Miten kestätte rintaliivejä kuumana päivänä?
Pakkohan ne on olla ulkona mutta se kuumuus ja hikoilu on kamalaa.
Kommentit (46)
Ongelma. Aion tilata erikoisliivit kesäksi .
Pakko käyttää aina. Muuten olisin kuin lehmä laitumella, tosin Mansikin utareet ei ole eri paria kuten mun.
Urheiluliivejä käytän. Kuuma nyt tulee niissäkin mutta on ainakin mukavammat päällä.
Ihan hyvin pärjään, mutta kun tulen kotiin, liivit lentää pyykkiin ja olen kotona ilman.
Ei ole sen mukavampaa ilmankaan kun rinnanaluset hikoavat. Käytän kesäisin usein toppaamattomia urheiluliivejä.
En käytä kuumana päivänä.
- Matti 47v.
Minua ei rintsikat häiritse - häiritsee paljon enemmän, jos jo vanhat, riipputissini riippuvat pitkin vartaloa. Liivejä on tullutkin jo käytettyä lähes 50 v enkä aio niistä luopua, ne ovat osa minua.
Kerran kokeilin olla ilman liivejä ja miesten reaktiot oli... mielenkiintoisia.
Ei pidä paikkaansa. Keksit päästäsi tai käytät muovipusseja rintsikoina.
Miten joku voi olla kotona ilman? Eihän silloin voi käydä ulkona.
Eikö toppausten tilalle voisi keksiä jotain viilennyspussukoita?
Ei niitä kestä. Mutta ihmisten ilmoilla on semmoisia pakko käyttää. Lisäksi niissä on pakko olla joku toppauskin, ettei nännit paista puseroista, minkä takia ne on erityiset epämiellyttävät kesäaikaan.
Hyvä vaihtoehto ehkä voisi olla joku mukava uimapuvun yläosa.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi olla kotona ilman? Eihän silloin voi käydä ulkona.
Jos on ulkona, ei ole enää kotona, vaan ulkona. Omalla pihalla voi olla ilman rintsikoita, ainakin, jos ei naapurit ja ohikulkijat sinne kyttää.
Mulla on hyvin istuvia liivejä, eivät hierrä eikä kiristä edes kuumalla ilmalla, hiostaa kyllä rintojen alta kun hikoilee, mutta sitä ei tunne, ja pesen liivit joka ilta.
Silloin voi käyttää bikinejä. Hiostaa vähemmän. Myös materiaalilla on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko käyttää aina. Muuten olisin kuin lehmä laitumella, tosin Mansikin utareet ei ole eri paria kuten mun.
Et ole paljon tainnut lehmiä lypsää :D
Pakko kestää kun on isot raskaat roikottimet. Hakusessa olisikin hyvät liivit joissa vyötäröosa olisi leveämpi kuin käyttämissäni Triumph Tri-action Workout N -liiveissä jotka muuten hyvät, mutta vyötäröosa menee kaksin kerroin rintojen painosta. Nuo on toistaiseksi ainoat liivit jotka edes auttavasti sopivat olipa arki tai juhla. Näin jo ihmisikä. Olen kyllä harkinnut rintojen pienennysleikkausta, mutta harkinnut vain.
En kestäkään vaan riisun niitä tilaisuuden tullen.
m.58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole paljon tainnut lehmiä lypsää :D
On yksi utare ja 4 vedintä. Vetimet voi olla eri kokoisia. Eri
En käytä nykyään muuta kuin virallisissa yhteyksissä.