Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku muija avasi Stockmannilla shampoopullon (haistellakseen?) ja kun myyjä tuli sanomaan että

Vierailija
22.05.2026 |

avattu tuote on ostopäätös niin tuo muija sai kauhean raivarin. Taipui sitten kuitenkin maksamaan kun myyjä puhui vartijan kutsumisesta. 

Kaikenlaisia paukapäitä sitä myyjät joutuukin sietämään... 

Kommentit (295)

Vierailija
281/295 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te haistelun vastustajat haistatte jotain, tungetteko nenänne kiinni? 

Mä en ainakaan koskaan tunge nenääni kiinni esineeseen, jota haistelen.

Mä todellakin haluan haistella tuotteen ennen ostopäätöstä. Ajattelen siinä muitakin, mm. työkavereita. 

Joku pesuaine kestää 20-28 pesukertaa. Aika tuskaa on pestä pahanhajuisella litkulla niin monta. 

Ongelma on siinä että sinne tuotteeseen ylipäätään pääsee ilmaa. Vaikka sä et sinne suoraan pärskisikään niin heti ensimmäisestä aukaisusta se tuote täyttyy itiöistä. Myymälän ilma ei todellakaan ole steriiliä. 

Siis luuletko sä tosiaan että kempparitehtaassa nuo putelit täytetään jossain tyhjiössä tai steriilissä tilassa😂😂 ei ne ole mitään lääketehtaita........

Ja sen takia tuotteissa on säilöntäaineita.

Vierailija
282/295 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tärkeää mille shampoo ja suihkusaippua tuoksuu. Joten todellakin haistan.

Jos ei ole sinettiä niin ei se haistamisesta kärsi.

Sinettiä ei laiteta, koska se nostaa hintaa. 

Turha alapeukuttaa, koska tuo on faktaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/295 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teen aina noin kun osta suihkusaippuaa. Inhoan tiettyä männyn tms metsän hajua ja sitä tungetaan moniin tuoksupohjiin.

varmasti haistan ennen kuin ostan. Mitä väliä siitä on kelleen. Ei mun nenäsi siellä pullossä käy jos avaan korkin ja puristan vähän ilmaa ulos.

Ostaisitko myös vaikka mehua niin, että joku on avannut tölkin ja vähän haistanut? 

Miinuksen sijaan voisi perustella. Ostaisitko avatun mehun, kun sitä on vain haisteltu eikä otettu huikkaa?

Jos et, niin mikset?

Vierailija
284/295 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monet tekee tuota. Olen itse asiakkaana kanssa nähnyt, kun ihmiset availee myyntipakkauksia ja haistelee niitä, tapahtuu shampoiden, dödöjen, huuhteluaineiden jne kohdalla. Avaavat, nuuhkivat ja laittavat takaisin hyllyyn. 

Niissä pitäisi olla sinetti.

Vierailija
285/295 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä todellakin haluan haistella tuotteen ennen ostopäätöstä. Ajattelen siinä muitakin, mm. työkavereita. 

Joku pesuaine kestää 20-28 pesukertaa. Aika tuskaa on pestä pahanhajuisella litkulla niin monta. 

Ongelma on siinä että sinne tuotteeseen ylipäätään pääsee ilmaa. Vaikka sä et sinne suoraan pärskisikään niin heti ensimmäisestä aukaisusta se tuote täyttyy itiöistä. Myymälän ilma ei todellakaan ole steriiliä. 

Siellä on jo ilmaa, ei se ole täynnä sitä tuotetta.

Vierailija
286/295 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä jos avaajalla sattuu olemaan vuotava vetinen nuha tai aivastaa, niin tuotteeseen menee eritettä!🤮

Tämä. 😡

Joo tai vessapaperin ostaja pyyhkis persettä paperia testatakseen 😡

Nimenomaan, onhan tärkeä tietää haiseeko vessapaperi joltain (ennen käyttöä), meneekö sormi läpi ja onka tarpeeksi pehmeää meikäläisen peballe. Ehdottomasti aion ruveta kokeilemaan kaupassa tästä lähin, juu. /s

Ja sitten ne maustetut kondomit. Niitä voi tietenkin nuuhkia, että onko esim mansikka koto vai ulkomaista aromipesää. Kenties hieman sovitellakin oksansa ylle, että onko koko passeli. 

Vierailija
287/295 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teen aina noin kun osta suihkusaippuaa. Inhoan tiettyä männyn tms metsän hajua ja sitä tungetaan moniin tuoksupohjiin.

varmasti haistan ennen kuin ostan. Mitä väliä siitä on kelleen. Ei mun nenäsi siellä pullossä käy jos avaan korkin ja puristan vähän ilmaa ulos.

Ostaisitko myös vaikka mehua niin, että joku on avannut tölkin ja vähän haistanut? 

Miinuksen sijaan voisi perustella. Ostaisitko avatun mehun, kun sitä on vain haisteltu eikä otettu huikkaa?

Jos et, niin mikset?

Syötkö sä sitä saippuaa tai pesuainetta? Jos kyllä niin sitten ymmärrän vertauksen, muuten en.

Vierailija
288/295 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et, niin mikset?

Syötkö sä sitä saippuaa tai pesuainetta? Jos kyllä niin sitten ymmärrän vertauksen, muuten en.

Eihän tuossa esimerkissäkään itse sisältöön ole koskettu, vain haisteltu. Kuten näissä jutuissa niitä saippuoitakin on vain haisteltu, eikä vaikuttanut mitenkään sisältöön. 

Eli, ostaisitko tuon mehun? Jos et, niin mikset?

Vierailija
289/295 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et, niin mikset?

Juotko sinä sitä shampoota, onko se elintarvike? 

Vierailija
290/295 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et, niin mikset?

Eihän tuossa esimerkissäkään itse sisältöön ole koskettu, vain haisteltu. Kuten näissä jutuissa niitä saippuoitakin on vain haisteltu, eikä vaikuttanut mitenkään sisältöön. 

Eli, ostaisitko tuon mehun? Jos et, niin mikset?

Eri asia, kun sen tuotteen laittaa suuhun! Ihme vänkääjä, kun pitää väkisin vääntää. Ei ssampoopullossa haittaa jos nyt jotain eritettä olisi nenästä valunutkin, kun sillä pestään pää ja se huuhtoutuu pesussa pois. Sitä ei kaadeta suoraan kurkusta sisään. 

Vierailija
291/295 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilma on tuotannosta, tai kenties  tyhjiöksi imetty pakkaustila. Kaupan ilma on pöly- ja viruspitoista kierrätyshappea. Niissä on eroa 🗿kuin hapessa ja siinä toisessa hapessa. 

Vierailija
292/295 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autistit vänkää taas selvästä asiasta. Avattu pakkaus on ostopäätös. Piste. 

Vierailija
293/295 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilma on tuotannosta, tai kenties  tyhjiöksi imetty pakkaustila. Kaupan ilma on pöly- ja viruspitoista kierrätyshappea. Niissä on eroa 🗿kuin hapessa ja siinä toisessa hapessa. 

Huomaa  että et ole käynyt tehtaissa kun on tuollaiset kuvitelmat😂 noo, mun puolesta voit olla ihan mitä mieltä haluat mutta mä jatkan tuotteiden haistelua kun haluan tietää mitä ostan. Se on kauppojen homma laittaa testerit käyttöön jos eivät halua että tuotteita haistellaan muista pulloista.

Vierailija
294/295 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta mitä haittaa siitä on, että joku haistaa shampoopulloa? Itseäni ei haittaisi yhtään vaikka joku olisi shampootani haistanut. Ei siitä mitään haittaa ole tuotteen ostajalle.

Mihin se raja sitten vedetään? Mitä kaikkia tuotteita olet itse valmis ostamaan niin, että joku on jo avannut pakkauksen? Deodoranteistakin kun riittävän moni ihan vähän vaan suihkaisee tuoksuttaakseen, niin sitten saakin ostaa täydellä hinnalla vajaita pulloja. Roll-onin kohdalla tuntuisi epämiellyttävältä käyttää ajatellen, että joku on sitä purkkia jo availlut.

No ei kai sitä roll-onia kainaloon testata 🤦🏻‍

Mites, ostaisitko avatun hammastahnankin? Kun tuskin kukaan hampaita siellä kaupassa on pessyt, ihan vaan avannut ja nuuhkaissut?

Jos noin hölmölle linjalle lähdetään niin ostathan sinä käytettyjä tavaroitakin Torista.  Kas kun et sanonut että käytetty kondomi

Vastaa nyt vain, että ostaisitko avatun hammastahnan, josta joku varmaan vain vähän nuuhkaissut.

Laitatko deodoranttia useinkin suuhun? Oletko tosissaan noin saatanan aasi että vertaat noita kahta? 

Vierailija
295/295 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta mitä haittaa siitä on, että joku haistaa shampoopulloa? Itseäni ei haittaisi yhtään vaikka joku olisi shampootani haistanut. Ei siitä mitään haittaa ole tuotteen ostajalle.

Mihin se raja sitten vedetään? Mitä kaikkia tuotteita olet itse valmis ostamaan niin, että joku on jo avannut pakkauksen? Deodoranteistakin kun riittävän moni ihan vähän vaan suihkaisee tuoksuttaakseen, niin sitten saakin ostaa täydellä hinnalla vajaita pulloja. Roll-onin kohdalla tuntuisi epämiellyttävältä käyttää ajatellen, että joku on sitä purkkia jo availlut.

No ei kai sitä roll-onia kainaloon testata 🤦🏻‍

Mites, ostaisitko avatun hammastahnankin? Kun tuskin kukaan hampaita siellä kaupassa on pessyt, ihan vaan avannut ja nuuhkaissut?

Jos noin hölmölle linjalle lähdetään niin ostathan sinä käytettyjä tavaroitakin Torista.  Kas kun et sanonut että käytetty kondomi

Vastaa nyt vain, että ostaisitko avatun hammastahnan, josta joku varmaan vain vähän nuuhkaissut.

Kuka helvetti nuuhkii hammastahnaa, oletko vähän vajaa?