Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomenmaa: Sheikki Laakson mielestä pedofilia tuomiot on ajojahtia

Vierailija
21.05.2026 |

https://www.suomenmaa.fi/uutiset/ps-edustaja-sheikki-laakso-pitaa-poika…

"– Heittäkää te se ensimmäinen kivi jolla on siihen varaa, minulla ei kuitenkaan ole siihen varaa, koska jos omaa nuoruuttani muistelen, niin vain tuurin voi erottaa itseni pojasta, jos edes sekään, hän jatkaa." 

Heitin monta kourallista kiviä. Onko persuille pedoilu oikeesti noin normaalia ja hyväksyttävää? 

Kommentit (225)

Vierailija
181/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murrosikäinen on esim 12-14 vuotias ja heistä seksuaali...sti kiinnostunut on pedof...i.

Silloin kun olin itse 80-luvulla teini-ikäinen, olin pienen maalaiskylämme kaveriporukassa ainoa, jolla ei ollut parisuhdetta johon kuului seksi. Nythän ei parikymppinen voi enää seurustella 15-vuotiaan kanssa kuten ennen. Luokkakaverini odotti lasta ysiluokan kevätjuhlassa. Nykylainsäädännön mukaan lapsen täysi-ikäinen isä olisi pedari. Silloin ei ollut.  
Varsinainen pedarius on hyvä erottaa näistä jutuista. Niissä rangaistukset pitäisi olla suoraan elinkautinen.

Eli persuista ennen oli asiat paremmin kun sai ahdistella ja panna lapsia? 

Tulihan se sieltä. Miksi et sanonut sitä suoraan? 

Vierailija
182/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murrosikäinen on esim 12-14 vuotias ja heistä seksuaali...sti kiinnostunut on pedof...i.

Silloin kun olin itse 80-luvulla teini-ikäinen, olin pienen maalaiskylämme kaveriporukassa ainoa, jolla ei ollut parisuhdetta johon kuului seksi. Nythän ei parikymppinen voi enää seurustella 15-vuotiaan kanssa kuten ennen. Luokkakaverini odotti lasta ysiluokan kevätjuhlassa. Nykylainsäädännön mukaan lapsen täysi-ikäinen isä olisi pedari. Silloin ei ollut.  
Varsinainen pedarius on hyvä erottaa näistä jutuista. Niissä rangaistukset pitäisi olla suoraan elinkautinen.

Muista sanas kun sun lapselle käy jotain. Se on vaan ajojahtia sit! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen PAREMPAA pedofiliaa ja sen puolustelua ilmoilla.. 

Vierailija
184/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lajityypillinen persu. 

Vierailija
185/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeää olisi muistaa että pedoilun määritelmä on siinä että uhri on alle murrosikäinen.

Tärkeintä on muistaa että tämä on tässä asiassa persujen suurin ongelma. Ei suinkaan lasten ahdistelu ja paneminen. 

Ainakin Wille Rydmanin

Vierailija
186/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ongelma on paljon laajalle levinnyt mitä kukaan uskoisi. Islamista lähtien.

PerusIslamistit siis. 

Vierailija
187/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ongelma on paljon laajalle levinnyt mitä kukaan uskoisi. Islamista lähtien.

Persuilla on siis laajalla alueella puolusteltavia pedareita. 

Vierailija
188/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huolissani mielenterveydestäsi. 

Vierailija
189/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeää olisi muistaa että pedoilun määritelmä on siinä että uhri on alle murrosikäinen.

Teille persuille on oudot asiat tärkeitä kun oman leirin pedofiili paljastuu... 

Vierailija
190/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajojahtia  se  on  sen  puolesta,  että  ne  varsinaiset kulttuuripedarit  saa olla ilman arvostelun  aikomustakaan.  

Vierailija
191/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajojahtia  se  on  sen  puolesta,  että  ne  varsinaiset kulttuuripedarit  saa olla ilman arvostelun  aikomustakaan.  

Tupla välilyöntejä hakkaava persujen trollihan se siinä! 

Pedofilia tuomiot on teille persuille ajojahtia niin sunhan pitäis kunnon persuna olla pedareiden suojelija ympäri maailmaa. Miksi olet valikoiva? Onko se persujen pedarointi sitä paremman laatusta? 

Vierailija
192/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit sä noinkin ilmoittaa olevasi pedareiden symppaaja, kunhan tekijä on vaan persu. 

Vierailija
193/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin Sheikin poikakin varmaan ulisi oikeudessa puolustuksenaan. 🤭 

Vierailija
194/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
195/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei unohdu. 

Vierailija
196/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän persut huomenna keksii? Löytyskö seuraavaks joku kiva murhaaja jota puolustella? 

Vierailija
197/225 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottovasti Sheikin poikaa kairataan linnassa joku kaunis päivä iha huolella. 

Sehän on vaan sit ajojahtia myös Sheikin mielestä. 

Vierailija
198/225 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vielä kaiken tän jälkeen äänestää Sheikkiä niin olen todella huolissani kansalaisten mielenterveydestä.

Vierailija
199/225 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaikärajat ovat paikallaan. Kuitenkin, jos sukukypsä mies kiinnostuu sukukypsästä tytöstä/nuoresta naisesta, ei kyse ole pedofiliasta. 15-vuotias tyttö ja 20-poika voivat olla henkisessä ja fyysisessä kehityksessään melko samalla tasolla. Ikärajat myös vaihtelevat maittain. Harmaata aluetta jää paljon kumpaankin suuntaan. Suomessa lainsäädäntö on tässä asiassa ihan järkevä, joten Nico Laakso syyllistyi rikokseen. Pedariksi en häntä näillä tiedoilla haukkuisi.

Vierailija
200/225 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suojaikärajat ovat paikallaan. Kuitenkin, jos sukukypsä mies kiinnostuu sukukypsästä tytöstä/nuoresta naisesta, ei kyse ole pedofiliasta. 15-vuotias tyttö ja 20-poika voivat olla henkisessä ja fyysisessä kehityksessään melko samalla tasolla. Ikärajat myös vaihtelevat maittain. Harmaata aluetta jää paljon kumpaankin suuntaan. Suomessa lainsäädäntö on tässä asiassa ihan järkevä, joten Nico Laakso syyllistyi rikokseen. Pedariksi en häntä näillä tiedoilla haukkuisi.

15-vuotias tyttö ja 20-poika eivät ole henkisessä ja fyysisessä kehityksessään samalla tasolla.  Aikuinen 2-kymppinen mies ja tuon ikäinen lapsi ovat todella kaukana toisistaan. Minä leikin barbeilla 15- vuotiaana. Kyllä kerran kaverin sukumökillä yksi inhottava aikuinen äijä herätti minut unesta kopeloimalla lasta. Vieläkin iljettää, kun muistaa sen pedofiilin.