Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ystäväni mies pettää häntä,haluaisin kertoa mutten päin naamaa (viestintuojahan ammutaan aina)

Vierailija
13.05.2007 |

siis laittaisinko sähköpostia " valenimellä" . Mitä mieltä????

Kertoisin s.postissa sellaiset faktat, että mies jää kiinni takuulla.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Monet haluavat tunkea päänsä pensaaseen avioliiton ongelmissa

kyllähän pettäminen on aina oireellista ja syyt olisi hyvä selvittää. Mutta jos ei halua tietää, ei halua myöskään miettiä hankalia asioita, eikä parantaa niitä. Tosin monet ihmisethän haluavat mielellään elää rakentamassaan todellisuudessa ja on hirveä loukkaus ja pettymys, jos asiat ovatkin toisin.

Vahva ja kypsä ihminen haluaa kyllä tietää totuuden.

Vierailija
22/22 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tekstari, jossa kerrot pettämisestä ja myös sen, että kerrot siksi koska itse haluaisit tietää jos oma ukkosi tekisi vastaavaa.

Ei missään tapauksessa nimetöntä viestiä, ne saattaa hetkeksi nostaa epäilyksiä, mutta niitä ei välttämättä otetan tosissaan vaan ajatellaan, että se on joku suhteesta kateellinen ulkopuolinen.

Ystävälle omalla nimellä kertomisessa on aina tietty se riski, ettei ystävä usko ja ajattelee sinun vain olevan ilkeä ja pahantahtoinen. Mutta sellaisissakin tapauksissa ajan kanssa luultavasti selviää, että olit oikeassa.

Kerro siis ystävällesi, jos voisit aidon rehellisesti sanoa, että toivoisit hänen toimivan samoin vastaavassa tilanteessa.

Mua ainakin kyrsisi, jos ukko hyppisi vieraissa ja kaikki " ystävät" tietäisi mutta minä en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän