Miten kestätte rintaliivejä kuumana päivänä?
Pakkohan ne on olla ulkona mutta se kuumuus ja hikoilu on kamalaa.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän ympäri vuoden toppaamattomia, kaarituettomia liivejä, enkä ymmärrä nyt ollenkaan tätä nänniongelmaa. Ei mun nännit jatkuvasti törrötä, vain silloin, kun niitä stimuloi.
Mutta joo, hikoileehan nuo rinnanaluset liiveillä tai ilman ja liiveillä on kuitenkin huomattavasti mukavampi olla, kun on kuitenkin suht' isot ja löysät tissit.
Joillakin nännit törröttää aina. Itse olen sellainen. Mutta ei haittaa, vaikka näkyy. En aio hankkia topattuja liivejä. En pidä niistä.
Minulla törröttää aina, mutta pystyn silti käyttämään monia toppaamattomia liivejä ilman että näkyvät. Eivät tosin törrötä kovin paljoa,
Olisi paljon pahempi olla ilman niitä. On isot rinnat.
Olen lopettanut rintsikoiden käytön kokonaan. Pidän kevyitä urheilutoppeja, jotka ei litistä eikä kiristä, ja todella ärsyttävä olkainten valumisongelma on historiaa! Kotona olen ilman.
Käytän kesällä sellaisia kevyempiä liivejä, joissa kaikki muu paitsi kupit ja olkaimet on tehty joustavasta mesh-kankaasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut rintsikoiden käytön kokonaan. Pidän kevyitä urheilutoppeja, jotka ei litistä eikä kiristä, ja todella ärsyttävä olkainten valumisongelma on historiaa! Kotona olen ilman.
Kyllähän sellaisetkin tuntuvat märiltä kun tulee tihi. Se märkyys on juuri se inhokki asia .
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Keksit päästäsi tai käytät muovipusseja rintsikoina.
Ainiin kun ihmisiä ei missään nimessä voi olla erilaisia 🤨
Mutta itse asiaan.. Kyllähän liivit tukalat on etenkin helteellä, mutta ei ilman niitä oikein viitsi julkisilla paikoilla liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sen mukavampaa ilmankaan kun rinnanaluset hikoavat. Käytän kesäisin usein toppaamattomia urheiluliivejä.
Mun on pakko laittaa jotain wc- tai talouspaperia sinne rintojen alle rintsikoiden ja ihon väliin kun tuntuu niin inhottavalta, kun on niin märät rintojen alustat muuten kun on niin hiki.
Vanhoista lakanoista kangassuikaleita ja niitä voi pestäkin.
Miksi rintaliivejä pitäisi käyttää? Ole pienirintainen enkä ole koskaan omistanut rintaliivejä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi rintaliivejä pitäisi käyttää? Ole pienirintainen enkä ole koskaan omistanut rintaliivejä.
Lisäksi olet tyhmä, koska et kykene ajattelemaan, että kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö toppausten tilalle voisi keksiä jotain viilennyspussukoita?
Geeliviilennyspussukat toppausten tilalle jotka reagoi kehon lämmönvaihteluihin.
Käytän hyviksi havaittuja, heti kun pn kotona, otan pois.
Laittakaapa kuvia hölskyvistä megalolloistanne :) Minitissit ei kiinnosta, joten ei niitä, kiitos 👌
Vierailija kirjoitti:
Otatko myös alushousut pois ja olet paljaalla pimpillä kotona?
Utelias
Koen tarvitsevani liivejä erityisesti kuumilla keleillä, kun on muuten vähemmän ja ohuempaa päällä. Rintakehäni on todella herkkä kylmälle ja viimalle, joten kunnon liivit ovat tärkeät suojaamassa noilta silloin, kun ei muuten voi pitää enemmän ja paksumpaa päällä.
Mistähän saisi puuvillaisia toppeja? Ärsyttää, kun urheiluliivit tehdään aina jostain elastaanista ja muovista. Tosi epämiellyttäviä ja hiostavia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on siis antisi tämän ketjun kysymykseen? Kehoitus olla pienirintainen?
Vierailija kirjoitti:
Pakko käyttää aina. Muuten olisin kuin lehmä laitumella, tosin Mansikin utareet ei ole eri paria kuten mun.
Mikset leikkauta samaan kokoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko myös alushousut pois ja olet paljaalla pimpillä kotona?
Utelias
En, mutta vaihdan hikiset puhtaisiin.
Mulla ainakin rinnanpäiden kohdalla olo on ihan ok, niihin en kaipaa viilennystä. Muut osat rintaliiveistä sen sijaan liimautuvat tiiviisti kiinni hikiseen ihoon. Noille kohdille olisi kiva saada jokin vähemmän liimautuva kangas.