Ensitreffit alttarilla -sulho pahoinpidellyt vaimoaan
Kommentit (945)
Vierailija kirjoitti:
Meistä kukaan ei tiedä taustoja tuohon pahoinpitelyyn, ehkäpä tuo akka on ärsyttänyt miestä niin paljon että mies on menettänyt hermonsa ja saanut hulluus kohtauksen eli kyseessä voi olla täysin - ei tarvitse mutta voi olla naisen yksin aiheuttama turpaansa saanti, joten hiukan pienempään ääntä täällä.
Juu juu, 11 kertaa oli naisen syy, kun oli niin ärsyttävä. Vinkki: Jos naisen naama ärsyttää, niin lähde lätkimään. Ei kenenkään kannata olla ihmisen kanssa, jota tekee mieli hakata. Ai niin, olihan nainen tosiaan ärsyttävä. Kehtasi sanoa, että mies voisi joskus siivota. Kehtasi myös ehdottaa, että mies voisi ottaa toiset housut, kun ei löytänyt tiettyjä collegehousuja.
Kyllä se vaan niin on, että naisetkin voi katsoa peiliin välillä. Ei se ketään hyödytä, vaikka ukko potkittaisiin töistä pois, olisipahan yksi elätti lisää. Ihminen voi tehdä parannuksen ja muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan niin on, että naisetkin voi katsoa peiliin välillä. Ei se ketään hyödytä, vaikka ukko potkittaisiin töistä pois, olisipahan yksi elätti lisää. Ihminen voi tehdä parannuksen ja muuttua.
Olet väärässä. Noin synkän luonteen omaava ei kykene tekemään parannusta. Joissain ihmisissä pahuus on sisäänrakennettu ilmiö. Tällaisia ihmisiä ei ole paljoa, mutta heitä on. Tunnekylmyys ja syyllisyyden tunnon puute näkyy jo lapsuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Meistä kukaan ei tiedä taustoja tuohon pahoinpitelyyn, ehkäpä tuo akka on ärsyttänyt miestä niin paljon että mies on menettänyt hermonsa ja saanut hulluus kohtauksen eli kyseessä voi olla täysin - ei tarvitse mutta voi olla naisen yksin aiheuttama turpaansa saanti, joten hiukan pienempään ääntä täällä.
Kuulostaa vaaralliselta tuollainen hulluuskohtaus. Pitäisikö ottaa pallit pois tuollaiselta hulluuskohtauksia saavalta koiraalta. On vaaraksi itselleen ja muille.
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ensitreffit-alttarilla-asiantuntija…
Heillä oli samanlainen romanttinen näkemys siitä, mitä onni on, sillä molemmilla oli takana jo sopiva määrä kolhuja, mies miettii.
Kaikki eivät tainneet olla samaa mieltä sopivasta määrästä.
Siis nämä empaattista ja ymmärtäväistä naista etsivät, elämän kolhimat miehet ovat yleensä niitä pahimpia väkivaltarikollisia ja ongelmakimppuja.
Mies laittaa kaikki punalippunsa päälleen jo ensitreffeillä. Kuunnelkaa niitä. Eksä on hänen suosittelijansa ja jos suosittelija on "hullu" se kertoo jo ihan tarpeeksi kyseisestä miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesivätkö A:n vanhemmat tuomiosta ennen tätä julkisuutta?
Tuskinpa. Ja poitsu kyllä selittäisi asiat parhain päin.
Aikoinaan kerroin omille appivanhemmilleni ex-miehen aggressiivisesta käytöksestä. Siinä vaiheessa oli pieniä lapsiakin. Anoppi hyssytteli, että tästä ei sitten puhuta muualla kuin perhepiirissä. Lähetteli minulle viestejä, että koita kestää. Ilmeisesti hänen ajatusmaailmassaan minun ja lasten olisi pitänyt kärsiä aivan kuten hänkin oli tehnyt. Hänelle oli tärkeämpää pitää kulissit kunnossa. Valitsin toisin.
Olen myös törmännyt ilmiöön missä miehen äiti suojelee väkivaltaista poikaansa tai jopa auttaa tätä tekemään rikoksia. Joskus eräs mies liimaantui minuun ja siedin häntä etäisyyden päässä, äitinsä petasi meille saman sängyn vaikka tiesi ettemme nuku samassa sängyssä. Tuo oli silmiä avaava kokemus. Sitten kun raskauden aikana toisen miehen äidille kerroin miehen huonosta kohtelusta ja tämä hyökkäsi minun kimppuuni, tajusin viimein että nämä eivät tule ongelmiensa kanssa yksin. Nykyään välttelen miehiä kuin ruttoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesivätkö A:n vanhemmat tuomiosta ennen tätä julkisuutta?
Tuskinpa. Ja poitsu kyllä selittäisi asiat parhain päin.
Aikoinaan kerroin omille appivanhemmilleni ex-miehen aggressiivisesta käytöksestä. Siinä vaiheessa oli pieniä lapsiakin. Anoppi hyssytteli, että tästä ei sitten puhuta muualla kuin perhepiirissä. Lähetteli minulle viestejä, että koita kestää. Ilmeisesti hänen ajatusmaailmassaan minun ja lasten olisi pitänyt kärsiä aivan kuten hänkin oli tehnyt. Hänelle oli tärkeämpää pitää kulissit kunnossa. Valitsin toisin.
Olen myös törmännyt ilmiöön missä miehen äiti suojelee väkivaltaista poikaansa tai jopa auttaa tätä tekemään rikoksia. Joskus eräs mies liimaantui minuun ja siedin häntä etäisyyden päässä, äitinsä petasi meille saman sängyn vaikka tiesi ettemme nuku samassa sängyssä. Tuo oli silmiä avaava kokemus. Sitten kun raskauden aikana toisen miehen äidille kerroin miehen huonosta kohtelusta ja tämä hyökkäsi minun kimppuuni, tajusin viimein että nämä eivät tule ongelmiensa kanssa yksin. Nykyään välttelen miehiä kuin ruttoa.
Näin ne pahimmat persoonat luodaan ja kasvatetaan. Ensin tulee geeneistä alttius pahuuteen ja ympäristö sitten vielä säestää sitä piirrettä. Ympäristöön voisi meistä jokainen ainakin vaikuttaa.
Pelottavaa, kuinka julma tuollainen kunnonmies voi olla vaimolleen. Tulipahan julkiseksi, jotta A:n seuraava nainen voi googlettaa ja löytää nämä ketjut.
Vierailija kirjoitti:
Pelottavaa, kuinka julma tuollainen kunnonmies voi olla vaimolleen. Tulipahan julkiseksi, jotta A:n seuraava nainen voi googlettaa ja löytää nämä ketjut.
Jos edes joku ketju säilyy netissä, niin seuraavat deittikumppanit osaavat varoa. Tai ainakin on varoitettu.
"Sallivimmin naisiin kohdistuvaan väkivaltaan suhtautuvat alle 35-vuotiaat miehet. Heistä neljännes on sitä mieltä, että naiset voivat ansaita heihin kohdistuvan väkivallan."
Ensin hyväksytään naisiin kohdistuva väkivalta. Sitten naiset tietenkin välttelee tällaisia miehiä. Sitten ihmetellään, kun naista ei löydy, ja sekin on tietty naisten vika, kun ovat niin nirsoja. Onpa outo juttu!
Jotku naiset voi tykkätä tollasesta vähän jännemmästä miehestä. Ei ole arki niin tylsää ja kai siinä jotain endorfiinia saa kun naamaparanee turvotuksesta. On siinä kavereillekin sitä kertomista kun taas tuli kotona vähän turpaan, mutta silti rakastaa niin paljon että ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä pahoinpitelyasia on vuotanut julkisuuteen? Kuka löysi mitä mistäkin ja osasi hakea? Toimittaja löytäneet? Ehdollisesta tuomiosta on kuitenkin jo aikaa. Ja kyllä, hyvä että tuli julkisuuteen.
Ehkä joku oli sitä mieltä että tuon k usipään teot pitää vihdoinkin paljastaa. Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on jokaisen idiootin voimaesitys, että oon hei treenannut kamppailulajeja ja tiedän miten sulta lähtee henki/lähtee taju, sellanen pikkupoikien taianomainen mr. Spock-ote fantasia. Ihan lapsellista uhoamista, en siis kauheasti panisi painoa tälle kamppailulaji-sössötykselle. Kuspää mies ilman mitään harrastuksiakin.
Yleensä kyllä saleilla opetuksessa kasvaa ihmiseen se, että näitä keinoja ei käytetä "siviilejä" vastaan, vaan vain tositilanteessa.
Vähän niin kuin minä olen menossa harjoittelemaan ampumista, niin on itsestäänselvää, ettei tavallisissa riitatilanteissa ammuta ketään. Se on ihan eri tilanne, mihin yhtään mikään fyysisen itsepuolustus- tai väkivaltaharjoittelu on tarkoitettu.
Mutta se siinä on, että alkoholi ei sovi ollenkaan näiden taitojen kanssa. Kun nuorena harrastin kamppailulajia, jos humalassa iltaa viettäessä joku mies alkoi käymään päälle, niin kyllä sieltä ensimmäisenä tuli selkärangasta ne kamppilulajin lyönnit ja potkut, ei sille vain voinut mitään. Mutta luulen, että tämä on hieman eri asia, koska naiselle päälle käyvä tuntematon mies on aivan eri asia kuin miehelle puolet pienempi vaimo.
Milloin ne pahoinpitelyt alkoivat? Netistä löytyy vielä vuodelta 2019 kuvia heistä katsomassa ihaillen toisiaan ja se asuntosokko ohjelma. Miten sari on voinut esiintyä vielä noin rakastuneesti. Onko mies ollut mestarimanipuloija.
Tämä vaimonhakkaaja on eilen tai tänään piilottanut Facebook-profiilinsa. Voiko siitä päätellä, että hän on seurannut jollain lailla tätä keskustelua? Jos on seurannut, niin onko jopa kommentoinut.
Vierailija kirjoitti:
Milloin ne pahoinpitelyt alkoivat? Netistä löytyy vielä vuodelta 2019 kuvia heistä katsomassa ihaillen toisiaan ja se asuntosokko ohjelma. Miten sari on voinut esiintyä vielä noin rakastuneesti. Onko mies ollut mestarimanipuloija.
Eikö jossain lukenut, että yhden pahoinpitelyn aikaan naisella oli lapsi sylissä. Asunto-ohjelman kuvauksen aikaan lapsi on kai ollut noin parivuotias. Siinä hän on vielä sylissä. Kovin paljon vanhempaa lasta ei kyllä ehkä jaksa sylissä pidellä.
Vierailija kirjoitti:
Jotku naiset voi tykkätä tollasesta vähän jännemmästä miehestä. Ei ole arki niin tylsää ja kai siinä jotain endorfiinia saa kun naamaparanee turvotuksesta. On siinä kavereillekin sitä kertomista kun taas tuli kotona vähän turpaan, mutta silti rakastaa niin paljon että ei haittaa.
Ei sitä varmaan niin tiedostaen tehdä. Kyllä minä ainakin periaatteessa ymmärrän lohikäärmeen kesyttämisen viehätyksen. Olisihan se polleaa kävellä sellaisen tulta sylkevän tulisilmäisen hirviön vierellä, tietäen itse olevansa sen suojeluksessa missä ja milloin tahansa. Se olisi kiva niille joille haluaisin, ja muille oikeasti vaarallinen.
Tällaista hahmoa haetaan milloin puolisosta ja milloin koirasta. Ymmärtämättä, ettei toinen elollinen toimi ihan niin.
”Luotto kannatti, sillä asunto on mieleinen. Sari liikuttui kyyneliin huomatessaan, että uudessa kodissa on myös piano, josta hän joutui luopumaan edelliseen kotiin muutettaessa.” Lähde: Iltalehti.
Ettei vaan olisi tuokin pianosta luopuminen ollut miehen keino kontrolloida. Viedään naiselta kaikki, mikä toisi hänelle iloa ja vahvistaisi itsetuntoa. Sitä ainakin on henkinen väkivalta ja alistaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu juu, 11 kertaa oli naisen syy, kun oli niin ärsyttävä. Vinkki: Jos naisen naama ärsyttää, niin lähde lätkimään. Ei kenenkään kannata olla ihmisen kanssa, jota tekee mieli hakata. Ai niin, olihan nainen tosiaan ärsyttävä. Kehtasi sanoa, että mies voisi joskus siivota. Kehtasi myös ehdottaa, että mies voisi ottaa toiset housut, kun ei löytänyt tiettyjä collegehousuja.
Parisuhteessa tulee väistämättä erimielisyyksiä kaikille. Jopa siamilaisilla kaksosilla (yhteen kasvaneilla) on riitoja keskenään.
Mutta se, että riitojen aikana käydään kiinni, haukutaan uhkaiillen maanrakoon, lyödään toista päähän tai jopa syljetään ei ole tervettä riitelyä.
Se on väkivaltaa.
Sama se on miesten välisessä väkivallassa. Ihan miehen yksin aiheuttama turpaansa saanti, joten hiukan pienempään ääntä täällä.