Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestätte rintaliivejä kuumana päivänä?

Vierailija
21.05.2026 |

Pakkohan ne on olla ulkona mutta se kuumuus ja hikoilu on kamalaa.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kestää kun on isot raskaat roikottimet. Hakusessa olisikin hyvät liivit joissa vyötäröosa olisi leveämpi kuin käyttämissäni Triumph Tri-action Workout N -liiveissä jotka muuten hyvät, mutta vyötäröosa menee kaksin kerroin rintojen painosta. Nuo on toistaiseksi ainoat liivit jotka edes auttavasti sopivat olipa arki tai juhla. Näin jo ihmisikä. Olen kyllä harkinnut rintojen pienennysleikkausta, mutta harkinnut vain. 

Vyötäröosa? 

Tosi lyhyt selkä?

Tai koko on väärä jolloin rinnat roikkuu alhaalla liiveistä huolimatta?

Joo joo jooooo, käytin väärää ilmaisua, koettakaa nyt päästä siitä yli. 

Käytän siis Triumph Tri-action Workout N -liivejä ja todellakin haluaisin itselle paremmin sopivat, mutta erikoisliikkeissä ne on jäätävän hintaisia ja markettien valikoima niin sillisalaatti että väsähdän jo ajatuksesta. Vinkkejä siis kaipaan. Onko liivien koko väärä? Ei ole. Ryntäät mahtuu hyvin ja ympäryskin on sopiva. Tietysti voisi olkaimia (menikö taas väärin?) yhä enemmän lyhentää, mutta jo nyt olkapäät (tai jotain siihen suuntaan) on kovilla painon takia. Olen hoikka, mutta siunattu tälläisilla painavilla roikkuvilla hernepusseilla. 

Kokeile olkapäätyynyjä, silikonisia. Ostin kerran paketillisen ja ne on aivn loistava apu. En muista mistä ostin, mutta varmaan aloittaisin etsimisen Lindexistä tai Prismasta. 

Vierailija
42/58 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa rintaliivit jokaisella vastaantulijalla, liian harva on ilman.

T Setämies

En edes naisena ole välinpitämätön, vaan toivon ettei tämä muoti yleisty. Kiusallista ja isompi kokoisille voi olla kivuliasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kestää kun on isot raskaat roikottimet. Hakusessa olisikin hyvät liivit joissa vyötäröosa olisi leveämpi kuin käyttämissäni Triumph Tri-action Workout N -liiveissä jotka muuten hyvät, mutta vyötäröosa menee kaksin kerroin rintojen painosta. Nuo on toistaiseksi ainoat liivit jotka edes auttavasti sopivat olipa arki tai juhla. Näin jo ihmisikä. Olen kyllä harkinnut rintojen pienennysleikkausta, mutta harkinnut vain. 

Vyötäröosa? 

Tosi lyhyt selkä?

Käytän siis Triumph Tri-action Workout N -liivejä ja todellakin haluaisin itselle paremmin sopivat, mutta erikoisliikkeissä ne on jäätävän hintaisia ja markettien valikoima niin sillisalaatti että väsähdän jo ajatuksesta. Vinkkejä siis kaipaan. Onko liivien koko väärä? Ei ole. Ryntäät mahtuu hyvin ja ympäryskin on sopiva. Tietysti voisi olkaimia (menikö taas väärin?) yhä enemmän lyhentää, mutta jo nyt olkapäät (tai jotain siihen suuntaan) on kovilla painon takia. Olen hoikka, mutta siunattu tälläisilla painavilla roikkuvilla hernepusseilla. 

Erikoisliikkeissä on välillä hyviä tarjouksia, kannattaa päivystää niitä. Minulla on kestänyt tosi hyvin kaikki kalliimmat urheiluliivit.

Vierailija
44/58 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sen verran isot riipputissit, että en ole edes kotona ilman liivejä. Ainoastaan nukkuessa ja suihkussa käydessä oon ilman. 

Ei liivit mua juurikaan hankaa. Pahempaa on tunne, kun tissit roikkuu valtoimenaan. 

Vierailija
45/58 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko käyttää aina. Muuten olisin kuin lehmä laitumella, tosin Mansikin utareet ei ole eri paria kuten mun. 

Et ole paljon tainnut lehmiä lypsää :D

On yksi utare ja 4 vedintä. Vetimet voi olla eri kokoisia. Eri

Voi ne utareen neljänneksetkin olla erikokoisia. Etuosa pieni isoilla vetimillä ja takaosa pienillä, joku surkastunut neljännes tai vedin, vetimet vaan sojottaa eri suuntiin tai jostain kasvaa viides vedin - joko toimiva tai sitten ei. 

Pointti kuitenkin oli se, ettei lehmän utareet näytä siltä yleensä siltä kun "mediassa" eli piirretyissä tai lastenkirjoissa vaan vaihtelua on ihan yhtä lailla kun ihmisilläkin. Erilaisia, mutta kaikki luonnollista.

Vierailija
46/58 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein jättimäisten utareiden lehmillä käytetään verkkoliivejä, etteivät tallo itseään.

Vierailija
47/58 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä tulee käytettyä usein kevyempiä liivejä. Toimii hyvin, kun vaatteetkin on väljempiä. Nykyään on kivoja mesh-kankaisiakin myös isommille rinnoille. Samoin kaarituetut liivit jätän kesällä usein kaappiin. 

Vierailija
48/58 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vyötäröosa? 

Tosi lyhyt selkä?

En ole markettiliivejä käyttänyt sitten teiniajan, koska niistä ei löydy sopivaa kokoa. En edes ole hoikka mutta rinnanympärys on pieni ja kuppikoko suhteellisen iso. 

Suosittelen kyllä lämpimästi kunnon liikkeeseen menoa. Hyvät liivit ehkä maksavat kerralla enemmän mutta kestävät pitkään, saavat olon tuntumaan hyvältä eivätkä pyöri, paina tai kiristä mistään. 

Vierailija
49/58 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Ikinä. Elän kesän pellavakaavussani.

Vierailija
50/58 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Erikoisliike oli n. 70km päässä kaupungissa, mutta sen toiminta on lakkautunut jo vuosia sitten. Kerran sinne nuorempana menin, mutta en kyllä saanut kummoistakaan palvelua vaikka kyllä minulle kiikutettiin moniakin liivejä sovitettavaksi, täysin sopimattomia. Voisin maksaa enemmänkin jos löytäisin todella hyvät liivit, sillä on nämä ryntäät aikamoinen kiusankappale. Triumph Tri-action Workout N –liiveihin päädyin kun Sokoksella oli asiantunteva esittelijä, satuin silloin sattumalta kaupunkiin, mutta siitä todellakin on aikaa. Rinnat on monelle ilon aihe, minulle ne on kaikkea muuta. 

Vierailija
51/58 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi olla kotona ilman? Eihän silloin voi käydä ulkona.

Ulkona missä ? Kokeile mitä tapahtuisi, huomaisiko edes kukaan ? Meikkaatko roskiksella käyntiä varten ?

Vierailija
52/58 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle rintaliivit on ennemmin siunaus kuin kirous, joten käytän aina ja tuntuu hyvältä.

Vierailija
53/58 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sen mukavampaa ilmankaan kun rinnanaluset hikoavat. Käytän kesäisin usein toppaamattomia urheiluliivejä.

Mun on pakko laittaa jotain wc- tai talouspaperia sinne rintojen alle rintsikoiden ja ihon väliin kun tuntuu niin inhottavalta, kun on niin märät rintojen alustat muuten kun on niin hiki. 

Minä käytän leegoja rinnan alla.... jouluna punaisia,  kesällä vihreitä, itsenäisyyspäivänä sinisiä leegoja. Pysyvät hyvin ja tuuletus toimii. 😏🤭

Vierailija
54/58 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eripari rinnat, on vaan pärjättävä.

Vierailija
55/58 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rinnat paljaana koko ajan täällä meidän mökillä. Tai avomieheni mökki tämä on mutta rinnat paljaana jos on liika kuuma. Tässä on mökin edessä ihana nurmikko alue ja terassi ja auringolepotuolit jossa makoilemme aina.

Naapurin mökki on 35 metrin päässä mutta siinä on  korkea aita meidän tontin rajalla.

Vierailija
56/58 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä rintaliivejä muutenkaan. Elämä olisi mulle paljon helpompaa ja kivempaa jos mulla ei olisi rintoja ollenkaan. Vihaan rintoja!

Vierailija
57/58 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ihomyötäistä (tark, kahta numeroa liian pientä) puuvillaista ohutta narutoppia alla. Kutiaa silti.

Vierailija
58/58 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko isorintainen, mutta en ollenkaan tunnista ko. ahdistusta. Ehkä en ole rinnoista hikoavaa sorttia.

Ilman liivejä helteellä hikoaa rinnan alta koska nahka on nahkaa vasten. Mulla kevyesti topattuja liivejä jotta nännit ei nöpötä läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme