Joku muija avasi Stockmannilla shampoopullon (haistellakseen?) ja kun myyjä tuli sanomaan että
avattu tuote on ostopäätös niin tuo muija sai kauhean raivarin. Taipui sitten kuitenkin maksamaan kun myyjä puhui vartijan kutsumisesta.
Kaikenlaisia paukapäitä sitä myyjät joutuukin sietämään...
Kommentit (354)
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa ostaa tuotteen jota on availtu.
Jos ei ole pessyt vessassakäynnin yhteydessä, kun on availlut.
Vierailija kirjoitti:
Nappasin kaksi ginger beer pulloa koriini ja mitä lie muita tuotteita, kassan läpi meni ja maksoin. Vasta reppuuni laittaessani, totesi toisen pullon olevan paitsi vajaa myös kierrekorkki oli vain puoliksi kiinni. Näytin myyjälle ja jätin pullon hänelle, ja sain luvan hakea uuden korkkaamattoman.
Mikä vimma ihmisillä on availla tuotteita kaupan sisällä? Toiset rikkoo jopa sukkapaketit, ja jättää rikotun sukkapaketin ostamatta, ja ostavat ehjän sukkapaketin sen rikkomansa sijaan.
TÄMÄ!
Se sukkispaketti on usein vielä revitty auki niin väkivaltaisesti ja törkeästi, ettei sitä kukaan muukaan osta. Tai pahimmat heittää ne sukkahousut eri hyllyyn kuin rikkirevityt paketit, niin ettei niitä kukaan enää osaa yhdistää - niistä tulee hävikkiä, jonka kaikki asiakkaat maksavat tuotteiden hinnoissa.
Kun kuitenkin kaikki tarvittava info on kirjoitettu sen sukkispaketin kylkeen: koko, väri, vahvuus, yksityiskohdat, kiilto jne, kunhan vaan malttaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista kemppariosaston tuotteista pitäisi olla tuoksutesteri. Se on aika iso puute ettei niitä ole.
En ole ikinä nähnyt shampoosta testeriä.
sama liimaosastolla.
"avattu tuote on ostopäätös"
Autot menisivät hyvin kaupaksi, jos ovenavaus olisi ostopäätös.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko auto säilyy ovenavauksen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Parempi vertaus olisi, että maksaisitko uuden auton hinnan käytetystä?
Ja miten reagoisit jos selviäisi, että sinulle olisi myyty käytetty auto uutena ja uuden hinnalla?
Ei yksittäinen avaaminen juuri heikennä shampoon säilyvyyttä vaan se 12 kk/24 kk vähimmäissäilyyvyys alkaa käytännössä kulua siitä hetkestä, kun pullo viedään lämpimään kylpyhuoneeseen, sitä availlaan siellä ja shampoon sekaan pääsee myös pieniä määriä vettä. Avattuna se pullo on ollut tehtaassakin niin kauan kunnes korkki on laitettu paikoilleen, eikä niitä missään steriilissä tilassa pulloteta.
Vierailija kirjoitti:
Ei yksittäinen avaaminen juuri heikennä shampoon säilyvyyttä vaan se 12 kk/24 kk vähimmäissäilyyvyys alkaa käytännössä kulua siitä hetkestä, kun pullo viedään lämpimään kylpyhuoneeseen, sitä availlaan siellä ja shampoon sekaan pääsee myös pieniä määriä vettä. Avattuna se pullo on ollut tehtaassakin niin kauan kunnes korkki on laitettu paikoilleen, eikä niitä missään steriilissä tilassa pulloteta.
Se on silti avattu pakkaus, jonka lasken käytetyksi, en uudeksi.
Deodoranttien kohdalla on totaalisen käytetty, jos siitä on suihkittu ihan vaan nuuhkaistakseen ties kuinka monta kertaa.
Sama kuin ostaisit tölkin maitoa, josta joku on ottanut ihan vaan pienen lasillisen tarkistaakseen maun ennen ostopäätöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taisin kerran avata jonkun shampoo pullon haistaakseni sitä ja siitä tuli vähän rikollinen olo, etten ole tehnyt toiste.
Nuorempana kun oli rahat tiukalla käytin hampaat irvessä ihan kauhean hajuisetkin dödöt ja shampoot.
Nyt en edes muista koska olisin viimeksi ostanut niin pahanhajuisen tuotteen, etten olisi voinut käyttää sitä. Käytän kyllä paljolti luonnonkosmetiikkaa ja tilaan netistä. Kerran kun deodorantti loppui, pyysin miestä nappaamaan mulle kaupasta sellaisen. Siitä tuli kyllä kauhea päänsärky.
Mulle on dödö kyllä sellainen tuote, jota ei pysty käyttämään, jos on omaan nenään epämiellyttävän tuoksuinen. Olen sitten ottanut opikseni, enkä nykyään osta sellaista dödöä, joka ei ole ennestään tuttu tuoksu ja josta ei ole testeriä kaupan hyllyssä.
Dödö/ antiperspirantti maksaa pari euroa, korkeintaan noin kolme e. Jopa vähävarainen ( olen itse) pystyy ostamaan sokkona jonkun deodorantin, ilman että menee nuuskimaan sitä kaupassa.
Lisäksi; hajuton deodorantti/ antiperspirantti on varma ja aina hajuton valinta.
Vierailija kirjoitti:
Eu olekaan enää yksittäinen avaaminen edes jos useampi asiakas avaa ja nuuskii samaa tuotetta!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eu olekaan enää yksittäinen avaaminen edes jos useampi asiakas avaa ja nuuskii samaa tuotetta!!
Tämä juuri, mitä moni ei varmaan sen kummemmin mieti. Että ketjun perusteella jos monen mielestä on ok availla ja haistella, suihkutella jne ja laittaa pullo takaisin hyllyyn, niin tosissaanko tämä pullo olisi edelleen käyttämätön ja uusi tuote?
Jos tulisi sinetillisiä pakkauksia, niin siirtyisin niihin ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taisin kerran avata jonkun shampoo pullon haistaakseni sitä ja siitä tuli vähän rikollinen olo, etten ole tehnyt toiste.
Nuorempana kun oli rahat tiukalla käytin hampaat irvessä ihan kauhean hajuisetkin dödöt ja shampoot.
Nyt en edes muista koska olisin viimeksi ostanut niin pahanhajuisen tuotteen, etten olisi voinut käyttää sitä. Käytän kyllä paljolti luonnonkosmetiikkaa ja tilaan netistä. Kerran kun deodorantti loppui, pyysin miestä nappaamaan mulle kaupasta sellaisen. Siitä tuli kyllä kauhea päänsärky.
Mulle on dödö kyllä sellainen tuote, jota ei pysty käyttämään, jos on omaan nenään epämiellyttävän tuoksuinen. Olen sitten ottanut opikseni, enkä nykyään osta sellaista dödöä, joka ei ole ennestään tuttu tuoksu ja josta ei ole testeriä kaupan hyllyssä.
Dödö/ antiperspirantti maksaa pari euroa, korkeintaan noin kolme e. Jopa vähävarainen ( olen itse) pystyy ostamaan sokkona jonkun deodorantin, ilman että menee nuuskimaan sitä kaupassa.
Lisäksi; hajuton deodorantti/ antiperspirantti on varma ja aina hajuton valinta.
Itse mietin, että jos olisin todella hajusteherkkä, niin siirtyisin apteekin valikoimiin. Siellä kysymään myyjältä/ farmaseutilta, että olisiko mahdollista testata tuotetta, koska en voi käyttää tätä jos on yhtään tuoksuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin, että jos olisin todella hajusteherkkä, niin siirtyisin apteekin valikoimiin. Siellä kysymään myyjältä/ farmaseutilta, että olisiko mahdollista testata tuotetta, koska en voi käyttää tätä jos on yhtään tuoksuva.
Juuri näin!
Mutta en mä vaan halua ostaa mitään, missä jonkun kahjun nenu on jo käväissyt. Bakteerit tarttuu.