Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html
Joko tämä on käsitelty täällä?
Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.
Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.
Kommentit (254)
Juu onhan hän perusnätti mutta että erityisen kaunis, mitä ihmettä
Ollut paikalla, kun leukoja on jaettu.
Aika tylsän näköinen hiirulainen.
ei muutaku onlyfan tulille ja tienaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina pitänyt itseäni rumana, koska minullakin on tuollainen jykevä leuka.
Muistuttaa Mika Aaltolaa.
Siitä miten puhuu omasta ulkonäöstään?
Hän on hyvin persoonallisen ja vahvan näköinen kaunotar, voin hyvin kuvitella että kun hänet kohtaa, hänestä huokuu uniikkia lumoa joka pysäyttää.
Toisaalta sitten kaikki nämä kommentit täällä kertovat, että kauneus on katsojan silmissä. Media vaikuttaa paljon siihen mitä yleisesti pidämme kauniina, mutta myös kunkin omat mieltymykset vaikuttavat. Jollekin olet kaunis.
Kolmanneksi on tärkeää että hän kokee itsensä näin ja toivoisin jokaisen naisen ajattelevan ja kokevan ulkonäkönsä samoin. Se mitä itse ajattelemme itsestämme, on tärkeämpää kauneuden suhteen kuin mitä vaikkapa kaikki muut viisi miljoonaa suomalaista ajattelevat. Toivoisin, että jokaisella olisi hyvä tunne itsestä.
Ja takuulla jos et ole suosittu ulkonäkösi ansiosta, selviydyttyäsi ainakin kasvat vahvemmaksi kestämään vanhenemisen. Opit muita keinoja selviytyä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköä en nyt kommentoi, mutta haluan yhtä hyvän itsetunnon!
Hänellähän on todella huono itsetunto, keskittyy vain huolehtimaan omasta ulkonäöstään, että saa jatkossakin kehuja ulkonäöstään. Eli on täysin riippuvainen muiden mielipiteistä.
Toivottavasti ei jää valkoihoislapsettomaksi. Ikää kuitenkin jo 33.
Voihan sitä vaikka kertoa olevansa ite jeesus,ei se ole kiellettyä.
Nuoruuden poikaystävä sanoi, että näytät muuten täydelliseltä, mutta peppu on liian pieni. Emilia alkoi heti käydä kuntosalilla.
Toinen mies sanoi pelkäävänsä, että Emilia lihoo. Emilia oli tuolloin lähes alipainoinen.
– Seuraava mies sanoi, että minusta eroaminen on hankalaa, koska olen niin kaunis.
Ja-a, taas on yksi wannabe löytänyt tien 15 minuutin julkisuuteen. Narskuhan tuo on.
Mie olin nuorena Brigitte Bardotin näköinen suttura. Kyllä pojat kovasti perrään vislasivat.
Vaan ku se kauneus on katoavaista, niin eipä nuo ennää viheltele, eivätkä saatille pyri.
T. Mummo Pohjois-Karjalasta
Vierailija kirjoitti:
Mie olin nuorena Brigitte Bardotin näköinen suttura. Kyllä pojat kovasti perrään vislasivat.
Vaan ku se kauneus on katoavaista, niin eipä nuo ennää viheltele, eivätkä saatille pyri.
T. Mummo Pohjois-Karjalasta
mie näytin elvikseltä
Oi mikä katsemagneetti! Onnea Emilia Onnetarten suosikki. Onnea myös koko perheelle ja suvulle. Jostainhan ne geenit ovat Emiliaan löytäneet. Kaikki naiset ovat kauniit, joissakin sitä on ripaus enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Nuoruuden poikaystävä sanoi, että näytät muuten täydelliseltä, mutta peppu on liian pieni. Emilia alkoi heti käydä kuntosalilla.
Toinen mies sanoi pelkäävänsä, että Emilia lihoo. Emilia oli tuolloin lähes alipainoinen.
– Seuraava mies sanoi, että minusta eroaminen on hankalaa, koska olen niin kaunis.
Ei hän jotenkin kuitenkaan itse tyytyväinen ole.
Parikymppisenä poikakaveri ihaili kun olin "mallin mitoissa" ja kuulema niin hyvä näköinen että kaikki kaverit on kateellisia. Olin syömishäiriöinen ja join sit kaiken ruuan edestä, ilmeisesti ei haitannut.
Seuraava poikakaveri huusi riidan yhteydessä että "oot varmasti saanut paljon elämässäs anteeksi vaan kun oot niin s aatanan söpö!!!" 😂
On ollut oikeastaan paljon kivempi vähän pyöreämpänä, tuossahan kasvaa kieroon kun itsetunto perustuu ihailuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on joo, mutta millä tavalla erityisen kaunis? En ymmärrä.
Hän on jo 33, mutta edelleen todella kivannäköinen.
”Edelleen”. Tuossa iässä naisen pitäisi olla jokseenkin kauneimmillaan, ellei ole aivan kadottanut elämänhallintaa. Ikääntyminen ei vielä näy ja lapsuuden pehmeys on kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Äitini vihjaili, että olen kaunis."
Minulla on niin kauniit ripset ja kulmakarvat ja silmät - olen siis kaunis.
Kaikki katsoo minua, kun olen niin kaunis. Päät kääntyy, saan huomiota.
Opinnoissa menee hyvin, koska olen kaunis. Työpaikankin saaminen on helppoa, koska olen kaunis.
Elämä on helppoa, kun olen niin kaunis. Rumemmat eivät ymmärräkään kuinka paljon asiat ovat kauniille helpompia.
Olen niin kaunis, paljon kauniimpi kuin muut.
Kaverisuhteissa on vaikeaa, mutta se varmasti johtuu siitä, että muut ovat kateellisia kauneudestani. Siitä se on pakko johtua.
Sanoinko jo, että olen kaunis?
Äitinikin vihjaili aina minulle, että olen kaunis."
Asiallinen artikkeli siitä kuinka yhteiskunta on tehnyt ihmisestä ulkonäkö keskeisen. Hän ei kerronut olevansa kaunein tai upein. Noita kauniita on paljonkin. Ei se tee hänestä vähemmän kaunista. Hänellä on saman kaltaiset silmät kuin yhdellä mennen ajan kuuluisalla näyttelijättärellä, Italialainen, yksi kauneimmista.. en muista nimeä, mutta mustalla tukalla olisi ihan kopio.
Kyllä te ootte katkeria ja kateellisia. Voi hyvänen aika!!
Katkeran naama on aina vähän vinossa ja kutturalla..
Moi Emilia!
Olen 40 nakka, don't worry. Kun kasvat isoksi opit suhtautumaan nuorten naisten kauneuteen luontevasti ja rauhallisesti. Minä kun en enää kilpaile heidän kanssaan miesten huomiosta vaan päinvastoin. Olen oppinut miesten olevan sikoja ja kierrän ne kaukaa.
Emilia on kaunis eikä teidän haukkuminen muuta tosiseikkaa miksikään. Hän kantaa "ison" nenänsä ja "laatikko" leuan ylpeänä! Bravo.
Naiset, älkää lytätkö tosia naisia!
Sulle ei ainakaan ikä ole tuonut rauhallista suhtautumista eriäviin mielipiteisiin. Moni on kirjoittanut, että on tavallisen näköinen eikä häikäisevän kaunis. Tuo ei ole kateutta ja haukkumista vaan tosiasioiden toteamista. Suomessa on paljon naisia jotka ovat kauniimpia. Ihan turhaan riehut.
Entä sisäänlukutaito? Sanoiko, että kaikki haukkuu ja on katkeria? Suurinosa kommenteista on törkeitä ja huokuu perisuomalaista kateellisuutta.
Mielipiteitä voi olla miten paljon tahansa. Kauneuskin on katsojan silmissä. Ehkä Emilialle kävi tsägä ja hänen peilikuva vastaa omia kauneusihanteita? Siitä voi jo olla kateellinen.
Itseni pysäyttivät aikoinaan pienet tytöt ja pyysivät nimmaria paperipalalleen. Kuvittelivat mun olevan joku malli tai julkkis. Kyllähän siinä voi ego kasvaa itseään suuremmaksi mitättömälläkin ihmisellä, vaikka se oli vain se hetki ja tilanne.
"Emilia muistaa, miten hänen isoja silmiään, tuuheita kulmakarvojaan ja ripsiään hämmästeltiin jo lapsena"
🤣🤣🤣🤣 ok ehkä hänen silmänsä ovat isot jos vertaa keskivertosuomalaisen siansilmiin. Mulle isot silmät omaa esim Mia Goth tai Ella Purnell. Mutta joo nolo juttu hahahha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on joo, mutta millä tavalla erityisen kaunis? En ymmärrä.
Hän on jo 33, mutta edelleen todella kivannäköinen.
”Edelleen”. Tuossa iässä naisen pitäisi olla jokseenkin kauneimmillaan, ellei ole aivan kadottanut elämänhallintaa. Ikääntyminen ei vielä näy ja lapsuuden pehmeys on kadonnut.
Nainen on hedelmällisimmillään 18-vuotiaana. Irakissa nainen pääsee naimisiin 9-vuotiaana.
Jossain Tukholman yöelämässä tuo olisi alle keskitason...