Vain elämää 2026 OFFICIAL
Suositun Vain elämää -ohjelman uudet tähdet on julkistettu.
Syksyllä alkavalla kaudella esiintyvät Bess, Freeman, Heikki Salo, Ares, Nelli Matula, Benjamin, Jippu ja Timo Kotipelto.
Erikoisvieraiksi saapuvat Nylon Beat, Lordi ja Samuli Putro.
Nelonen tiedottaa, että uusi kausi nähdään televisiossa syyskuussa.
Katso lähetysajat : Vain elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1149)
Aivan upeasti muuntui hevibiisiksi tuo Kotipellon esittämä "I am the God". Kuulosti ihan heidän omalta biisiltään. Wau!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bess toi pari homoa tanssimaan. Ihmettelen miksi?
Näkihän sen lopussa miltä näyttää, jos rinnalla on normaalivartaloinen upea ja seksikäs nainen.. bessi näyttää vielä pulskemmalta ja säälittävämmältä muka sexyssä asussa. Nelli on seksikäs vaikka säkkiin pukeutuisi.. tai vaikka jättäisi pukeutumatta, bessistä ei saa seksikästä mitenkään. Syystä on kateellinen.
Bess ei ole kyllä millään tavalla pulska.
Tuli tästä mieleen kun yks somesta tuttu tyyppi näyttää osallistuvan "Kurvikuningatar"- kilpailuun. Ennevvanhaan oli ihan rehellisesti "Miss Pullukka"- kisa.
Bessistä tulee mulle mieleen sellainen adjektiivi kuin rehevä.
Muodokas. Hyvällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkihän sen lopussa miltä näyttää, jos rinnalla on normaalivartaloinen upea ja seksikäs nainen.. bessi näyttää vielä pulskemmalta ja säälittävämmältä muka sexyssä asussa. Nelli on seksikäs vaikka säkkiin pukeutuisi.. tai vaikka jättäisi pukeutumatta, bessistä ei saa seksikästä mitenkään. Syystä on kateellinen.
Tuli tästä mieleen kun yks somesta tuttu tyyppi näyttää osallistuvan "Kurvikuningatar"- kilpailuun. Ennevvanhaan oli ihan rehellisesti "Miss Pullukka"- kisa.
Maku se on huonokin..
Bessin esitys oli kivaa showta. Ja kateuden tunnustaminen kertoo upeasta luonteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maku se on huonokin..
Mä oon nainen ja mun mielestä Bess on kyllä kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maku se on huonokin..
Onko sulla kaikki hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maku se on huonokin..
Mä oon nainen ja mun mielestä Bess on kyllä kaunis.
Kertoo juurikin siitä miten normaalikroppainen mies ja läski nainen näkevät kauneuden eri tavalla. Molemmat vertaa toista siihen, miltä hän näyttää rinnallaan.
Aivan sairaan surkea Vain Elämää kausi, surkeita versioita osin kyllä alun perin surkeista biiseistä, mutta ei kyllä hyvistä biiseistä ole satu kun kökköä aikaiseksi.
Kaikki kaudet olen katsonut ja tykännyt kovasti, mutta en osaa sanoa mikä tässä kaudessa mättää. Ensimmäistä kertaa jätän jaksoja katsomatta. Paikka missä ovat on kyllä hieno.
Hyviä tyyppejä, Benjamin hyvä, Bess hyvä, Jippu on taiteilija.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sairaan surkea Vain Elämää kausi, surkeita versioita osin kyllä alun perin surkeista biiseistä, mutta ei kyllä hyvistä biiseistä ole satu kun kökköä aikaiseksi.
Olen katsonut ehkä 5 viimeisintä kautta kokonaan ja minustakin tämä on niistä huonoin, tosin jaksoja on vielä jäljellä. Mm. Heikin, Freemanin ja Bessin päivää odotan kiinnostuksella, Jipun päivää taas vähän kauhunsekaisella fiiliksellä, samoin Areksen. Kotipellon päivästä, en tiedä miten sitä odotan.
Jotenkin tämä poppoo ei sulaudu samalla tavalla yhteen niissä pöytäkeskusteluissa kuin muutamat aiemmat ryhmät ja varmaan musiikkikin on keskimäärin hieman heikompitasoista. Olen kyllä muutamista esityksistä nytkin pitänyt, mutta mitään sellaisia suosikkeja ei ole vielä noussut että olisi pakko kuunnella heti uusintoja niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut ehkä 5 viimeisintä kautta kokonaan ja minustakin tämä on niistä huonoin, tosin jaksoja on vielä jäljellä. Mm. Heikin, Freemanin ja Bessin päivää odotan kiinnostuksella, Jipun päivää taas vähän kauhunsekaisella fiiliksellä, samoin Areksen. Kotipellon päivästä, en tiedä miten sitä odotan.
Jotenkin tämä poppoo ei sulaudu samalla tavalla yhteen niissä pöytäkeskusteluissa kuin muutamat aiemmat ryhmät ja varmaan musiikkikin on keskimäärin hieman heikompitasoista. Olen kyllä muutamista esityksistä nytkin pitänyt, mutta mitään sellaisia suosikkeja ei ole vielä noussut että olisi pakko kuunnella heti uusintoja niistä.
Jatkan vielä että eilisessä Nellyn jaksossa mulla karahti aika pahasti mieleen, kun hän siinä loppuvaiheilla avautui aika kärkkään ja katkeran oloisesti siitä, ettei osaa/pidä rakkaudesta laulamisesta. Sellaisia lauluja ei tee.
En oikein päässyt ymmärrykseen, mikä niissä nyt hänelle on niin vaikeaa ja vastenmielistä. Tosin rakkaus kyllä vaikuttaa jostain syystä muuttuneen jopa vähän tabu-aiheeksi nykymusiikissa: aika harvoin enää kuulee siihen myönteisesti suhtautuvia laulutekstejä. Elämme kylmää ja itsekeskeistä, pinnallista aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Nelli on sensuelli.
Mutta ei naturelli elli. Hiuksetkin feikkiä.
Kaikki on nykyään koulukiusattuja.
Nylon beatin jaksoa odotan. Heitä fanitin kovasti nuorempana ja omistin kaiki heidän levynsäkin. 🥰 Monta hyvää biisiä.
Näin keskustelun tasapainotukseksi voin todeta, et ei jumankauta, en jaksa näitä "sharmanttisia" rokki- ja humppaukkoja. Aina samanlaisia iskelmäfestivaali covereita, joissa harvoin mitään tunnetta tai muuta yllätyksellisyyttä musikaalisuuden suhteen. Tasapaksua lätinää tasapaksulle kansalle, mutta ei näitä versiointeja kukaan kuitenkaan ensimmäisen päivän jälkeen jaksa kuunnella vaikka kaikki sanoo, että juu päivän parhaat biisit tuli näiltä! Yhtä lailla kun ihmisiä ärsyttää kiintiöräppärit (joka on sinällään naurettavaa kun ihan ekalla kaudella oli Cheek) niin itseäni ärsyttää nää äijjjjjät jotka istutetaan pöytään ihan vaan siksi, että kaikki varmaan tietää että kuka on pöydän aidoin, karismaattisin, parhain, taidokkain, musikaalisin ja älykkäin, ja ketä pitää palvoa kuin kuuta nousevaa.
Hyvä juttu tässä on se, että usein ovet mukavia tyyppejä nämä herrasmiehet, joilla ihan mielenkiintoisia ja joskus opettavaisia tarinoita omasta urasta ja elämästä (vaikka eivät tosiaan mitään guruja ja suuria ajattelijoita ole, kuten täällä yleensä sanotaan), mutta musikaalinen intohimo, tahto kokeilla omia rajoja ja tehdä jotain odottamatonta, on täysi NOLLA!
Ohjelmassa tarjoillaan katsojille ja kuulijoille liian monta "uransa" aika alussa olevia "taiteilijaa" joiden tekeleet kovin vieraita ja epäkiinnostavia sellaisille, joita eivät räppi, hippi tai hoppi tms kiinnosta - siis musiikillisesti. Laulutyyli piilottaa sanoitukset. Melodiallisuutta saa turhaan odotella. Ns pitemmän linjan laulajia, muusikoita ja lauluntekijöitä pitäisi ujuttaa ryhmään enemmän. Monipuolisuutta. Kaikkia tuo formaatti ei tietysti kiinnosta, joten osa kiinostavista henkilöistä jäänyt pois - onko kaikilta kysyttykään - osa jo siirtynyt tuonilmaisiinkin. Erikoista että osa on vieraillut jopa kahdesti pöydässä. Vielä olisi moni nimekäs pöytäpaikkaa vailla jos ohjelma jatkaa kulkuaan. Vai onko paremmat päivät jo nähty ja rippeitä kootaan.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmassa tarjoillaan katsojille ja kuulijoille liian monta "uransa" aika alussa olevia "taiteilijaa" joiden tekeleet kovin vieraita ja epäkiinnostavia sellaisille, joita eivät räppi, hippi tai hoppi tms kiinnosta - siis musiikillisesti. Laulutyyli piilottaa sanoitukset. Melodiallisuutta saa turhaan odotella. Ns pitemmän linjan laulajia, muusikoita ja lauluntekijöitä pitäisi ujuttaa ryhmään enemmän. Monipuolisuutta. Kaikkia tuo formaatti ei tietysti kiinnosta, joten osa kiinostavista henkilöistä jäänyt pois - onko kaikilta kysyttykään - osa jo siirtynyt tuonilmaisiinkin. Erikoista että osa on vieraillut jopa kahdesti pöydässä. Vielä olisi moni nimekäs pöytäpaikkaa vailla jos ohjelma jatkaa kulkuaan. Vai onko paremmat päivät jo nähty ja rippeitä kootaan.
Jokainen tuolla oleva artisti on tehnyt musiikin saralla uraa nyt 9+ vuotta. Kun ensimmäinen Vain Elämää kausi lähti käyntiin 2012, niin Cheek oli tehnyt musikkia 8 vuotta.
Koko formaatin AJATUS on se, että uudemmat ja vanhemmat muusikot tulee tekemään omia versiointeja toistensa kappaleista, jakamaan viisautta ja tunteita, sekä puhumaan heidän urastaan, oli se sitten vasta alussa tai ei. Tietenkin ohjelma tarvitsee myös vetonauloja, eli NYKYkulttuurissa merkittäviä muusikoita, taiteilijoita ja viihdyttäjiä, jotka usein ovat nuorempaa porukkaa ja uransa alussa.
Ares ei meinannut uskaltaa ottaa kiinni Benjaminin kädestä, pelkäsikö että h*mopöpöt/- tai leima nyt tarttuu häneenkin. 🤣
Sit vasta otti ku Benjamin vähän suostutteli, että "ota nyt vaan..."