Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään

Vierailija
18.05.2026 |

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html

Joko tämä on käsitelty täällä?

Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.

Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.

Kommentit (1172)

Vierailija
1161/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörökorvat, laatikkoleuka, eri pari silmät , hyvin pienet sellaiset  ja miehiset kasvonpiirteet,  ei jatkoon

.

Vierailija
1162/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

33-vuotias edelleen opiskelee jotain kulttuuriantropologiaa?!?  Valmistuuko lie ikinä? 

Mallin hommista ei ainakaan ole tarvinnut tai tarvitse haaveilla. 

Juttu menee jo täysin desperado -osastolle. Jos kauneudella olisi avautunut ovet, niin hän olisi valmistunut, naimisissa ja kaunis lapsi tai pari sellaista, mitä esitellä saavutuksena "kauneudesta".

Sen sijaan luemme ridge forrester leukaisesta, romuluisesta, homssuisesta keski-ikää lähestyvästä "opiskelijasta", jonka ulkonäköä kommentoidaan ihmisten ilmoilla. Ehkä Pihtiputaalla karaokessa, en tiedä, muualla tuskin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia on kyllä 😫👌🏻

Vierailija
1164/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Emilia 💖🙈

Vierailija
1165/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä Emiliaa panisi. AInakin, jos saisi tarpeeksi rahaa.

millä sä panisit? 🍼

Kuolleella pikkuvauvalla!

Onhan nämä kommentit *aika pimeitä.

Toisaalta ihan basic Vauvaa.

Koetahan kestää, sys Emilia. 

Maailma on jülma, sen opit.

.

Mä irrottaudun nyt tästä 

pateettisesta skitsofrenia-

sosiopatia r#nkkausshowsta. x

Vierailija
1166/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ihan varma, että jutussa on taas kuva jostain ylimeikatusta tusinablondista tekoripsineen ja -hiuksineen mutta jutun nuori nainen onkin todella kaunis ja persoonallisen näköinen. En ihmettele, jos kehutaan.

N53

Kannattaisiko uusia silmälasit ? Ei todellakaan  ole kuin tusinatavaraa

Vierailija
1167/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä Emiliaa panisi. AInakin, jos saisi tarpeeksi rahaa.

millä sä panisit? 🍼

Kuolleella pikkuvauvalla!

Onhan nämä kommentit *aika pimeitä.

Toisaalta ihan basic Vauvaa.

Koetahan kestää, sys Emilia. 

Maailma on jülma, sen opit.

.

Mä irrottaudun nyt tästä 

pateettisesta skitsofrenia-

sosiopatia r#nkkausshowsta. x

Emilia on ihan ok mutta sinä 5/5!😘😘😘

Vierailija
1168/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Terve ihmisen ei pysäyttele ventovieraita kehuakseen. Luulen että Emilia asuu lähellä jotain hoitolaitosta esim älyllisesti kehitysvammaisille.

Ihan oikeasti, kysyn: 

Miksi kuvan nainen saa teidät ràivon valtaan? Kuka täyden järjen ihminen kommentoisi kuvan normaalia naista kèhitysvammaiseksi, ja kuka antaisi ylänuolia tälle? Valtava ylänuolien määrä,

psykopaatti teki VPN feikkinuolet?

En ole näin häiriintyneitä aikuisia missään nähnyt kuin tämän saitin käyttäjät, #truth.

Vähentäkää botoxia. Se aiheuttaa psykåpatiaa. Itse en käytä. Ecce, olen terve.

x

Vierailija
1169/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun tasoa nostaisi edes pakollinen nimimerkin käyttö, oppisi lukiessa karttamaan trolleja ja kaheleita.

Vierailija
1170/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei edes superjukkiksia pysäytellä kadulla niin on täysin mahdotonta että nevahööd lande ei saisi kulkea kenenkään huomaamatta. Kerjäläiset korkeintaan huutelevat. Jos ridgeleuka ja maskuliinisuus liittyy naisten kauneuteen niin wtf.

Kyllä suomalaisetkin kehuu tuntemattomia ihmisiä ohimennen kadulla ja vaikka hississä. Vaatteita, kauneutta ja energioita kehutaan tai jos on vaikka bändipaita, niin siitä voidaan tulla juttelemaan ja kehumaan, jos itse tykkää samasta bändistä. Eniten kehutaan vaatteita. Ihmiset tulee myös juttelemaan minulle ihan missä vaan paikassa. Luulen, että enemmän ihmisen olemus kuin ulkonäkö vaikuttaa siihen, ketä uskalletaan kehua tai kenelle tullaan juttelemaan. Suurin osa minua lähestyneistä ihmisistä ei ole yrittänyt iskeä minua tai myydä tai saada mitään. On täysin mahdollista, että ihmiset pysäyttää kadulla sanoakseen jotain hyvää toiselle. Sitä tapahtuu myös Suomessa. 

Vierailija
1171/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavaksi varmaan kehuskelee kuinka monta panoa sai satamassa kulta mekko päällä 10e pano paljaalla.

Vierailija
1172/1172 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä nainen ainakin nyt tietää, mitä kauneuden kääntöpuoleen kuuluu, kun tämä sairas ja pahansuopa ketju on täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi