Miehen loukkasi minua todella paljon!
Meille tuli eilen kylään kaksi ystävätärtäni, jotka ovat molemmat fiksuja ja mukavia sinkkuja. Mieheni tuli juuri kotiin ja oli syömässä keittiössä ja siteen kaverini olivat lähdössä pois, niin mieheni huusi että etkö sinä älyä tarjota heille mitään juotavaa. No menin sitten mieheni nakutuksen saattelemana keittiöön laittamaan heille teetä.
He olivat aiemmin kieltäytyneet juomasta mitään. He tulivat sitten istumaan siihen keittiöön missä mieheni oli syömässä, minä seisoin siin vieressä ja mieheni piti edelleenkin sitä saarnaansa kuinka minä en ole hoitanut sitä enkä sitä asiaa kunnolla.Se loukkasi minua todella paljon! Hän nolasi minut ystävieni edessä.
Vaikka minä etupäässä esim. hoidan meillä lähes kaikki kotityöt ja olen tukenut häntä hänen opiskeluaikanaan.
Minä en saanut yöllä kunnolla nukuttua kun mietin tätä asiaa, me olemme ollet yhdessä 4 vuotta eikä hän ennenole noin törkeästi käyttäynyt. aaamulla en sanonut hänelle sanakaan, mutta kuin ovella lähtiessäni että mene nyt ja heippa, johon hän vastasi että heippa, sillä tyylillä että "haista paska".
En tiedä missä mennään. En ole juuri koskaan sairaslomalla mutta minulla on niin paha olla että tekis mieli lähteä lääkäriin ja jäädä sairaslomalle.
Kommentit (65)
kuin omassa päässään näitä pyöritellä?
minulla on todella paha olla. Mieheni ei ole mikään komminikointi kykyinen enkä ehkä minäkään siis. Mutta eilen en halunnit alkaa setvimään asiaa koska pelkäsin että räjähdän, enkä osaa esittää asiaani oikein.
Nyt se jäi siis hautomaan, ja olen ihan rikki jo.
ap.
"Olen tukenut häntä hänen opiskeluaikanaan" -mitä liittyy asiaan? Ja onpas muutenkin vakava juttu...
Myös nöyryyttävää ja vie itsetunnon.
"Olen tukenut häntä hänen opiskeluaikanaan" -mitä liittyy asiaan? Ja onpas muutenkin vakava juttu...
Mutta meillä ei ole koskaan sattunut tälläistä. En ikinä nolaisi häntä hänen ystävien edessä, enkä odottanut sitä häneltäkään.
Minä tuin häntä taloudellisesti kun hän opiskeli 3vuotta ja sitten hän sanoo että minä olen niin onneton ja en koskaan tue häntä.Itse hän ei saa hommattua edes vakituista työpaikkaa itselleen koska hänellä on liian kovat vaatimukset.
hän erityisesti nautti siitä kun sai nolata minut ystävieni edessä.
Hän on joskus aiemminkin heitellyt jotain typerää minulle varsinkin jos on ollut jotain naisystäviäni läsnä.
ap.
idiootti mies. Eli säälivät ja ihmettelivät miehesi puheita kuin, että olisivat uskoneet mitä miehesi sinusta sanoi.
Ehkä on jotain, jota et teidän tilnateestasi näe/halua nähdä. Tuliko miehen käytös todella ihan yllätyksenä, vai onko taustalla jotain muutakin?
että voi mies parkaa. Nolata nyt ITSENSÄ sinun ystävien edessä. Näinpäin ainakin minun ystäväpiirissä kävisi. Järjenköyhää puhetta toisten aikaan. Toki saat olla loukkaantunut, mutta hyvä ihminen, puhu sille miehellesi, älä meille. Ei meille puhuminen sinua ja tilannetta auta.
häne menetti joku aika sitten läheisen omaisensa, samoin hänellä on vaikeuksia löytää vakitusta työpaikkaa.
En tiedä, mutta kyllä tämä haukkuminen tuli puun takaa.
ap.
[i
.
hän erityisesti nautti siitä kun sai nolata minut ystävieni edessä.
ap.
[/quote]
tuntuu että se tilanne riistäytyy käsistä ja sanon kaikkea loukkaavaa, minulla on sellainen taipumus.
Miten siis ottaisin asian puheeksi ja säilyttäisin malttini?
Jos olet tukenut miestäsi taloudellisesti tämän opiskelujen ajan, lopeta sen asian roikottaminen hänen päänsä päällä. Minusta toisen tukeminen aina kussakin elämäntilaneteessa on ihan normaalia, eikä sellaisesta pitäisi kenellekään jäädä kiitollisuuden velkaa.
En ymmärrä mitä hirveää tuossa oli. En todellakaan usko, että miehesi tarkoitti mitään pahaa. Tai sitten tässä on takana jotain mitä et kerro?
mutta en pidä siitä että hän sanoo etten koskaa tue häntä.Koska mitä muuta minä olen tehnyt kuin tukenut häntä..
ap.
hankkia /pitää työpaikkaa.
Kerrotko miehellesi myös tämän mitä hänestä ajattelet, vai vaistoaako hän sen vain käytöksestäsi?
Ei ole oikein että miehsesi nolaa sinut ystävien edessa, mutta aika voimakasta on tämä sinus loukkaantumisesikin. Ajatteletko jollain tasolla, että miehesi on syytä käyttäytyä hyvin, KOSKA sinä olet teistä se "parempi" ja pärjäävämpi" ja KOSKA sinä olet jo niin paljon tehnyt miehesi hyväsi?
Mieti tätä ajatuksella.
En ymmärrä mitä hirveää tuossa oli. En todellakaan usko, että miehesi tarkoitti mitään pahaa. Tai sitten tässä on takana jotain mitä et kerro?
Minä en ole mielestäni toiminut mitenkään väärin, ei tule ainakaan mieleen.
Eikä hän ole minulle valittanut aiemmin mistään.
ap.
kunnioittaen. Sitten sekin piirre siinä oli että hän haukkuu minua ja on sitten erityisen ystävällinen minun kavereilleni.
ap.
omat tunteesi mieheesi. Sinun ajatuksesi ja tunteesi ovat sinun, eivät miehesi. Hänellä on omansa, te olette kaksi erillistä olentoa.
Miksi luulet että miehesi olisi kanssasi jos hän pitäisi sinkkuystäviäsi parempana vaihtoehtona kuin sinua?
yleisöä ja usein se on muille osapuolille kiusallinen tilanne. Ymmärrän kiukkusi.
Yritä ottaa asia esille miehesi kanssa. Ei kait se ole vaarallista vaikka tulisikin kunnon riita. Se voisi puhdistaa ilmaa.
moittisi miestäni hänen ystäviensä/sukulaisten kuullen.
Eivät kaikki pariskunnat osaa kommunikoida. Jossain vaiheessa se sitten opitaan tai lopputuloksena on ero.