Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomenmaa: Sheikki Laakson mielestä pedofilia tuomiot on ajojahtia

Vierailija
21.05.2026 |

https://www.suomenmaa.fi/uutiset/ps-edustaja-sheikki-laakso-pitaa-poika…

"– Heittäkää te se ensimmäinen kivi jolla on siihen varaa, minulla ei kuitenkaan ole siihen varaa, koska jos omaa nuoruuttani muistelen, niin vain tuurin voi erottaa itseni pojasta, jos edes sekään, hän jatkaa." 

Heitin monta kourallista kiviä. Onko persuille pedoilu oikeesti noin normaalia ja hyväksyttävää? 

Kommentit (225)

Vierailija
161/225 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen eliitti on tätä luokkaa. Ei helvetti. 

Pelottava ajatus että jotkut vielä äänestää tota tyyppiä vaikka tiedetään täysin kaverin mielipiteet ja tuomiot. Hyvinvointivaltio oikein viimeisen päälle. 

Vierailija
162/225 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi persut ei kunnioita Suomen lakia ja lapsien oikeuksia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/225 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa.

Vierailija
164/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekijän nimi olisi joku Ahmed tai Hussein, niin olisi persuilla toinen ääni kellossa. Tuo kaksinaismoralismi on saanut suorastaan ällistyttävät mittasuhteet. Lasten vokottelija on ihan ministerinä ja samaan aikaan vastustetaan maa hanmuuttoa tyttöjen ja naisten suojelemiseksi. Hah.

Vierailija
165/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeää olisi muistaa että pedoilun määritelmä on siinä että uhri on alle murrosikäinen.

Tässä pska-argumentissa on se vika, että murrosikä voi alkaa 10-vuotiaana. 

Vierailija
166/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tekijän nimi olisi joku Ahmed tai Hussein, niin olisi persuilla toinen ääni kellossa. Tuo kaksinaismoralismi on saanut suorastaan ällistyttävät mittasuhteet. Lasten vokottelija on ihan ministerinä ja samaan aikaan vastustetaan maa hanmuuttoa tyttöjen ja naisten suojelemiseksi. Hah.

TÄMÄ!! 

Vierailija
167/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeää olisi muistaa että pedoilun määritelmä on siinä että uhri on alle murrosikäinen.

Pedofiliaa on lain mukaan aikuisen harjoittama alaikäiseen sekaantuminen, biologisesti kehen tahansa sellaiseen sekaantuminen joka ei ole fyysisesti vielä aikuinen ja terveen moraalin mukaan kehen tahansa ei-aikuiseen sekaantuminen, jos sekaantuja itse on jo aikuinen.

Pedofiilien puolustelijat ovat Saatanan kätyreitä.

Suomen laki ei edes tunne sanaa pedofilia. Voit tarkistaa sen itse finlexistä. Mikään seksuaalisuus ei ole rikos.

Suomen laki on muutenkin välillä luonnon ja tieteen vastainen monessakin asiassa.
Mm. seksuaalinen kanssa käyminen oman äidin kanssa ei ole suomessa kriminalisoitu.

Tässä tiivistelmä persuista ja Suomen lain kunnioittamisesta. 

Vierailija
168/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu! Miksi äänestit Sheikkiä ja miksi tekisit sen uudestaan? 

Vierailija
169/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin palstan perusteella saa aika surullisen kuvan suomalaisista. Sen verran paljon tänne on tullut perverssejä puolustamaan pedofiliaa ja Sheikin ja pentunsa olematonta kunniaa.

Paitsi ettei kyse ollut pedofiliasta vaan nuorten seurustelusta.

Pitäisikö minun ilmoittaa poliisille perhetutun 15vee tytön lukiolaispoikaystävä?

Kyllä, jos se lukiolainen on täyttänyt 18. Mutta jos kyseessä on alaikäinen, niin silloin seurustelusuhde 15-vuotiaan kanssa on laillista.

Jos taas parikymppinen mies on yläasteikäisen tytön kanssa, niin se on laitonta koska täysi-ikäinen ei saa olla alle 16-vuotiaan kanssa.

Laki ei erittele alle 16v kanssa sekstaamista erikseen että on OK alle 18 vuotiaan kanssa. On vain tuo harkintapykälä jos kypsyys ja ikäero ei ole "merkittävä" eikä alaikäisen itsemääräämisoikeutta ole loukattu niin sekaantumis yms pykäliä ei silloin panna toimeen.

22v persujen Nico panee 14 vuotiasta. 

Sairasta. Oli pykälät mitä tahansa niin se on nyt tuomittu ja hyvä niin. 

Ei muuta ku linnaan ja joku paikallinen karpaasi tekemään pedopersusta lapaset.

Kuka heittäisi ensimmäisen kiven?

Siis sanot vaan milloin ja missä, niin minä tulen heittämään sen ensimmäisen kiven. Voin tuoda kiviä muillekin.

Vierailija
170/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalainen on uhri tässäkin!

Laakson poika on erotettu puolueesta.

Vasemmistoliitto laittoi ykköspedofiilinsa pormestariehdokkaaksi.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vasemmiston-pormestariehdokas-tilas…

Erikoinen tapa sanoa, että Vasemmistoliitto potki peedon kaikesta toiminnasta hänen paljastuttua. Ehkä sormesi vain lipsahti?

Vierailija
171/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies!! 😍 

T:Nimimerkki Riikka ja persujen äänestäjät 

Vierailija
172/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalainen on uhri tässäkin!

Laakson poika on erotettu puolueesta.

Vasemmistoliitto laittoi ykköspedofiilinsa pormestariehdokkaaksi.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vasemmiston-pormestariehdokas-tilas…

Erikoinen tapa sanoa, että Vasemmistoliitto potki peedon kaikesta toiminnasta hänen paljastuttua. Ehkä sormesi vain lipsahti?

Persut olis lyöny ministerin salkkua käteen 

Vierailija
173/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli 14-vuotias tyttö, kun seurustelin 20-vuotiaan pojan/miehen kanssa.  

Mitään pahaa tuosta ei jäänyt mieleen traumoista puhumattakaan. Hullu vaahtoaminen asian ympärillä niitä traumoja tuo nykyään. 

Vierailija
174/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään pahaa tuosta ei jäänyt mieleen traumoista puhumattakaan. Hullu vaahtoaminen asian ympärillä niitä traumoja tuo nykyään. 

Pertti Pena Persulainen leikkii taas naista! 😂 

Vierailija
175/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli oot perussuomalainen mies joka puolustelee pedofiliaa. 

Vierailija
176/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka uskoo? 

Ota se hame pois Veeti ja mee takas ylilaudalle. 

Teitä pedareita symppaavia persuja ei kaivata täällä. 

Vierailija
177/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murrosikäinen on esim 12-14 vuotias ja heistä seksuaali...sti kiinnostunut on pedof...i.

Silloin kun olin itse 80-luvulla teini-ikäinen, olin pienen maalaiskylämme kaveriporukassa ainoa, jolla ei ollut parisuhdetta johon kuului seksi. Nythän ei parikymppinen voi enää seurustella 15-vuotiaan kanssa kuten ennen. Luokkakaverini odotti lasta ysiluokan kevätjuhlassa. Nykylainsäädännön mukaan lapsen täysi-ikäinen isä olisi pedari. Silloin ei ollut.  
Varsinainen pedarius on hyvä erottaa näistä jutuista. Niissä rangaistukset pitäisi olla suoraan elinkautinen.

Vierailija
178/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli heti mieleen Kristi Noemin 56-vuotias aviomies, josta levisi web-kamerakuvaa valtaviin ilmapallotisseihin pukeutuneena.

Sanokaa vaikka transfobiseks, mutta kyllä hassu on silti hassua.

Vierailija
179/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murrosikäinen on esim 12-14 vuotias ja heistä seksuaali...sti kiinnostunut on pedof...i.

Silloin kun olin itse 80-luvulla teini-ikäinen, olin pienen maalaiskylämme kaveriporukassa ainoa, jolla ei ollut parisuhdetta johon kuului seksi. Nythän ei parikymppinen voi enää seurustella 15-vuotiaan kanssa kuten ennen. Luokkakaverini odotti lasta ysiluokan kevätjuhlassa. Nykylainsäädännön mukaan lapsen täysi-ikäinen isä olisi pedari. Silloin ei ollut.  
Varsinainen pedarius on hyvä erottaa näistä jutuista. Niissä rangaistukset pitäisi olla suoraan elinkautinen.

Eli tämä keissi on persujen PAREMPAA pedofiliaa? Kommenttis ole suoraa ku Sheikin suusta. Noh, sit ku maamu hiplaa sun lasta niin turha itkee. Sehän on vaan ajojahtia teidän persujen mielestä. 

Vierailija
180/225 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tämä keissi on persujen PAREMPAA pedofiliaa? Kommenttis ole suoraa ku Sheikin suusta. Noh, sit ku maamu hiplaa sun lasta niin turha itkee. Sehän on vaan ajojahtia teidän persujen mielestä. 

On ku suoraan Sheikin suusta*