily. Ja tämä hymy todella eroaa tavallisesta hymystä. Se on niin leveä, että oikeasti näyttää et tämä henkilö säteilee just sulle jotain ihmeellistä valoa, mitä ei muille ole tarjolla.
- Katsekontaktin ottaminen ja hakeminen. Katse usein hyvin pitkäkin ja saattaa viipyillä kohteessa. Varsinkin silloin kun tämä ei huomaa. Mikäli seksuaalista vetovoimaa on kyseessä, hakeutuu katse silmistä usein huuliin ja muualle kehoon.
- Punastelu ja hikoilu. Tämäkin yhteydessä haluihin. Oot vaan jonku mielestä niin kuuma et laitat sen verenkierron aivan uusiin ulottuvuuksiin.
- Äänen/äänenpainon muuttuminen ihastuksen seurassa. Yleensä miehet madaltaa ja pehmentää ääntään.
- Kosketuksen hakeminen. Eikä mikään lääppiminen tai kouriminen, vaan semmonen et esim. ihastukselle jutellessa koskettaa kättä, tai ohimennen muka vahingossa vähän osuu siihen toiseen.
- Ihastuksen kohteen kehollisten eleiden matkiminen. Esim jos istut vaikka kädet puuskassa tai nostat toisen jalan toisen päälle. Tämä on musta mielenkiintoinen juttu ja teen tätä myös itse, enkä aina edes huomaa.
- Seuraan hakeutuminen. Tämä on varsinkin työpaikoilla se mistä nää "työpaikkaromanssit" jää kiinni. Ne hakeutuu toistensa seuraan kesken työpäivän ja hommien vaikka olisivat eri puolilla taloa. Ja sitä huomaa saavansa ihan semmosta extra huomiota ja apua tältä ihastuneelta työtoverilta.
- Jotkut sitten puolestaan menee ihan lukkoon ja hiljaiseksi kun ihastus on seurassa. Semmonen hyvinkin avoin ja puhelias kaveri onkin yhtäkkiä sun seurassa kun puulla päähän lyöty eikä saa sanaa suustaan vaikka varmasti haluaisi.
- Ihastuneet kiinnittää paaaljon enemmän huomiota sun sanomisiin ja asioihin mitä muut ei niin huomaakkaan.
- Ihastunut ukkeli haluaa hyvin usein saada sut nauramaan.
Siinäpä runsaasti omia havaintoja, olkaa hyvät.
Mutta sitten näin biseksuaalina, mulla ei ole hajuakaan millon joku leidi on muhun ihastunut jos tämä ei erikseen sitä kerro. Et jos jollain on tästä kokemusta, niin apua saa tarjota :D
Näin. Antakaa anteeksi tämä pitkä novelli.
N30
Haluisin tietää, koska olen tosi avoin ja kiinnostunut ihmisten asioista. Joskus se vaan näyttäytyy niin, että vastakkainen sukupuoli saa vääriä signaaleja. Haluaisin ajoissa olla "viileämpi" jottei tapahtuisi ihastumisia.
Naiset ovat niin tarkkoja ja tietävät täsmälleen mitä haluavat. Ongelma on miehet jotka ovat niin alahtavia ja eivät tiedä mitä haluavat.
Kaikki kattoo mua kaupungilla hymyille ja asuani ihastellen, vai vartaloani?
Ja tämä silloinkin, vaikka kotona huomasin, että kauluspaidan nappi oli keskeltä auennut.
Naiset sanovat minusta huomaavan, kun katselen naisten takamuksia ja rintoja.
Silmien kiillosta, kuten prinssi Andrewista huomasi.
Kutsui itsensä mun luokse kylään. Tuli kukkien kanssa ja oli kovin pidättyväinen ja kuivan oloinen, ei hipaissutkaan ja puhui töistään koko ajan. Istui sohvalla visusti omalla reunallaan. Luulin, että ei ole yhtään kiinnostunut mutta olin totaalisen väärässä! Jos en olisi itse ollut jo ihastunut, olisi koko juttu jäänyt toteutumatta.
Luulis että vois sanoa suoraan olevansa ihastunut ettei tarvii niistä vihjailuista tehdä tulkintoja mutta tajuan ettei se ole aina helppoa
Vierailija kirjoitti:
Kutsui itsensä mun luokse kylään. Tuli kukkien kanssa ja oli kovin pidättyväinen ja kuivan oloinen, ei hipaissutkaan ja puhui töistään koko ajan. Istui sohvalla visusti omalla reunallaan. Luulin, että ei ole yhtään kiinnostunut mutta olin totaalisen väärässä! Jos en olisi itse ollut jo ihastunut, olisi koko juttu jäänyt toteutumatta.
Mies kutsuu itsensä kylään ja tulee kukkien kanssa ja sinä luulet, ettei se ole yhtään kiinnostunut. On kyllä ihme, että tämä kansa on onnistunut lisääntymään tässäkään määrin.
Tuli kertomaan suoraan, ja silloinkin luulin sen olevan vitsi
jaa a. sen kun tietäisi. itselleni kävi kerran niin, että poikkesin lasilliselle paikalliseen, ja omissa oloissani selasin lehteä. pöytään pelmahti muuta porukkaa, joista eräs nainen alkoi utelemaan minun kuulumisiani. totesin vain, etten selvitä asioitani tuntemattomille, mutta lyylihän vaan jatkoi tarinointiaan. hetken perästä samaa yritti toinen nainen, samoin tuloksin. alkoivat sitten keskenään kinaamaan, että kumman mukaan minun kuuluu lähteä. poistuin kotiin ihan yksin. ilmeisesti jotkut olivat minuun ihastuneet.
Jännitteestä.