Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html
Joko tämä on käsitelty täällä?
Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.
Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.
Kommentit (1212)
En kuulu tällaisten artikkelien kohderyhmään mutta kiinnitin huomiota tuohon, että "Emilia" koki koululaisena jääneen tyttöporukoiden ulkopuolelle. Se oli yllätys vaikkeivat ne syyt yleensä ole mitenkään rationaalisia. Niin mielestäni "Emilia" ei näytä kuitenkaan millään lailla provosoivan kauniilta. Ihan nätti. Valokuvauksellinen.
Jutussa oli kohtia jotka toivoisin "Emilian" onnistuvan unohtamaan kokonaan kuten "kauneus"leikkaukset.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo Emilia todella kaunis nainen. Jos näkisin livenä niin varmasti joku voima pistäisi minut siirtymään puhe-etäisyydelle.
Minua ei pistele mitkään voimat puheisiin kenenkään ulkonäön perusteella. Mutta jos näen mukavan ihmisen, niin helposti menen juttusille. Kuten kävi tänään kauppareissulla.
Huomaatteko että pitäisitte etäällä (teidän omasta mielestänne) huomattavamman paljon kauniimmat naiset tai miehet, kun kyse on samasta sukupuolesta kuin itse? Koetteko sen vaikuttavan ystävystymishaluihinne toista kohtaan?
Minun puolestani pitäköön Emilia itseään kauniina ja taistelkoon jalon taiston ikääntymistä vastaan.
Lopulta rupsahtaa kuitenkin ja siinä meni sitten koko elämä peilin edessä. Sääliksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Minun puolestani pitäköön Emilia itseään kauniina ja taistelkoon jalon taiston ikääntymistä vastaan.
Lopulta rupsahtaa kuitenkin ja siinä meni sitten koko elämä peilin edessä. Sääliksi käy.
Älä jaksa, järki käteen. Tuskinpa hänen elämänsä on kulunut peilin edessä, eiköhän tämä ole vain pieni siivu hänen elämästään. Tuon koko jutun aihe on ulkonäkö, totta kai hän siitä siis kertoo.
Yleensä näissä on kuvien lähde "Emilian kotialbumi" tai "lukijan kuva". Ovatko oikeasti pitäneet kuvaukset tämän jutun takia?
Epäilen yhä enemmän että juttu on keksitty
Vierailija kirjoitti:
Yleensä näissä on kuvien lähde "Emilian kotialbumi" tai "lukijan kuva". Ovatko oikeasti pitäneet kuvaukset tämän jutun takia?
Epäilen yhä enemmän että juttu on keksitty
No tuo studio korento tekee mainos ja lehtikuvauksia. Epäilen kyllä kans että olisi tekoälyllä luotu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa, järki käteen. Tuskinpa hänen elämänsä on kulunut peilin edessä, eiköhän tämä ole vain pieni siivu hänen elämästään. Tuon koko jutun aihe on ulkonäkö, totta kai hän siitä siis kertoo.
Kovastihan Emilia raukka pelkää vanhenemista ja pohtii katoavaista kauneuttaan. Joten eiköhän vierähdä hänen elämänsä tavallista enemmän peilin edessä. Itsekehu ainakin oli sitä luokkaa. Mut jokainen tietysti tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko että pitäisitte etäällä (teidän omasta mielestänne) huomattavamman paljon kauniimmat naiset tai miehet, kun kyse on samasta sukupuolesta kuin itse? Koetteko sen vaikuttavan ystävystymishaluihinne toista kohtaan?
Kai sinä tiedät, että kauniita kohdallani oikeasti paremmin. Joka suuntaan... vaikka joskus osa kokee myös kateutta ja sen vuoksi huonoa kohtelua, niin se on todella harvinaista. Eli ei, ei ulkonäkö vaikuta ystävyyssuhteisiin. Tosin olen jäävi sanomaan, sillä en vaihtaisi ulkonäköäni kenenkään kanssa..En ole vielä nähnyt niin kaunista naista, että näin haluaisin tehdä. Minä olen minä ja sellaisena haluan pysyä.
Mutta niin paljon kauniita ihmisiä tiedän, eikä heistä kukaan ole tätä naisten kateutta kokenut. Sitä kokee yleensä ne, jotka eivät edes kovin monen mielestä ole kummoisia ulkoisesti. Näin olen havainnut. Yleensä heillä on luonteessaan myös ylimitoitettua ylimielisyyttä ja tai huomionhakua. Silloinhan se ärtymys mitä he kokevat ei liity ulkonäköön, vaan luoteeseen, eikä kyse ole kateudesta.
Ja sanon tämän ihan lämmöllä. Tuon kaltainen kateus on harvinaista.
Varmaan tehty koko juttu sillä perusteella että odotetaan ihmisten reaktiota ja siitä saadaan taas uusi juttu miten "naiset menivät raivon paltaan kauniista Emiliasta" :D
Tuo nainen on tehty tekoälyllä, joten oikeasti hän ei ajattele itsestään yhtään mitään.