Onko normaalia jos äitipuoli pelkää että poikapuoli näkee hänet alast?
Olen siis toi poikapuoli. Isäni ja äitipuoleni saunivat kotona melko usein ja joskus mun isä tulee sieltä kylppäristä ulos ja jättää oven auki kun äitipuoli vielä saunoo tai suihkuttelee. Äitipuoli sitten aina panikoi ja huutaa isälleni että sulkee oven heti.
Ei minua kiinnosta mennä kattelemaan häntä alasti ja se olisi muutenkin hyvin kummallista jos niin tekisin. 19M
Kommentit (12)
Ehkä hän antaa pojulle pinppiä niin pelko hälvenee
Minäkin huudan aina kun muut käy saunassa ja ovat pesulla, että se s**tanan ovi kiinni ja äkkiä, sitä kuumaa ja kosteaa ilmaa en halua muualle
Onko isäsi kiusaaja vai muuten täysin urpo äitipuoltasi kohtaan? Jos on huumoriksi verhoiltua kiusaamista niin joku päivä ei enää ole siellä saunassa huutelemassa.
Ehkä se liittyy siihen että sinne kylppäriin tulee kylmä
Vierailija kirjoitti:
Onko isäsi kiusaaja vai muuten täysin urpo äitipuoltasi kohtaan? Jos on huumoriksi verhoiltua kiusaamista niin joku päivä ei enää ole siellä saunassa huutelemassa.
Niin ja minä olen siis 57v mies ja arvostan vaimoani niin paljon että en ymmärrä tommosta käytöstä/"huumoria"
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti isää ei vaa oikein kiinnosta. ap
Kiusallisen tilanteenhan tuo isäukko aiheuttaa kaikille joka tapauksessa
Olen nähnyt sellaisen videon jossa oli vähän samankaltainen alkuasetelma. Tosin siinä se nainen ei kyllä huudellut ovea kiinni.
Kyllä minun mies pyytää anteeksi jos vahingossa joku ulkopuolinen näkee jotain sopimatonta, verhot jää vahingossa auki tms. Huono mallikuva tuo isäsi.
Harrastakaa seksiä mahdollisimman pian, sillä tämä ongelma ratkeaa.
No kyllähän tuo on sille äitipuolelle kkusallista
Ehkä häntä pikemminkinnahdistaa eikä pelota