ystäväni mies pettää häntä,haluaisin kertoa mutten päin naamaa (viestintuojahan ammutaan aina)
siis laittaisinko sähköpostia " valenimellä" . Mitä mieltä????
Kertoisin s.postissa sellaiset faktat, että mies jää kiinni takuulla.
Kommentit (22)
Et ole poliisi. Miksi haluat satuttaa ystävääsi?
Tai toisaalta haluaisin koska silloin voisin hyvällä omatunnolla itsekin antautua vuosikausia jatkuneelle kiusaukselle.
Näköjään kova hinku eräillä satuttaa muita. Ei tarvitse vihamiehiä kun on tuollaisia ystäviä. Oletko kateellinen ystävällesi jostakin? Veikö hän miehen nenäsi edestä? Mieti tarkkaan motiivejasi puuttua toisten asioihin, jotka eivät sinulle mitenkään kuulu...
Viestintuojaa ei turhaan ammuta
on mun näkökulmasta mun vihamies. Toisaalta uskon, että itsekin ampuisin viestintuojan, se nyt vaan on niin. Siksi kannatan tuota meilillä ilmoittamista.
" eilen nähtiin xx(siis mun silloinen mies) ja neiti xx ravintolassa, aika läheisissä tunnelmissa. Haluaisin itse tietää vastaavan tilanteen ja siksi laitan tämän viestin...." Edelleen ollaan ystäviä, mutta lasten isästä, siis tästä miehestä olen eronnut jo 3 vuotta sitten. Itse siis haluaisin tietää enkä usko että ystävyys siinä menee.
pelkurimaista. Ystävälläsi on oikeus päättää haluaako hän jatkaa pettävän epäluotettavan miehen kanssa elämäänsä vai ei. Jos et kerro hänelle he eivät saa edes mahdollisuutta selvittää välejään. Miehen pettäminen ja salailu kalvaa suhdetta ja etäännyttää heitä toisistaan IHAN VARMASTI, vaikka nainen ei saisi koskaan tietää asiasta. Paljon parempi kaikkien kannalata loppujen lopuksi, vaikka asian tietäminen satuttaisi. Sinun tehtäväsi hänen ystävänään on kertoa ja olla hänen tukenaan.
Jos ystävälläsi ja hänen miehellään on joku sopimus " vapaasta suhteesta" niin se on hänen oma vikansa sitten, kun on sellaiseen sopimukseen suostunut. Ainahan hän voi miehensä pettämisen jostain saada selville.
omasta kännykästäni. Mut aikusten oikeesti mua vituttaa noi vastaukset, joissa kielletään kertomasta kuka milläkin idioottimaisella syyllä. Ei kaverini ei ole koskaan vienyt miestä nenäni edestä. eikä muutakaan vastaavaa. Miettikääs itse miksi ajatusmaailmanne on noin sairas. Onko pettäminen joskus oikeutettua tai oikein? Minusta ei.
mieltä kuin siitä, että on todella raukkamaista kertoa nimettömästi. Kaikesta muusta olen täysin eri mieltä. Muiden asioihin puuttumista, etenkin vaimon ja miehen välisiin asioihin puuttumista, en hyväksy missään tilanteessa lukuunottamatta sitä, että ystävä pyytää itse apua.
Tuo kertomistapakin on kyllä mahdollisimman perseestä!
Vierailija:
Näköjään kova hinku eräillä satuttaa muita. Ei tarvitse vihamiehiä kun on tuollaisia ystäviä. Oletko kateellinen ystävällesi jostakin? Veikö hän miehen nenäsi edestä? Mieti tarkkaan motiivejasi puuttua toisten asioihin, jotka eivät sinulle mitenkään kuulu...Viestintuojaa ei turhaan ammuta
OLISKOHAN SEN TAKIA, ETTÄ HÄN NYT VAIN SATTUU OLEMAAN ENSIMMÄINEN IHMINEN, JOHON VOI PURKAA VIHANSA.
EIKÖ OLE IHAN YMMÄRRETTÄVÄÄ, ETTÄ PETETYLLÄ SAATTAA KIEHAHTAA?
SELLAINEN IHMINEN, JOKA EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA HALUA KUULLA, JOS HÄNTÄ ON PETETTY EI TODELLISUUDESSA VÄLITÄ OMASTA SUHTEESTAAN, EIKÄ OLE VALMIS TEKEMÄÄN MITÄÄN SEN ETEEN. Ei ole kovin kypsä ihminen kyllä parisuhteeseen.
KUKAAN EI TAATUSTI HALUA TULLA PETETYKSI, KOSKA SIINÄ MENEE LUOTTAMUS TOISEEN. EIKÖ TEITÄ SITTEN YHTÄÄN HÄIRITSISI SE; ETTÄ KAIKKI MUUT TIETÄIS, ETTÄ MIEHENNE PETTÄÄ, MUTTA TE ETTE? MISSÄ ON ITSEKUNNIOITUKSENNE!
Mä en kyllä haluaisi, että joku ulkopuolinen osallistuisi meidän parisuhteeseen. Jos meillä menisi huonosti, niin en kyllä haluaisi jotkut " juoruilijat" vielä siihen tunkisivat mukaan. Olisi jo liikaa siinä, että mies pettäisi.
Mun mielestä on kyllä kaikin puolin parempi, että aikuiset ihmiset hoitavat parisuhteensa keskenään ilman että ulkopuoliset siihen puuttuvat omilla tiedoillaan ja uskomuksillaan. Nimettömät viestit ovat kyllä kaikkein ala-arvoisinta, jota kuvittelin tapahtuvan max.13-vuotiaiden keskuudessa.
menisi takuuvarmasti, jos saisin selville että ystäväni on tiennyt koko ajan pettämisestä mutta ei ole kertonut mulle mitään. Sen jälkeen välit viilenisi ihan varmasti.
hän nimittäin yritti epätoivoisesti löytää syytä itsestään, vei vaimon pariterapiaan jne. yritti parantaa liittoa. Vaimo kyllä kertoi terapeutille miehen selän takana, että hänellä on toinen, mutta terapeutti ei tietenkään vaitiolovelvollisuuden takia kertonut tätä miehelle.
Mies tunsi itsensä todella hölmöksi, kun ei tajunnut, mitä hän tekee väärin. Vaimo aina väitti, ettei mitään muuta vikaa liitossa ole kuin että mies on idiootti, silti hän halusi jatkaa liittoa + vielä saada lisää lapsia (= siittäjä ja elättäjä).
Olemme miehen kanssa pohtineet, että varmaan vaimo olisi itse asiassa toivonut saavansa kolmannen lapsen tämän rakastajan kanssa, sen jälkeen painostaen miestä eroamaan yhteisen lapsen livulla. Ja mikäli niin paskasti olisi käynyt, että oma aviomies olisi jälleen ollut lasten isä, niin sitten olisi saanut virallisen isän sekä eron jälkeen elarit kolmannesta.
Vierailija:
mieltä kuin siitä, että on todella raukkamaista kertoa nimettömästi. Kaikesta muusta olen täysin eri mieltä. Muiden asioihin puuttumista, etenkin vaimon ja miehen välisiin asioihin puuttumista, en hyväksy missään tilanteessa lukuunottamatta sitä, että ystävä pyytää itse apua.
Et vain halua sekaantua asioihin, koska pelkäät itsesi puolesta.
Miten tässäkin tapauksessa voisi pyytää itse apua, jos ei edes tiedä tarvitsevansa sitä? Tällaisessa tapauksessa ystävä voi kyllä toimia omatoimisesti.. jos siis on TOSI YSTÄVÄ.
Vierailija:
Mä en kyllä haluaisi, että joku ulkopuolinen osallistuisi meidän parisuhteeseen. Jos meillä menisi huonosti, niin en kyllä haluaisi jotkut " juoruilijat" vielä siihen tunkisivat mukaan. Olisi jo liikaa siinä, että mies pettäisi.
kyllähän pettäminen on aina oireellista ja syyt olisi hyvä selvittää. Mutta jos ei halua tietää, ei halua myöskään miettiä hankalia asioita, eikä parantaa niitä. Tosin monet ihmisethän haluavat mielellään elää rakentamassaan todellisuudessa ja on hirveä loukkaus ja pettymys, jos asiat ovatkin toisin.
totta kai sinun täytyy kertoa jos oikeasti ystävä olet. Minä ainakin odotan, että minun ystäväni kertovat tuollaiset asiat minulle.
Vierailija:
Mä en kyllä haluaisi, että joku ulkopuolinen osallistuisi meidän parisuhteeseen. Jos meillä menisi huonosti, niin en kyllä haluaisi jotkut " juoruilijat" vielä siihen tunkisivat mukaan. Olisi jo liikaa siinä, että mies pettäisi.Mun mielestä on kyllä kaikin puolin parempi, että aikuiset ihmiset hoitavat parisuhteensa keskenään ilman että ulkopuoliset siihen puuttuvat omilla tiedoillaan ja uskomuksillaan. Nimettömät viestit ovat kyllä kaikkein ala-arvoisinta, jota kuvittelin tapahtuvan max.13-vuotiaiden keskuudessa.
Olisko sit sun mielestä parempi, että ap pitäisi tiedon itsellään ja alkaisi juoruta siitä kaikille? Kohta kaikki muut tietäisi asiasta paitsi asianomainen itse.
Eikö siis parempi ole että ap ketoo suoraan asianomaiselle, kunkerran jo tietää asiasta.
Me ollaan sovittu että jos hairahduksia sattuu niin ei kerrota toisillemme enkä missään tapauksessa haluaisi että kukaan muukaan puutuu asioihimme.