Miten kestätte rintaliivejä kuumana päivänä?
Pakkohan ne on olla ulkona mutta se kuumuus ja hikoilu on kamalaa.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Ei tietoo, ku en edes käytä kyseisiä tekeleitä ! Mua hävettää naiset, jotka niitä käyttävät, ja kun ne näkyy vaatteiden läpi ! Etenkin olkaimet.
Pikkutissi häpeää 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan kesäksi sellaisia joista näkyy täysin läpi, ja ovat siis jotain pienisilmäistä verkkokangasta tms. Joissain on mukana koristeena vähän pitsiä.
Ja joo, tänä keväänä ollut haasteita löytää sellaisia. Mutta mitään sileitä, topattuja en tod osta.
N53
Jatkan vielä, että punaiset on väri, joka ei näy läpi esim. valkoisesta paidasta. Minulla on vain yhdet tuollaiset valkoisina, joista nännit näkyy läpi. Värillisissä ei näy. Mitään nöpötystä ei erotu, nuokin "lyttäävät" nännit kyllä ihan siloisiksi.
Beige ei näy. Punainen kyllä. Ihonväristä erottuva näkyy.
En mitenkään. Käytän sellaisia toppeja. En tarvitse rintsikoita. En tajua miksi pitää käyttää. Talvella en käytä mitään. Tpaidan kanssa kesällä topit.
Parempihan se on liivit kuin hautuvat rinnanaluset
Onhan niitä hirveä katsella mutta valitettavan harva nainen ottaa ne pois vaikka olisi kiinteät pystytissit jotka eivät liivejä tarvitse.
Onneksi edes pienet ketunnenät omistavat kulkevat usein liiveittä ohut kesämekko päällään vaikka alastomuuteen luonnollisena asiana suhtautuneist suomalaisista on tullut amerikkalaista paskaa tv:stä ja somesta tuijotettuaan niin ahdasmielisiä että uimahalleihin vaaditaan suihkukoppeja naisten puolelle.
Kumma kun tanskassa kirmataan tissit paljaana rannoilla ja kaduilla kuljetaan liiveittä ilman että paikalliset av-mammat alkaisivat vaatia kaapua päälle ainakin jos on nuori ja hyvännäköinen kun näitä pitää "suojella".
Meidän häveliäisyydellemme nauravat pian talipänitkin kun liivejä pakotetaan 9-vuotiaille ettei vaan mitään näy.
Joo just tulin hikisenä kaupasta ja heti liivit pois.
Käytän toppaamattomia toppimallisia aina. Ei kiristä, ei purista, ei hikoa, eivät tunnu miltään. Rinnat ovat isommat kuin se työmiehen koura. En välitä nännien nöpötyksistä. Näkyy, kun nöpöttää. Tunnustan. Onhan ihan kiva hitusen härnätä työpaikan miehiä.
Minusta rintaliivit itsessään eivät ole hiostavia, vaan riippuen "tavaran" koosta siellä sisällä voi tulla enemmän tai vähemmän tissihiki oloa. Eli siellä taivealueilla hikoiluttaa. Minä käytän kesällä varsinkin Dermosilin tiettyä voidetta taivealueille, ei tule jostain syystä hiestä märäksi silloin ja käytän myös vartalodeodorantteja, voidemaisia, niin jopa tällaisella melko isorintaisella pysyy rintojen alue hyvin kuivana hiostavanakin päivänä.
Ja toki vaihdan rintaliivejä jopa päivittäin kesällä, niin on aina sellainen raikas olo.
Mulla on valtavat kivespussit ja joudun käyttämään naisten rintaliivejä
kivespusseissa, jotta kassit pysyy ryhdissä.
Näin kesällä tulee hikoiltua mutta talvella on ok.
T.Maukka
En kestä oikein minään päivänä, kuumana tai kylmänä. On melko isot hinkit, joten varsinkin juostessa on pakko olla tukea rinnoissa. Mutta on aika vaikeata löytää kaikin puolin sopivia liivejä. Kotona oonkin aina ilman liivejä ja viihdyn mainiosti.
No vaimoltani olen ottanut ne pois. Kun en ole enää kestänyt niitä.
Muuten en asiasta mitään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on valtavat kivespussit ja joudun käyttämään naisten rintaliivejä
kivespusseissa, jotta kassit pysyy ryhdissä.
Näin kesällä tulee hikoiltua mutta talvella on ok.
T.Maukka
Vesikivekset ?
Ei mulla mitään vesileilejä ole vaan ihan tavalliset mäihä kassit,
suunnattoman suuret vain.
T.Maukka
Vierailija kirjoitti:
Ei tietoo, ku en edes käytä kyseisiä tekeleitä ! Mua hävettää naiset, jotka niitä käyttävät, ja kun ne näkyy vaatteiden läpi ! Etenkin olkaimet.
Pitäisit vain huolen omista asioistasi. Älä tuijottele muiden rintaliivien olkaimia.
En voi olla ilman rintaliivejä, koska muuten tulee nännit kipeäksi. Paita ilmeisesti hankaa, kun liikkuu paljon?
Mä käytän ympäri vuoden toppaamattomia, kaarituettomia liivejä, enkä ymmärrä nyt ollenkaan tätä nänniongelmaa. Ei mun nännit jatkuvasti törrötä, vain silloin, kun niitä stimuloi.
Mutta joo, hikoileehan nuo rinnanaluset liiveillä tai ilman ja liiveillä on kuitenkin huomattavasti mukavampi olla, kun on kuitenkin suht' isot ja löysät tissit.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän ympäri vuoden toppaamattomia, kaarituettomia liivejä, enkä ymmärrä nyt ollenkaan tätä nänniongelmaa. Ei mun nännit jatkuvasti törrötä, vain silloin, kun niitä stimuloi.
Mutta joo, hikoileehan nuo rinnanaluset liiveillä tai ilman ja liiveillä on kuitenkin huomattavasti mukavampi olla, kun on kuitenkin suht' isot ja löysät tissit.
Joillakin nännit törröttää aina. Itse olen sellainen. Mutta ei haittaa, vaikka näkyy. En aio hankkia topattuja liivejä. En pidä niistä.
Kaikki käyttämäni liivit ovat sellaisia ettei niiden olemassaoloa edes huomaa vuodenajasta riippumatta. En myöskään pese liivejäni oikeastaan koskaan sillä en hikoile rintojen päältä enkä alta.
75E
Näemmä kaukana ovat mutta ties vaikka kesäreissulle lähtisin.