Miehen loukkasi minua todella paljon!
Meille tuli eilen kylään kaksi ystävätärtäni, jotka ovat molemmat fiksuja ja mukavia sinkkuja. Mieheni tuli juuri kotiin ja oli syömässä keittiössä ja siteen kaverini olivat lähdössä pois, niin mieheni huusi että etkö sinä älyä tarjota heille mitään juotavaa. No menin sitten mieheni nakutuksen saattelemana keittiöön laittamaan heille teetä.
He olivat aiemmin kieltäytyneet juomasta mitään. He tulivat sitten istumaan siihen keittiöön missä mieheni oli syömässä, minä seisoin siin vieressä ja mieheni piti edelleenkin sitä saarnaansa kuinka minä en ole hoitanut sitä enkä sitä asiaa kunnolla.Se loukkasi minua todella paljon! Hän nolasi minut ystävieni edessä.
Vaikka minä etupäässä esim. hoidan meillä lähes kaikki kotityöt ja olen tukenut häntä hänen opiskeluaikanaan.
Minä en saanut yöllä kunnolla nukuttua kun mietin tätä asiaa, me olemme ollet yhdessä 4 vuotta eikä hän ennenole noin törkeästi käyttäynyt. aaamulla en sanonut hänelle sanakaan, mutta kuin ovella lähtiessäni että mene nyt ja heippa, johon hän vastasi että heippa, sillä tyylillä että "haista paska".
En tiedä missä mennään. En ole juuri koskaan sairaslomalla mutta minulla on niin paha olla että tekis mieli lähteä lääkäriin ja jäädä sairaslomalle.
Kommentit (65)
ap vaikuttaa, perheriidasta pitäs mennä lääkäriin ja hakea sairaslomaa. Kuulostaa ihan pumpulissa pidetyltä.
ja jos juttu tosiaan meni kuten ap selitti niin mieshän tässä se nolaava kusipää oli eikä suinkaan ap mikään nyhverö tai mitään muuta miksi te häntä haukutte!
yrittää nolata minua piikittelemällä, erityisesti omien sukulaisteni läsnäollessa. Saatoin kyllä itsekin joskus sortua samaan, mutta mielestäni vähemmän kuin mieheni.
Pari kertaa otin sitten asian suoraan puheeksi, ja kysyin, teetkö sitä tahallasi. Mies ihmeekseni myönsi. Ilmoitin, että mies nolaa sellaisella käytöksellä nimenomaan itsensä, ja saa v-mäisen miehen maineen muiden silmissä. Vielä pari puhuttelua päälle, ja mies lopetti hölmöilynsä. Ei ole ainakaan pitkään aikaan ilmennyt minun mollaamistani muiden kuullen.
Kuten ketjussa aiemmin joku sanoi, pariskunnilla saattaa olla näitä ikäviä tapoja, tai sitten vain toisella osapuolella. Vaimon tai miehen julkisella pilkkaamisella tai mollaamisella kerjätään helppoja ja halpoja nauruja sekä sympatiaa itselle. "Katsokaa nyt miten minä fiksu kärsin, kun joudun elämään tuon pölvästin kanssa".
Kalastellaan siis suosiota toisen kustannuksella, toista hyväksi käyttäen. Syitä tällaiselle käytökselle en oikein osaa analysoida, mutta loukkaahan sellainen, tietysti. Eivät taatusti nekään, jotka tässä ketjussa ovat lytänneet ap:n tunteet, puhuisi tuolla tavalla (työ)kaverille tai esimiehelle.
mutta sanoin samaan syssyyn että hänellä on vaikeat ajat nyt ja minä
en tee hänen oloaan yhtään helpommaksi.
Minusta tuntuu että olen muutenkin koko maailman roskakuppina. töissäkin kaksi keski-ikäistä naista puhuu minusta aina arvostelevasti takanapäin.
Olen kuullut sitä jupinaa ja aina jos olen hiukankaan omissa oloissani, en jaksa aina riekkua heidän kanssaan ja toinen heistä on varsinkin sellainen joka haukkuu kaikkia takanapäin.
Koko maailman kaatuu nyt päälle, olen yleensä positiivinen ja iloinen tyyppi, mutta nyt olen kyllä allapäin.
ap.
Tarvitseeko sitä syytä aina naisesta hakea? Ikään kuin luomankunnan kruunut eivät koskaan perseilisi. Tässä tapauksessa kuulostaa siltä, että ap:n mies haluaa lanata ap:n itsetunnon.
Mies käyttäytyy huonosti ja se hänelle pitää selkein sanoin ilmaista ja vaatia hänelta a) selitystä b) korjaavia toimenpiteitä. Itse en kuuntelisi sekuntiakaan tuollaista, vaan ystävien lähettyä olisin pitänyt tiukan puhuttelun ukolle. Jos tuollainen käytös on jatkuvaa, kannattaa kyllä miettiä vakavasti rankempia toimenpiteitä.
On niitä niin paljon parempiakin miehiä olemassa.