Joku muija avasi Stockmannilla shampoopullon (haistellakseen?) ja kun myyjä tuli sanomaan että
avattu tuote on ostopäätös niin tuo muija sai kauhean raivarin. Taipui sitten kuitenkin maksamaan kun myyjä puhui vartijan kutsumisesta.
Kaikenlaisia paukapäitä sitä myyjät joutuukin sietämään...
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei shampoo pilalle mene vaikka aukaisee pullon. Turhaa niuhottamista myyjältä
Sua ei haittaa jos vähän availen maitotölkkien jne. kierrekorkkeja?
Tai tuoremehujen? Täytyyhän mun tietää jos se haiseekin ihan mädänneelle?
Joo kaikki vaan mehupurkkeja jne. aukomaan kun eihän niistä tiedä jos ei tuoksukaan hyvälle.
Niinpä. En köyhänä halua ostaa vahingossa pahaa ruokaa tai juomaa, joten minun täytyy saada maistella tuotteita kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monet tekee tuota. Olen itse asiakkaana kanssa nähnyt, kun ihmiset availee myyntipakkauksia ja haistelee niitä, tapahtuu shampoiden, dödöjen, huuhteluaineiden jne kohdalla. Avaavat, nuuhkivat ja laittavat takaisin hyllyyn.
Maustepurkit, hammastahnat, kasvovoiteet jne. Onneksi maustepurkitkin on nykyään paremmin sinetöity.
Nuo ovat kaikki sinetöityjä tuotteita.
Jotkut hammastahnat ja voiteet eivät ole sinetöityjä!
Hammastahnassa on kyllä yleensä aina sinetti siinä pienessä aukossa, foliota tms.
Ei kaikissa!
T eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista kemppariosaston tuotteista pitäisi olla tuoksutesteri. Se on aika iso puute ettei niitä ole.
Shampoo nyt ei ole mikään hiton parfyymi. Mitä järkeä sellaista haistella kun ei siitä juuri mitään tuoksua hiuksiin jää.
Todellakin jää shampoon haju hiuksiin. Et vain itse haista sitä enää 10 minuutin kuluttua. Minä haistan kyllä muiden shampoot, vaikka hajuaistini on aika huono.
Vierailija kirjoitti:
Olen pari kertaa käräyttänyt myyjälle tuollaisen haistelijan.
Voi luoja oikeasti :D. Käräytit haistelijan.
Mä teen aina noin kun osta suihkusaippuaa. Inhoan tiettyä männyn tms metsän hajua ja sitä tungetaan moniin tuoksupohjiin.
varmasti haistan ennen kuin ostan. Mitä väliä siitä on kelleen. Ei mun nenäsi siellä pullossä käy jos avaan korkin ja puristan vähän ilmaa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä harmillista ettei pääse haistelemaan. On tullut ostettua aivan liian voimakkaita deodorantteja, hiuslakkoja, pesuaineita jne. Ylipäätänsä kurjaa kun hajusteita laitetaan siteistä meikkeihin ja saa tehdä aikamoista salapoliisityötä, että välttää turhat hajusteet.
No osta hyvä ihminen hajusteettomia tuotteita! Pakkauksiin on merkitty onko hajustettu vai ei.
Kuka haluaa saada ostoskoriinsa tuotteen, jonka muut asiakkaat ovat jo ties kuinka monta kertaa availleet ja nokkansa työntäneet? Jo ennen ostamista vanhentumaan alkaneen tuotteen? Haluaisitko sinà? Ihan oikein että joutuu maksamaan.
Kuinka sinä ostat hedelmiä kun kaikki on niitä näpelöinyt? Vai tutkitko sormenjäljet suurennuslasilla?
Pesen/ huuhtelen hedelmät kotona.
T.eri
Vähän veikkaan että sinun käsissä on miljoonia bakteereita enemmän kauppareissulla kun yhdessä roll-on dödössä jota joku nuuhkassut kerran. Tai en edes veikkaa, vaan väitän
Sairastuminen seuraakin yleensä bakteereista, jotka on itselle vieraita. Tai jotka ovat väärässä paikassa, kuten nenän limakalvoilta tulevat bakteerit jossain pesuainepullossa.
Oletko koskaan miettinyt, että miten ihmiskunta on säilynyt hengissä maailman sivu jos uskot, että haistellussa saippuassa on niin paljon bakteereja, että varmaan kuolee.
Mulle on tärkeää mille shampoo ja suihkusaippua tuoksuu. Joten todellakin haistan.
Jos ei ole sinettiä niin ei se haistamisesta kärsi.
Eipä kyllä ole pilaantunutta shampoota tullut kaupassa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista kemppariosaston tuotteista pitäisi olla tuoksutesteri. Se on aika iso puute ettei niitä ole.
En ole ikinä nähnyt shampoosta testeriä.
En ole minäkään, mutta pitäisi olla. Kyllä mulle ainakin on tuoksulla väliä.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen aina noin kun osta suihkusaippuaa. Inhoan tiettyä männyn tms metsän hajua ja sitä tungetaan moniin tuoksupohjiin.
varmasti haistan ennen kuin ostan. Mitä väliä siitä on kelleen. Ei mun nenäsi siellä pullossä käy jos avaan korkin ja puristan vähän ilmaa ulos.
Ostaisitko myös vaikka mehua niin, että joku on avannut tölkin ja vähän haistanut?
Ostatteko te tosiaan kaapit täyteen kempparituotteita ja hilloatte niitä vuosia kun pilaantuminen on joku ongelma😂😂 mahtaa olla hyvin säilytystilaa. Meillä on yleensä pari pulloa hyllyssä ja täytän niitä sitten kulutuksen mukaan. Olen ulkoistanut varastoinnin kaupoille😄 ihme porukkaa tällä palstalla, tuli taas todistettua asia..
Ihan superällöttävää saada aukastu roll-on-dödö, mistä siis näkee että joku paskaräpylä on kääntänyt sitä palloa haistaakseen. Joku kommentoi, ettei halua ostaa haistelematta dödöä, jos ei tykkääkään siitä. Voiko oikeesti olla, ettei ole varaa ostaa muutaman euron dödöä, jos se jääkin käyttämättä tai vähälle käytölle? En vaan ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä nähnyt shampoosta testeriä.
En ole minäkään, mutta pitäisi olla. Kyllä mulle ainakin on tuoksulla väliä.
Voit varmaan pestä vaikka vessanpönttöä sillä shampoolla, jos haju ei miellytä? Tai antaa eteenpäin jollekin kaverille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te haistelun vastustajat haistatte jotain, tungetteko nenänne kiinni?
Mä en ainakaan koskaan tunge nenääni kiinni esineeseen, jota haistelen.
Mä todellakin haluan haistella tuotteen ennen ostopäätöstä. Ajattelen siinä muitakin, mm. työkavereita.
Joku pesuaine kestää 20-28 pesukertaa. Aika tuskaa on pestä pahanhajuisella litkulla niin monta.
Ongelma on siinä että sinne tuotteeseen ylipäätään pääsee ilmaa. Vaikka sä et sinne suoraan pärskisikään niin heti ensimmäisestä aukaisusta se tuote täyttyy itiöistä. Myymälän ilma ei todellakaan ole steriiliä.
Siis luuletko sä tosiaan että kempparitehtaassa nuo putelit täytetään jossain tyhjiössä tai steriilissä tilassa😂😂 ei ne ole mitään lääketehtaita........
Vierailija kirjoitti:
Ostatteko te tosiaan kaapit täyteen kempparituotteita ja hilloatte niitä vuosia kun pilaantuminen on joku ongelma😂😂 mahtaa olla hyvin säilytystilaa. Meillä on yleensä pari pulloa hyllyssä ja täytän niitä sitten kulutuksen mukaan. Olen ulkoistanut varastoinnin kaupoille😄 ihme porukkaa tällä palstalla, tuli taas todistettua asia..
Menee se aukaistu siellä kaupassakin pilalle. Itse haluan ostaa arvaamattoman tuotteen. Jos joku myyjä muka antaisi luvan, niin potkut saisi.
Ihan normaalia käytöstä suominaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tärkeää mille shampoo ja suihkusaippua tuoksuu. Joten todellakin haistan.
Jos ei ole sinettiä niin ei se haistamisesta kärsi.
Sinettiä ei laiteta, koska se nostaa hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku oli avannut kloriittipulloa ja jättänyt sulkematta sen niin, että kauppakassista ottaessa valui vaatteille. Näin kauppa sitä selitti. Eikö ihmiset tiedä, miltä kloori haisee?
Tietää, mutta markkinoilla on havunkuisen ja laventelin hajuista klooria
Vierailija kirjoitti:
Mä haistelen. En osta jos en tykkää hajusta.
Osta samaa kuin ennenkin tai haista pulloa avaamatta. Kyllä ne tuoksuu avaamattakin.
Hammastahnassa on kyllä yleensä aina sinetti siinä pienessä aukossa, foliota tms.