Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen loukkasi minua todella paljon!

Vierailija
30.09.2008 |

Meille tuli eilen kylään kaksi ystävätärtäni, jotka ovat molemmat fiksuja ja mukavia sinkkuja. Mieheni tuli juuri kotiin ja oli syömässä keittiössä ja siteen kaverini olivat lähdössä pois, niin mieheni huusi että etkö sinä älyä tarjota heille mitään juotavaa. No menin sitten mieheni nakutuksen saattelemana keittiöön laittamaan heille teetä.

He olivat aiemmin kieltäytyneet juomasta mitään. He tulivat sitten istumaan siihen keittiöön missä mieheni oli syömässä, minä seisoin siin vieressä ja mieheni piti edelleenkin sitä saarnaansa kuinka minä en ole hoitanut sitä enkä sitä asiaa kunnolla.Se loukkasi minua todella paljon! Hän nolasi minut ystävieni edessä.

Vaikka minä etupäässä esim. hoidan meillä lähes kaikki kotityöt ja olen tukenut häntä hänen opiskeluaikanaan.

Minä en saanut yöllä kunnolla nukuttua kun mietin tätä asiaa, me olemme ollet yhdessä 4 vuotta eikä hän ennenole noin törkeästi käyttäynyt. aaamulla en sanonut hänelle sanakaan, mutta kuin ovella lähtiessäni että mene nyt ja heippa, johon hän vastasi että heippa, sillä tyylillä että "haista paska".

En tiedä missä mennään. En ole juuri koskaan sairaslomalla mutta minulla on niin paha olla että tekis mieli lähteä lääkäriin ja jäädä sairaslomalle.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet että miehesi olisi kanssasi jos hän pitäisi sinkkuystäviäsi parempana vaihtoehtona kuin sinua?

tuntee kiinnostusta näitä ystäviäni kohtaan. He ovat nuoria, naisellisia, kauniita ja koulutettuja naisia.

Mutta jos hän olisi kiinnostunut muista niin en haluaisi jatkaa hänen kanssaan.

minua häiritsee se myös ettei hän löydä työtä ja tulisin paremmin kyllä toimeen jos olisin yksin.. tietysti rakastan häntä mutta parisuhde on aina vaikea, varsinkin kun minulla ei ole ennestään juuri kokemusta asiasta.

ap.

Vierailija
22/65 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sekin piirre siinä oli että hän haukkuu minua ja on sitten erityisen ystävällinen minun kavereilleni.

Minä ihmettelin tätä samaa 15 vuotta.Se oli sietämätöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootti mies. Eli säälivät ja ihmettelivät miehesi puheita kuin, että olisivat uskoneet mitä miehesi sinusta sanoi.

Ehkä on jotain, jota et teidän tilnateestasi näe/halua nähdä. Tuliko miehen käytös todella ihan yllätyksenä, vai onko taustalla jotain muutakin?

Vierailija
24/65 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholistiperheestä?

Vierailija
25/65 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voisi olla. Meillä on tähän asti ollut ihan normaali suhde, ei mitään kriisejä tms.

27. En myöskään ole alkoholisiti perheestä, emmekään kumpikaan juo juuri ollenkaan.

ap,

Vierailija
26/65 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että ap aika vahvasti liioittelee asiaa. Kun jää märehtimään jotakin niin suhteellisuudentaju katoaa. Kysypä ap kavereiltasi, miten he kokivat tilanteen.

Vierailija
27/65 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos homma meni kirjaimellisesti kuten kirjoitat, niin minusta sinun kannattaisi opetella keskustelemaan; kuuntelemaan ja puhumaan.

Toisella kun on harvoin telepaattisia kykyjä.

Vierailija
28/65 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä on itsetunto-ongelmia. Ja hyvä huomio tuo jonkun, että heijastaa omat tunteet toiseen. Ap on epävarma itsestään ja hirveän huolissaan siitä, mitä muut hänestä ajattelevat.

Vierailija
29/65 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän sanoi myös että "kato nyt kun tapoit nuo kukatkin, niissä ei ollut aamulla vettä

ollenkaan, et ollut laittanut".. tietysti olin laittanut mutta ne oli imeneet sen.

Kun tulin töistä niin ne kukat pöydällä nuokkuivat vaikka hän muka oli laittanut niihin vettä ja luuli ilmeisesti sitten että ne olivat vironneet hänen toimestaan vaikka minä laitoin niihin vettä ja kukkavirkistettä, silloin ne vasta virkosi. En kuitenkaan korjannut asiaa..

Hän vain halusi antaa sen kuvan kuinka onneton minä olen joka asiassa.

ap.

Vierailija
30/65 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole vahvoja,ja kyllä tuollainen "lyttääminen"syö naista,jos itsetunto on matalalla!Mulla tuota jatkui pitkään ja lopulta olin ihan rikki,kun todellakin luulin olevani maailman surkein ihminen.

Ap,voimia sinulle,älä hyväksy tuollaista äläkä alistu siihen,oikeesti!

Vierailija
31/65 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kunnolla nyt tuntemuksiesi taustoja äläkä käyttäydy kuin lapsi. Enkä sano tätä pahalla.

Vierailija
32/65 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minulla on huono itsetunto ja siksi nälvii minua kaikkien kuullen.

Mutta tämä haukkuminen ylitti jo sietorajani.

Hän myös sanoi kun kattasin pöytää että etkö osaa edes oikeita kuppeja laittaa, eikö ole minkäänlaista silmää, laita ne siniset. jne.

Vierailija
33/65 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta musta toi ei todellakaan kuulosta siltä että mies haluaisi olla ilkeä. toki asia voi niinkin olla..

Vierailija
34/65 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä oman pesän likaamista. Jotkut miehet ja naisetkin ovat tuollaisia. Minä en tuollaista kuuntelisi kuin kerran.

Vierailija
35/65 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on totta, niin mieshän kohtelee ap:ta kuin typerää kakaraa. Ja ap nöyränä nielee kaiken ja noloilee ystäviensä edessä... Brrr...

Sano nyt hyvä ihminen vastaan, jos joku tuolla tavalla kyykyttää. Että on tarjottu juotavaa, että mies voi valita kuppinsa ihan keskenään, kun itse on kattamassa - sinä tee niinkuin parhaaksi näät jne. Ei tuommoista tarvitse kenenkään kuunnella kotonaan.

Vierailija
36/65 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi haluaisi loukata sinua tahallaan? En ymmärrä. Kyllä minäkin olen tässä sillä kannalla että ap tulkitsee ihan omiaan.

Ja suoraan puhumisesta on yllättävän paljon apua...kokeilkaa joskus niin ei tarvitse arvailla.

Vierailija
37/65 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä menit laittamaan miehen käskystä juotavaa, kun olit jo aiemmin vieraille yrittänyt tarjota? Tollaselle miehelle pitää lyödä "luu kurkkuun" ja sanoa vaan takaisin. Esim. kattauksen yhteydessä tyynesti vaan, että "enköhän mä kuitenki naisena tiedä paremmin mitkä astiat laitan.."jne. Ei kenenkään tarvi alistua tollaseen. Ei tarvi riehua, mut sanoo vaan oman mielipiteensä. Ja kannattaa puhua asioista avoimesti, esim. ettet tykkää, että hän syyttelee sua ja mollaa. Mieskin varmasti pystyy muuttamaan käytöstään halutessaan.

Vierailija
38/65 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraat eivät halua! Miksi et? Miksi menit keittämään teetä, jos vieraat olivat jo lähdössä eivätkä halunneet teetä?

Jos noin pienestä ja jokapäiväisestä asiasta (siis ei mollaaminen tai nolaaminen ole jokapäiväistä vaan se, että puoliso ei tiedä jotain asiaa tapahtuneeksi - teen tarjoamista -, niin hänellese saman tien huikataan tiedoksi) tulee tuollainen riita ja pohdiskelu, kehotan sinua kokoamaan kaiken itsetuntosi ja pohdiskelemaan erikseen sekä itsesi että miehesi toimintatapoja ja lopuksi teidän dynamiikkaanne yhdessä. Myös huumori voi auttaa tuollaisissa tilanteissa.

Vierailija
39/65 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vertaa minua heihin.

Kerrankin hän sanoi yhdellekkin kaverilleni että

minulla on tosi huono maku vaatteiden suhteen ja sanoi että ystävättäreni uusi takki oli tosii hieno, osaispa vaimokin ostaa joskus jotain kunnollista!!!

tämä on vain YKSI esimerkki.

Mielestäni minä osaan kyllä pukeutua, jopa paremmin kuin ystävättäreni

ap.

Vierailija
40/65 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoivat että kyllä kupposen voisi juoda, aiemmini he siis kieltäytyivät.

en viitsinyt väittää vastaan kun hän alkoi nalkuttaan, minulla olisi tullut itku.

Minua nolotti niin..

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi