Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html
Joko tämä on käsitelty täällä?
Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.
Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.
Kommentit (287)
Rummolla hieman suuret luulot itsestään.
N=H
Leukaa on kuin Bruce W:n tyttärillä. Ihan ok.
Ruma perunanenä, kannattaisi leikkauttaa, jos haluaisi olla täydellisen kaunis.
Mä oon nelikymppinen hoikka akka, jolla on sininen tukka ja varsinkin saparojen kera saan paljon hymyjä. Ei ne tän tukan takia varmaan usko ikää, ilman meikkiä ja pipo päässä varmaan kyllä.
En mä nyt usko että ne välttämättä ihan huumaavan kauneuden takia katsoo.
Kaikki katsoo mielenkiintoisen näköisiä ihmisiä, oli se mielenkiinnon kohde sit mikä vaan.
Ihan nätti likkahan tuo sinänsä on mutta haluaisin nähdä nää, ketkä pyörtyilee ja pysähtyilee.
Löytyykö pöksystä kookas patukka ja kiinteät kivekset? :)
Vierailija kirjoitti:
Hän on hyvin persoonallisen ja vahvan näköinen kaunotar, voin hyvin kuvitella että kun hänet kohtaa, hänestä huokuu uniikkia lumoa joka pysäyttää.
Toisaalta sitten kaikki nämä kommentit täällä kertovat, että kauneus on katsojan silmissä. Media vaikuttaa paljon siihen mitä yleisesti pidämme kauniina, mutta myös kunkin omat mieltymykset vaikuttavat. Jollekin olet kaunis.
Kolmanneksi on tärkeää että hän kokee itsensä näin ja toivoisin jokaisen naisen ajattelevan ja kokevan ulkonäkönsä samoin. Se mitä itse ajattelemme itsestämme, on tärkeämpää kauneuden suhteen kuin mitä vaikkapa kaikki muut viisi miljoonaa suomalaista ajattelevat. Toivoisin, että jokaisella olisi hyvä tunne itsestä.
Ja takuulla jos et ole suosittu ulkonäkösi ansiosta, selviydyttyäsi ainakin kasvat vahvemmaksi kestämään vanhenemisen. Opit muita keinoja selviytyä.
Annas vaan kun olisi joku kardishianin klaanista niin kaikki ylistäisi, vaikka ovat tusinanaamoja. Pakkelilla ympättyä.
Emiliankin kun meikkaisi ja laittaisi juhlakampauksen ja vetävät vaatteet niin voila! Kyllä kääntyisi palstamamman päät!
Se, että on luomuna ilman mitään noin kaunis niin on todellakin kaunis.
Varmaan jostain pienestä kylästä jossa on suurin osa vieläkin tavismaisempia
Ihan jees näköinen naisoletettu, mutta ei mikään poikkeuksellisen kaunis. Miksi ihmeessä tällainen lehtijuttu?
M41
Työmies harkitsisi tekaisisiko tarpeet-ei kovin naisellisen oloinen nimittäin.
Eihän tuo nyt ole minkään näköinen. On tainnut ku si nousta päähän ihan muista syistä. Mahtaa hävettää kun tuli "niin kauniin" lärvinsä kanssa julkisuuteen. Naapurin Seijakin on kauniimpi.
kuvasta vaikee päätellä pitäs nähdä livenä bikineissä (tai ilman)
Siellä sanotaan että "Elämme ulkonäköyhteiskunnassa, jossa ennen kaikkea naisten arvo on riippuvainen heidän ulkoisesta olemuksestaan, ulkonäkötutkija ja taloussosiologian dosentti Outi Sarpila". Niin on, on aina ollut ja ikuisesti tulee olemaan.
"Emilian" kehoon on nähtävästi istutettu miehen pää, ilmeisesti korealaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on hyvin persoonallisen ja vahvan näköinen kaunotar, voin hyvin kuvitella että kun hänet kohtaa, hänestä huokuu uniikkia lumoa joka pysäyttää.
Toisaalta sitten kaikki nämä kommentit täällä kertovat, että kauneus on katsojan silmissä. Media vaikuttaa paljon siihen mitä yleisesti pidämme kauniina, mutta myös kunkin omat mieltymykset vaikuttavat. Jollekin olet kaunis.
Kolmanneksi on tärkeää että hän kokee itsensä näin ja toivoisin jokaisen naisen ajattelevan ja kokevan ulkonäkönsä samoin. Se mitä itse ajattelemme itsestämme, on tärkeämpää kauneuden suhteen kuin mitä vaikkapa kaikki muut viisi miljoonaa suomalaista ajattelevat. Toivoisin, että jokaisella olisi hyvä tunne itsestä.
Ja takuulla jos et ole suosittu ulkonäkösi ansiosta, selviydyttyäsi ainakin kasvat vahvemmaksi kestämään vanhenemisen. Opit muita keinoja selviytyä.
Annas vaan kun olisi joku kardishianin klaanista niin kaikki ylistäisi, vaikka ovat tusinanaamoja. Pakkelilla ympättyä.
Emiliankin kun meikkaisi ja laittaisi juhlakampauksen ja vetävät vaatteet niin voila! Kyllä kääntyisi palstamamman päät!
Se, että on luomuna ilman mitään noin kaunis niin on todellakin kaunis.
Miten niin luomuna? Nykyäänhän luonnollinen meikki on niin suosittua, että yleensä kun luulet jonkun olevan ilman meikkiä, hänellä on sävyttävä meikkivoide, contourit ja heijastavat bronzerit, peitevoiteet vaikeisiin kohti, paakkuuntumaton ripsiväri, lip gloss ja laminoidut, pigmentoidut kulmakarvat. Se, ettei ole kassvojen väripaletin ulkopuolista väriä naamassa ei tarkoita ettei ole meikkiä
Ihan ok näköinen mutta ei mun valintani jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Tavis-suomiakka. Slaavilaiset naiset on paaaaljon kauniimpia.
Ihana itsekäs. Niin in love itseensä että katsoo itseään puhelimenlävitse peilistä. Oikein kaaanista . Sopii sulle että go go.
Varmaan Emilian tuttavat osaisi kertoa millainen on oikeasti
Vierailija kirjoitti:
En kyllä kehtaisi tulla tuollaisella jutulla lehteen vaikka olisin minkä näköinen.
Ei ole olemassa huonoa julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavis-suomiakka. Slaavilaiset naiset on paaaaljon kauniimpia.
Siis katso nyt mieluummin kanta-Norjalaisia ja kanta-Ruotsalaisia! Ovat paaaaaljon paremman näköisiä, tasokkaampia ja ennenkaikkea eivät ole SLAAVEJA.
En ole koskaan ymmärtänyt näitä slaavilaisten eukkojen ihailijoita. Itse en ikinä katsoisi itä-eurooppaan päinkään, en edes Viroon.
AINA mieluummin länteen. Itä on aina köyhä, outo, vieras, rikollinen, slaaveilla rumat kielet, jne.
:D sitten ei ihailemasi svedut ja norjikset katso sinua päin ja Venäjä ja aasia ei katso amerikkaan kun siellä on vain kurjuutta :)
Elämme kai pyöreällä pallolla
Erikoiset silmät. Mutta ei poikkeuksellisen kaunis, tai se ei välity kuvasta
Siis katso nyt mieluummin kanta-Norjalaisia ja kanta-Ruotsalaisia! Ovat paaaaaljon paremman näköisiä, tasokkaampia ja ennenkaikkea eivät ole SLAAVEJA.
En ole koskaan ymmärtänyt näitä slaavilaisten eukkojen ihailijoita. Itse en ikinä katsoisi itä-eurooppaan päinkään, en edes Viroon.
AINA mieluummin länteen. Itä on aina köyhä, outo, vieras, rikollinen, slaaveilla rumat kielet, jne.