Miten kestätte rintaliivejä kuumana päivänä?
Pakkohan ne on olla ulkona mutta se kuumuus ja hikoilu on kamalaa.
Kommentit (136)
Siis mitä kestämistä siinä on? Miten kuumuus ja hikoilu liittyvät rintsikoihin? Olen isotissinen. Ilman rintsikoitahan se olisi pahempi.
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes huomaa tai siis tunne, että minulla on rintaliivit päällä, mutta ilman liivejä oloni on ikävä.
Puen liivit päälle aamulla ensitöikseen ja otan pois nukkumaan mennessä.
Te jotka riisutte liivit heti kotiin päästyänne, käytättekö huonosti sopivia liivejä? Väärää kokoa, huono istuvuus?
Mietin samaa, että niillä jotka riisuvat liivit heti kotiin päästyään, täytyy olla epäsopivat ja huonosti istuvat liivit. Ei ole normaalia että rintsikat "tuntuvat" ja haittaavat. Itse laitan ne aamulla ja riisun nukkumaan mennessä. En edes tunne niitä. Ilman liivejä taas on ikävä olla ja tuntuu omituiselta. Käytän markettien kaarituettomia liivejä, nyt on päällä Triumphin n. 40e maksaneet rintaliivit. Minulla on isot tissit, D-kuppia.
N39
Minulla on D-kupin rinnat. Olisi inhottavaa olla ilman rintaliivejä. Pitää helteellä pestä niitä useammin. Joskin kotona teen välillä niinkin, että solmin T-paidasta tukevat rintsikat.
Ei ole ongelma näin pienirintaisena.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä kestämistä siinä on? Miten kuumuus ja hikoilu liittyvät rintsikoihin? Olen isotissinen. Ilman rintsikoitahan se olisi pahempi.
Samaa mieltä, jos on isot rinnat varsinkin iäkkäämpänä kun rinnat alkavat olla löysemmät, niiden alus hikoaa enemmän ja on todella kuuma. Kun pukee rintaliivit, jotka kohottavat rintaa, tuntuu viileämmältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes huomaa tai siis tunne, että minulla on rintaliivit päällä, mutta ilman liivejä oloni on ikävä.
Te jotka riisutte liivit heti kotiin päästyänne, käytättekö huonosti sopivia liivejä? Väärää kokoa, huono istuvuus?
Mietin samaa, että niillä jotka riisuvat liivit heti kotiin päästyään, täytyy olla epäsopivat ja huonosti istuvat liivit. Ei ole normaalia että rintsikat "tuntuvat" ja haittaavat. Itse laitan ne aamulla ja riisun nukkumaan mennessä. En edes tunne niitä. Ilman liivejä taas on ikävä olla ja tuntuu omituiselta. Käytän markettien kaarituettomia liivejä, nyt on päällä Triumphin n. 40e maksaneet rintaliivit. Minulla on isot tissit, D-kuppia.
N39
Mulla on täysin sopivat liivit. Riisun silti aina liivit pois kotona kuten muutkin ulkonakäymisvaatteet ja vaihdan kotivaatteisiin. Käytän yleensä kesämekkoja sisällä kotona kesät talvet.
Yleensä isoista kupeista puhutaan kuppikoosta E-alkaen. Ja tietenkin liivien koko on ne kaksi mittaa yhdessä, ympärys JA kuppi. Joku 70D on aika pieni rinta, kun taas 105D on isompi.
En jaksanut lukea ketjua läpi, mitta jos tätä ei ole vielä sanottu, niin älkää käyttäkö helteellä rintsikoita vaan bikiniyläosaa. Bikinit on tehty uimapukukankaasta joten ne ei hiosta olleenkaan niin paljon mitä alusvaatteet. Ja jos on niin kuuma että hikoaa silti, niin bikinit kuivuu päälläkin nopeammin mitä rintsikat.
Jaa, en oo ajatellut, että rintaliivit häiritsivät helteellä. Teen raskasta ruumiillista työtä, osin ulkona, myös auringonpaisteessa. Ei ole vielä tullut oloa, että juuri rintaliivit olisivat ongelma.
ihana olla tisut paljaana. Nam.
Ihan hyvin, kun ilmankaan ei ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kestää kun on isot raskaat roikottimet. Hakusessa olisikin hyvät liivit joissa vyötäröosa olisi leveämpi kuin käyttämissäni Triumph Tri-action Workout N -liiveissä jotka muuten hyvät, mutta vyötäröosa menee kaksin kerroin rintojen painosta. Nuo on toistaiseksi ainoat liivit jotka edes auttavasti sopivat olipa arki tai juhla. Näin jo ihmisikä. Olen kyllä harkinnut rintojen pienennysleikkausta, mutta harkinnut vain.
Vyötäröosa?
Triumph doreen longline, niissä on tavallaan vyötäröosa. Ovat parhaat isoille rinnoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Mulla on täysin sopivat liivit. Riisun silti aina liivit pois kotona kuten muutkin ulkonakäymisvaatteet ja vaihdan kotivaatteisiin. Käytän yleensä kesämekkoja sisällä kotona kesät talvet.
Yleensä isoista kupeista puhutaan kuppikoosta E-alkaen. Ja tietenkin liivien koko on ne kaksi mittaa yhdessä, ympärys JA kuppi. Joku 70D on aika pieni rinta, kun taas 105D on isompi.
Jos käytät kotona kesämekkoa talvella, teidän sisälämpötila on liian korkea. Kannattaa säästää energiaa ja laskea lämpötila 20 asteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kestää kun on isot raskaat roikottimet. Hakusessa olisikin hyvät liivit joissa vyötäröosa olisi leveämpi kuin käyttämissäni Triumph Tri-action Workout N -liiveissä jotka muuten hyvät, mutta vyötäröosa menee kaksin kerroin rintojen painosta. Nuo on toistaiseksi ainoat liivit jotka edes auttavasti sopivat olipa arki tai juhla. Näin jo ihmisikä. Olen kyllä harkinnut rintojen pienennysleikkausta, mutta harkinnut vain.
Vyötäröosa?
Triumph doreen longline, niissä on tavallaan vyötäröosa. Ovat parhaat isoille rinnoille.
Taitavat olla sitten toppimallia, jos yltävät napaan asti?
Paremmin mä rintsikoita kestän kuin tissien alle tulevaa hikeä ja ihon hautumista. Eipähän roiku ja hankaudu sitten ihoa vasten.
En käytä enää liivejä. Sain tarpeekseni kun tyhjensin muuton takia kaappeja. Yli 50 paria erilaisia liivejä, aina ostettu uudet kun edelliset oli epämukavat. Päätin että se loppuu nyt, ei enää liivejä.
En käytä. Toppi tai kesällä toppiliivit. Ei purista tai kiristä mutta napakat ja pysyy rinnat kuosissa.