Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestätte rintaliivejä kuumana päivänä?

Vierailija
21.05.2026 |

Pakkohan ne on olla ulkona mutta se kuumuus ja hikoilu on kamalaa.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kestää kun on isot raskaat roikottimet. Hakusessa olisikin hyvät liivit joissa vyötäröosa olisi leveämpi kuin käyttämissäni Triumph Tri-action Workout N -liiveissä jotka muuten hyvät, mutta vyötäröosa menee kaksin kerroin rintojen painosta. Nuo on toistaiseksi ainoat liivit jotka edes auttavasti sopivat olipa arki tai juhla. Näin jo ihmisikä. Olen kyllä harkinnut rintojen pienennysleikkausta, mutta harkinnut vain. 

Rintaliiveissä ei ole mitään vyötäröosaa, koska liivejä ei laiteta vyötärölle. Se on ympärys.

Vierailija
22/46 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kestää kun on isot raskaat roikottimet. Hakusessa olisikin hyvät liivit joissa vyötäröosa olisi leveämpi kuin käyttämissäni Triumph Tri-action Workout N -liiveissä jotka muuten hyvät, mutta vyötäröosa menee kaksin kerroin rintojen painosta. Nuo on toistaiseksi ainoat liivit jotka edes auttavasti sopivat olipa arki tai juhla. Näin jo ihmisikä. Olen kyllä harkinnut rintojen pienennysleikkausta, mutta harkinnut vain. 

Vyötäröosa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintaliiveissä ei ole mitään vyötäröosaa, koska liivejä ei laiteta vyötärölle. Se on ympärys.

Ok 😀

Vierailija
24/46 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sen mukavampaa ilmankaan kun rinnanaluset hikoavat. Käytän kesäisin usein toppaamattomia urheiluliivejä.

Mun on pakko laittaa jotain wc- tai talouspaperia sinne rintojen alle rintsikoiden ja ihon väliin kun tuntuu niin inhottavalta, kun on niin märät rintojen alustat muuten kun on niin hiki. 

Vierailija
25/46 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä kestä. Mutta ihmisten ilmoilla on semmoisia pakko käyttää. Lisäksi niissä on pakko olla joku toppauskin, ettei nännit paista puseroista, minkä takia ne on erityiset epämiellyttävät kesäaikaan.

Hyvä vaihtoehto ehkä voisi olla joku mukava uimapuvun yläosa.

Nännien näyttäminen on kai hottia nykyään, Kylie Jennerillä oli kunnon nöpötykset olikohan Met-gaalassa.

Vierailija
26/46 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä sinä veijo kestää se, että mä en niitä käytä.

Vierailija
27/46 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vyötäröosa? 

Tosi lyhyt selkä?

Vierailija
28/46 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa mitään kuumia päiviä ole. Tropiikissa käytän bikinejä. 

Vierailija
29/46 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietoo, ku en edes käytä kyseisiä tekeleitä ! Mua hävettää naiset, jotka niitä käyttävät, ja kun ne näkyy vaatteiden läpi ! Etenkin olkaimet. 

Vierailija
30/46 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa.

T. 70C

Vierailija
31/46 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vyötäröosa? 

Tosi lyhyt selkä?

Tai koko on väärä jolloin rinnat roikkuu alhaalla liiveistä huolimatta?

Vierailija
32/46 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kesäksi sellaisia joista näkyy täysin läpi, ja ovat siis jotain pienisilmäistä verkkokangasta tms. Joissain on mukana koristeena vähän pitsiä. 

Ja joo, tänä keväänä ollut haasteita löytää sellaisia. Mutta mitään sileitä, topattuja en tod osta.

N53

Vierailija
33/46 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan kesäksi sellaisia joista näkyy täysin läpi, ja ovat siis jotain pienisilmäistä verkkokangasta tms. Joissain on mukana koristeena vähän pitsiä. 

Ja joo, tänä keväänä ollut haasteita löytää sellaisia. Mutta mitään sileitä, topattuja en tod osta.

N53

Jatkan vielä, että punaiset on väri, joka ei näy läpi esim. valkoisesta paidasta. Minulla on vain yhdet tuollaiset valkoisina, joista nännit näkyy läpi. Värillisissä ei näy. Mitään nöpötystä ei erotu, nuokin "lyttäävät" nännit kyllä ihan siloisiksi. 

Vierailija
34/46 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko käyttää aina. Muuten olisin kuin lehmä laitumella, tosin Mansikin utareet ei ole eri paria kuten mun. 

"Tapasin mä naisen, tosi juutalaisen

Ei ollut missi, ja pieni oli tissi

Oli möhövatsa, ja eripari tissi

Ja selluliittipylly, se kävellessä hylly"

Vierailija
35/46 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan olemassa keveitä ja ohuita rintaliivejä. Kuumempaa ja hikistä on ilman rintaliivien (kohottavaa) vaikutusta.

Pienirintaiset ovat asia erikseen. Laita vaikka ihoteippi nännin päälle.

Vierailija
36/46 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miss Maryllä on ihan parhaita, ei purista eikä hankaa, ei huomaa edes että on jotain päällä. Stay Fresh on hyvä, ja Keep Fresh on aivan ultrahyvä tekninen materiaali, ja kokoja on H-kuppiin asti. https://www.missmary.com/ie/keep-fresh-non-wired-bra-beige

Vierailija
37/46 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa rintaliivit jokaisella vastaantulijalla, liian harva on ilman.

T Setämies

Vierailija
38/46 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vyötäröosa? 

Tosi lyhyt selkä?

Tai koko on väärä jolloin rinnat roikkuu alhaalla liiveistä huolimatta?

Joo joo jooooo, käytin väärää ilmaisua, koettakaa nyt päästä siitä yli. 

Käytän siis Triumph Tri-action Workout N -liivejä ja todellakin haluaisin itselle paremmin sopivat, mutta erikoisliikkeissä ne on jäätävän hintaisia ja markettien valikoima niin sillisalaatti että väsähdän jo ajatuksesta. Vinkkejä siis kaipaan. Onko liivien koko väärä? Ei ole. Ryntäät mahtuu hyvin ja ympäryskin on sopiva. Tietysti voisi olkaimia (menikö taas väärin?) yhä enemmän lyhentää, mutta jo nyt olkapäät (tai jotain siihen suuntaan) on kovilla painon takia. Olen hoikka, mutta siunattu tälläisilla painavilla roikkuvilla hernepusseilla. 

Vierailija
39/46 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomessa mitään kuumia päiviä ole. Tropiikissa käytän bikinejä. 

Riippuu mihin on tottunut. Joskus tropiikissa joutuu myös pukeutumaan. Cool Sensation -alusvaatteet viilentää ihoa 2 astetta. Tykkään käyttää viilentävää aluspaitatoppia, jossa on sisäänrakennetut rintsikat. https://www.missmary.com/ie/cool-sensation-v-shape-camisole-beige

Vierailija
40/46 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ulkona.

Kotona aina alasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi