Vain elämää 2026 OFFICIAL
Suositun Vain elämää -ohjelman uudet tähdet on julkistettu.
Syksyllä alkavalla kaudella esiintyvät Bess, Freeman, Heikki Salo, Ares, Nelli Matula, Benjamin, Jippu ja Timo Kotipelto.
Erikoisvieraiksi saapuvat Nylon Beat, Lordi ja Samuli Putro.
Nelonen tiedottaa, että uusi kausi nähdään televisiossa syyskuussa.
Katso lähetysajat : Vain elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isokynä Lindholm, tuomari Nurmio ilm. eivät halua pöytään turhia jauhamaan.
Tarkoitatko Olli Lindholmia? Hän oli mukana aikanaan Espanjassa kuvatulla kaudella.
Googlaa hyvä ihminen ensin, ennen kuin lauot älyttömyyksiäsi. Etkö osaa vai?
Etkö itse osaa vastata nätimmin?
-sivusta
Ylimielinen kommentti ei kaipaa nättiä lällyä vastausta.
Katson hieman hämmentyneenä asuvalintoja. Ei niin että olisi iso asia, mutta kaikilla meillä on reittä ja revaa, ja musiikin kuuntelussa niillä on vähäisempi osa. Makuja on monia. Kauniit äänet on artisteilla.
Minulla on teoria, ei perustu mihinkään, että ihmisen on helpointa hahmottaa, kokea ja sanoittaa sekä omaa kehitysvaihettaan että sitä edeltävää kehitysvaihetta. Jos olen 25-vuotias, vahvoja kokemuksia ovat esim oma kelpaaminen, ulkonäkö, parisuhteet ja uran alkupolun etsiminen. Jos olen 60 plus, vahvoja kokemuksia ovat rikkaan elämänpolun kaikki aiemmin yllättäneet vaiheet, oman identiteetin löytämisen ankkurit, vapaamman elämän tavoitteet, ystävien ja perheen kanssa vuorovaikutus, terveyden ja lihaskunnon kehittäminen yms. Kaikki erilaisia, mutta arvokkaita sille jossa ne resonoivat. Myös muusikoissa?
Jipun esitys ja läsnäolo Timon päivässä oli ihan sairas ja mieletön.
Mitä työtä ja rahaa todennäköisesti tarjoavia lyhyitä tuettuja ammattiopintoja on Suomessa tarjolla, joihin voisi hakeutua jo tänä syksynä? Jotta saisi henkistä tukea ja rahallista tulevaisuutta.
Kari Kuivalainen oli Freemanin esityksessä mukana. Hänellä on myös ollut hieno ja vahva ura ja loistava ääni ja monipuolinen muusikko- tuottajakyky. Hyvä Kari, arvostan! Historia musiikissa on nykyisin kovin lyhyt ja ajan yllätykset ja trendit ajavat lopulta kaikkien laulajien ohi. Paitsi ehkä Dannyn ja Keith Richardsin. Arvoisat untuvikkotaiteilijat, hankkikaa vara-ammatti tulevaisuuden turvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isokynä Lindholm, tuomari Nurmio ilm. eivät halua pöytään turhia jauhamaan.
Tarkoitatko Olli Lindholmia? Hän oli mukana aikanaan Espanjassa kuvatulla kaudella.
Googlaa hyvä ihminen ensin, ennen kuin lauot älyttömyyksiäsi. Etkö osaa vai?
Palstan vastaukset ei petä koskaan....
Etkö itse osaa vastata nätimmin?
-sivusta