Mies sanoo ettei lähde kiertämään lakkiaisia 30.5. Samaan aikaan lätkän MM:n välierät
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kierrät itse kaikki lakkiaiset yksin ja hakeudut hyville jatkoille ja biletät nuorten miesten kanssa aamuun asti! Anna puolisosi nauttia ihanasta lätkäviikolopusta, kun mm-kisat on vain kerran vuodessa.
Joo, ja sitten jakaa saamansa sukupuolitaudin vielä sille paska miehelle kostona.
Suomi-naisen ajatuksen juoksua. Laadukkaita naisia täällä yläpeukuista päätellen. Jos asiat ei mene niin kuin juuri itse haluaa niin heti ollaan toisilta miehiltä hakemassa huomiota ja kostamassa.
Ei bilettäminen tarkoita seksiä.
No ainakin minulle täällä tarjottiin heti nuoren miehen iskemistä, niin mitä se sitten tarkoittaa?
Voi nuorten miesten kanssa tanssia ilman, että harrastaa heidän kanssaan seksiä. Vai tarkoittaako bilettäminen joillekin vain seksiä, itse olen ymmärtänyt sen enemmän tanssimisena ja muuna juhlimisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihan kaikkien. Jos juhlittava ei ole juhlimisen arvoinen eikä toisten tavat juhlia miellytä niin on syytä jättää väliin koko juhlat."
No se on totta. Tuossa nyt puhuttiin siitä miten juhlakalu ei jaksa seistä.
Kas kun ei lerssi. Mutta miksi juhlia ylioppilasta jolla ei vieraan tai juhlan järjestäjän mielestä ole tulevaisuutta.
Ei minua ainakaan kiinnosta miettiä juhlittavan ihmisen tulevaisuusasioita. Juhlitaan tätä suoritusta, tässä ja nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihan kaikkien. Jos juhlittava ei ole juhlimisen arvoinen eikä toisten tavat juhlia miellytä niin on syytä jättää väliin koko juhlat."
No se on totta. Tuossa nyt puhuttiin siitä miten juhlakalu ei jaksa seistä.
Kas kun ei lerssi. Mutta miksi juhlia ylioppilasta jolla ei vieraan tai juhlan järjestäjän mielestä ole tulevaisuutta.
Ei minua ainakaan kiinnosta miettiä juhlittavan ihmisen tulevaisuusasioita. Juhlitaan tätä suoritusta, tässä ja nyt.
Alkuperäisessä viestissä kuitenkin arvioitiin että se tulevaisuus ei kovin hyvälle näytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä menet juhliin, jos haluat ja mies jää kotiin.
No hivenen outoa mennä hänen sukulaisten juhliin ilman miestä
Ap
Miten niin? Voit sanoa, että mies jäi katsomaan jääkiekkoa, toivottavasti sinä riität. :)
En ole koskaan tajunnut näitä pakkovierailuja. Miksi niitä tehdään? Äitini oli samaa maata ja saatettuaan anoppinsa hautaan ei enää osallistunut yksiinkään hautajaisiin.
Toki lakkiaiset on hieman kivempi aihe juhlia. Mutta yleensä tylsät ohjelmaltaan, jota ei ole, ja tarjottavista tulee yleensä huono olo, esim. hedelmäsalaattia ei ole koskaan, josta ei tulisi ällö olo. Minusta lakkiaiset on lähisuvun juttu, nykyään.
A) Missä juhlissa nykyään tarjotaan hedelmäsalaattia? :D
B) Jos normaaleista kakkukahvitarjoiluista tulee aina huono olo, voisi labrakäynti olla paikallaan.
Täytekakku ja kahvi on huono yhdistelmä, liikaa sokeria ja kofeiinia yhdessä, molemmat piristävät.
Jos ihminen välttää valkoista sokeria, valkoisella sokerilla makeutetuista jutuista tulee vähän ällö olo. Mutta jos ihminen on tottunut tähän arkipäivän huumeeseen, hänen toleranssinsa on parempi.
Kysyt: Missä juhlissa nykyään tarjotaan hedelmäsalaattia? :D
Tämä oli juuri pointtini, että ei missään. Hyvä kun huomasit! :) Missään juhlissa ei tarjoilla tätä herkkua, vaikka siitä saisivat myös erilaisille viljoille allergiset syötävää.
Vegaaneille tarjoamisia tuskailevat, tarttukaa tähän: juhliin hedelmäsalaatti ja vegaanijäätelö sen kyytihenkilöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihan kaikkien. Jos juhlittava ei ole juhlimisen arvoinen eikä toisten tavat juhlia miellytä niin on syytä jättää väliin koko juhlat."
No se on totta. Tuossa nyt puhuttiin siitä miten juhlakalu ei jaksa seistä.
Kas kun ei lerssi. Mutta miksi juhlia ylioppilasta jolla ei vieraan tai juhlan järjestäjän mielestä ole tulevaisuutta.
Ei minua ainakaan kiinnosta miettiä juhlittavan ihmisen tulevaisuusasioita. Juhlitaan tätä suoritusta, tässä ja nyt.
Alkuperäisessä viestissä kuitenkin arvioitiin että se tulevaisuus ei kovin hyvälle näytä.
Niin. Pointtina oli se, kun joku elämäntaparuikuttaja taas uhriutui juhlakalun puolesta, että hirveää kun on sukulaisia ja kaikkea ja seistäkin pitää.
Normaalit ihmiset jaksavat omissa juhlissaan hetken seistäkin, ja seurustella vieraiden kanssa. Monet jopa pitävät sellaisesta, paitsi ei kukaan tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihan kaikkien. Jos juhlittava ei ole juhlimisen arvoinen eikä toisten tavat juhlia miellytä niin on syytä jättää väliin koko juhlat."
No se on totta. Tuossa nyt puhuttiin siitä miten juhlakalu ei jaksa seistä.
Kas kun ei lerssi. Mutta miksi juhlia ylioppilasta jolla ei vieraan tai juhlan järjestäjän mielestä ole tulevaisuutta.
Ei minua ainakaan kiinnosta miettiä juhlittavan ihmisen tulevaisuusasioita. Juhlitaan tätä suoritusta, tässä ja nyt.
Alkuperäisessä viestissä kuitenkin arvioitiin että se tulevaisuus ei kovin hyvälle näytä.
Niin. Pointtina oli se, kun joku elämäntaparuikuttaja taas uhriutui juhlakalun puolesta, että hirveää kun on sukulaisia ja kaikkea ja seistäkin pitää.
Normaalit ihmiset jaksavat omissa juhlissaan hetken seistäkin, ja seurustella vieraiden kanssa. Monet jopa pitävät sellaisesta, paitsi ei kukaan tällä palstalla.
No miksi mennä juhliin jos se juhlalerssi ei mielestäsi ole normaali?
En oikein usko että hänkään haliaisi sinua juhliin arvioimasn sitä kuka on normaali kuka ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihan kaikkien. Jos juhlittava ei ole juhlimisen arvoinen eikä toisten tavat juhlia miellytä niin on syytä jättää väliin koko juhlat."
No se on totta. Tuossa nyt puhuttiin siitä miten juhlakalu ei jaksa seistä.
Kas kun ei lerssi. Mutta miksi juhlia ylioppilasta jolla ei vieraan tai juhlan järjestäjän mielestä ole tulevaisuutta.
Ei minua ainakaan kiinnosta miettiä juhlittavan ihmisen tulevaisuusasioita. Juhlitaan tätä suoritusta, tässä ja nyt.
Alkuperäisessä viestissä kuitenkin arvioitiin että se tulevaisuus ei kovin hyvälle näytä.
Niin. Pointtina oli se, kun joku elämäntaparuikuttaja taas uhriutui juhlakalun puolesta, että hirveää kun on sukulaisia ja kaikkea ja seistäkin pitää.
Normaalit ihmiset jaksavat omissa juhlissaan hetken seistäkin, ja seurustella vieraiden kanssa. Monet jopa pitävät sellaisesta, paitsi ei kukaan tällä palstalla.
No miksi mennä juhliin jos se juhlalerssi ei mielestäsi ole normaali?
En oikein usko että hänkään haliaisi sinua juhliin arvioimasn sitä kuka on normaali kuka ei.
Miksi en menisi epänormaalin ihmisen juhliin? Menen kaikkiin joihin kutsutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihan kaikkien. Jos juhlittava ei ole juhlimisen arvoinen eikä toisten tavat juhlia miellytä niin on syytä jättää väliin koko juhlat."
No se on totta. Tuossa nyt puhuttiin siitä miten juhlakalu ei jaksa seistä.
Kas kun ei lerssi. Mutta miksi juhlia ylioppilasta jolla ei vieraan tai juhlan järjestäjän mielestä ole tulevaisuutta.
Ei minua ainakaan kiinnosta miettiä juhlittavan ihmisen tulevaisuusasioita. Juhlitaan tätä suoritusta, tässä ja nyt.
Alkuperäisessä viestissä kuitenkin arvioitiin että se tulevaisuus ei kovin hyvälle näytä.
Niin. Pointtina oli se, kun joku elämäntaparuikuttaja taas uhriutui juhlakalun puolesta, että hirveää kun on sukulaisia ja kaikkea ja seistäkin pitää.
Normaalit ihmiset jaksavat omissa juhlissaan hetken seistäkin, ja seurustella vieraiden kanssa. Monet jopa pitävät sellaisesta, paitsi ei kukaan tällä palstalla.
No miksi mennä juhliin jos se juhlalerssi ei mielestäsi ole normaali?
En oikein usko että hänkään haliaisi sinua juhliin arvioimasn sitä kuka on normaali kuka ei.
Miksi en menisi epänormaalin ihmisen juhliin? Menen kaikkiin joihin kutsutaan.
Sen kyllä uskon. Onhan niissä kiva arvioida sitä kuka on normaali kuka ei. Kuka käyttäytyy sopimattomasti kuka ei. J
ätä mies kotii katsomaan kisoja. Uskon että hän viihtyy paremmin kotona kuin seurassasi juhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihan kaikkien. Jos juhlittava ei ole juhlimisen arvoinen eikä toisten tavat juhlia miellytä niin on syytä jättää väliin koko juhlat."
No se on totta. Tuossa nyt puhuttiin siitä miten juhlakalu ei jaksa seistä.
Kas kun ei lerssi. Mutta miksi juhlia ylioppilasta jolla ei vieraan tai juhlan järjestäjän mielestä ole tulevaisuutta.
Ei minua ainakaan kiinnosta miettiä juhlittavan ihmisen tulevaisuusasioita. Juhlitaan tätä suoritusta, tässä ja nyt.
Alkuperäisessä viestissä kuitenkin arvioitiin että se tulevaisuus ei kovin hyvälle näytä.
Niin. Pointtina oli se, kun joku elämäntaparuikuttaja taas uhriutui juhlakalun puolesta, että hirveää kun on sukulaisia ja kaikkea ja seistäkin pitää.
Normaalit ihmiset jaksavat omissa juhlissaan hetken seistäkin, ja seurustella vieraiden kanssa. Monet jopa pitävät sellaisesta, paitsi ei kukaan tällä palstalla.
No miksi mennä juhliin jos se juhlalerssi ei mielestäsi ole normaali?
En oikein usko että hänkään haliaisi sinua juhliin arvioimasn sitä kuka on normaali kuka ei.
Miksi en menisi epänormaalin ihmisen juhliin? Menen kaikkiin joihin kutsutaan.
Sen kyllä uskon. Onhan niissä kiva arvioida sitä kuka on normaali kuka ei. Kuka käyttäytyy sopimattomasti kuka ei. J
ätä mies kotii katsomaan kisoja. Uskon että hän viihtyy paremmin kotona kuin seurassasi juhlissa.
Kyllä sulla nyt meni tuon normaaliuden kanssa puurot ja vellit sekaisin. Sinä sitä arvioit, en minä.
Mieheni rakastaa juhlia, kuten minäkin. Ja me toistemme seuraa. Onneksi näin.
"Miksi en menisi epänormaalin ihmisen juhliin? Menen kaikkiin joihin kutsutaan."
Mistä sinä tiedät onko juhlittava normaali vai epänormaali jos et jotenkin sitä arvioi. Vedät hatusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä menet juhliin, jos haluat ja mies jää kotiin.
No hivenen outoa mennä hänen sukulaisten juhliin ilman miestä
Ap
Miten niin? Voit sanoa, että mies jäi katsomaan jääkiekkoa, toivottavasti sinä riität. :)
En ole koskaan tajunnut näitä pakkovierailuja. Miksi niitä tehdään? Äitini oli samaa maata ja saatettuaan anoppinsa hautaan ei enää osallistunut yksiinkään hautajaisiin.
Toki lakkiaiset on hieman kivempi aihe juhlia. Mutta yleensä tylsät ohjelmaltaan, jota ei ole, ja tarjottavista tulee yleensä huono olo, esim. hedelmäsalaattia ei ole koskaan, josta ei tulisi ällö olo. Minusta lakkiaiset on lähisuvun juttu, nykyään.
A) Missä juhlissa nykyään tarjotaan hedelmäsalaattia? :D
B) Jos normaaleista kakkukahvitarjoiluista tulee aina huono olo, voisi labrakäynti olla paikallaan.
Täytekakku ja kahvi on huono yhdistelmä, liikaa sokeria ja kofeiinia yhdessä, molemmat piristävät.
Jos ihminen välttää valkoista sokeria, valkoisella sokerilla makeutetuista jutuista tulee vähän ällö olo. Mutta jos ihminen on tottunut tähän arkipäivän huumeeseen, hänen toleranssinsa on parempi.
Kysyt: Missä juhlissa nykyään tarjotaan hedelmäsalaattia? :D
Tämä oli juuri pointtini, että ei missään. Hyvä kun huomasit! :) Missään juhlissa ei tarjoilla tätä herkkua, vaikka siitä saisivat myös erilaisille viljoille allergiset syötävää.
Vegaaneille tarjoamisia tuskailevat, tarttukaa tähän: juhliin hedelmäsalaatti ja vegaanijäätelö sen kyytihenkilöksi.
Hedelmissäkin on sokeria. Pakkoko on juoda kahvia, jos ei kestä kofeiiniä. Jos ei kestä edes teen sisältämää määrää, niin yleensä löytyy (kivennäis)vettä juotavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nurkatko siellä juhlapaikalla pitäisi syynätä?"
Täh?
Yleensä juhlissa on tapana seurustella muiden kanssa.
Ei kai ne jotka katsoo urheilua sitä yksi tee. Useinkin mehet kesustelee siitä urheilusta keskenään.
Hienoa. Mites muut juhlavieraat ja juhlakalu?
Ylioppilasjuhlissa?
Mikä hexx kalu?
Se on se jolla on valkoinen lakki päässä.
Ja joutuu viihdyttämään koko suvun, pitkä ilta seisoskellessa
Kyllä yo-juhlista poistutaan ennen iltaa. Nuorilla on omat juhlansa illalla, tai vaikka ei olisikaan niin ei sinne jäädä nitkumaan.
Mikä nyt on ilta mielestäsi? Jos juhlat alkaa klo 16 niin tuskin se yo alle kaksi tuntia paikalla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nurkatko siellä juhlapaikalla pitäisi syynätä?"
Täh?
Yleensä juhlissa on tapana seurustella muiden kanssa.
Ei kai ne jotka katsoo urheilua sitä yksi tee. Useinkin mehet kesustelee siitä urheilusta keskenään.
Hienoa. Mites muut juhlavieraat ja juhlakalu?
Ylioppilasjuhlissa?
Mikä hexx kalu?
Se on se jolla on valkoinen lakki päässä.
Ja joutuu viihdyttämään koko suvun, pitkä ilta seisoskellessa
Kyllä yo-juhlista poistutaan ennen iltaa. Nuorilla on omat juhlansa illalla, tai vaikka ei olisikaan niin ei sinne jäädä nitkumaan.
Mikä nyt on ilta mielestäsi? Jos juhlat alkaa klo 16 niin tuskin se yo alle kaksi tuntia paikalla on.
Todennäköisesti on.
Onko pakko kiertää jollei halua ?
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko kiertää jollei halua ?
Jos kyse on parisuhteesta ja miesvihasta niin on.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi en menisi epänormaalin ihmisen juhliin? Menen kaikkiin joihin kutsutaan."
Mistä sinä tiedät onko juhlittava normaali vai epänormaali jos et jotenkin sitä arvioi. Vedät hatusta?
Ei minulla ole mitään tarvetta sitä arvioidakaan, en tiedä miksi kuvittelet ja jankkaat että on.
Vastasin tosiaan tuolle joka sanoi että juhlat ovat kurjia juhlakalullekin, kun joutuu seisomaan ja viihdyttämään. Normaali ihminen pitää sellaisesta. Ymmärsit vain normaaliuden käsitteen täysin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä alkaa juhlat klo 15. Lakitus on vasta klo 12, joten ennen kolmea ei olla edes kotona.
Nuoriso on lähdössä viimeistään seitsemältä katsomaan Mestarien liigan finaalia. Jääkiekkoa ei meillä seurata. Mutta nyt rupesin pohtimaan, että jos Suomen peli on juuri tuolloin, voisiko telkkari olla auki. Osa vieraista varmaan arvostaisi. Ja voisi olla tavallaan ihan hauskakin seurata kollektiivisesti kahvin lomassa peliä. Ei juhlien tarvitse olla jäykkää pönöttämistä tai pelkkää sivistynyttä small talkia.
Muistan jo lapsena ihmetelleeni sukulaismiesten surkeita käytöstapoja, kun jossain sukukinkereissä piti katsoa urheilua telkkarista. Oikeasti, olin varmaan jotain 10 v kun ekan kerran ajattelin että jeesus miten tympeää. Akat on laittaneet kämpän ja pöydän koreaksi, ukot sitten tönöttävät kakkulautaset edessään tuijottamassa jotain lätkää tai futista töllöstä.
Noloa.
Sitä kämppää ja pöytääkö siinä sitten pitäisi ihastella?
Mielestäni ihan luonnollista, että jos joku merkittävä urheilutapahtuma on käynnissä, niin sitä voi katsoa. Itse olen katsonut hautajaisten muistotilaisuudessakin Suomen MM-karsintaottelua jalkapallossa.
Nyt pitää tosin muistaa, että Suomi ja Sveitsi ovat todennäköisesti A-lohkon 1 ja 2. Jos kumpikin maa voittaa oman puolivälieränsä, niin isäntämaa Sveitsi saatetaan laittaa jo tuohon klo 16.20 alkavaan välierään, jotta se saa mahdollisimman pitkän palautumisajan mahdolliseen finaaliin. Suomelle olisi tällöin tarjolla vasta klo 21.00 alkava peli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä alkaa juhlat klo 15. Lakitus on vasta klo 12, joten ennen kolmea ei olla edes kotona.
Nuoriso on lähdössä viimeistään seitsemältä katsomaan Mestarien liigan finaalia. Jääkiekkoa ei meillä seurata. Mutta nyt rupesin pohtimaan, että jos Suomen peli on juuri tuolloin, voisiko telkkari olla auki. Osa vieraista varmaan arvostaisi. Ja voisi olla tavallaan ihan hauskakin seurata kollektiivisesti kahvin lomassa peliä. Ei juhlien tarvitse olla jäykkää pönöttämistä tai pelkkää sivistynyttä small talkia.
Muistan jo lapsena ihmetelleeni sukulaismiesten surkeita käytöstapoja, kun jossain sukukinkereissä piti katsoa urheilua telkkarista. Oikeasti, olin varmaan jotain 10 v kun ekan kerran ajattelin että jeesus miten tympeää. Akat on laittaneet kämpän ja pöydän koreaksi, ukot sitten tönöttävät kakkulautaset edessään tuijottamassa jotain lätkää tai futista töllöstä.
Noloa.
Sitä kämppää ja pöytääkö siinä sitten pitäisi ihastella?
Mielestäni ihan luonnollista, että jos joku merkittävä urheilutapahtuma on käynnissä, niin sitä voi katsoa. Itse olen katsonut hautajaisten muistotilaisuudessakin Suomen MM-karsintaottelua jalkapallossa.
Nyt pitää tosin muistaa, että Suomi ja Sveitsi ovat todennäköisesti A-lohkon 1 ja 2. Jos kumpikin maa voittaa oman puolivälieränsä, niin isäntämaa Sveitsi saatetaan laittaa jo tuohon klo 16.20 alkavaan välierään, jotta se saa mahdollisimman pitkän palautumisajan mahdolliseen finaaliin. Suomelle olisi tällöin tarjolla vasta klo 21.00 alkava peli.
Vai voisiko mahdollisesti seurustella muun juhlaväen ja päivänsankarin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä alkaa juhlat klo 15. Lakitus on vasta klo 12, joten ennen kolmea ei olla edes kotona.
Nuoriso on lähdössä viimeistään seitsemältä katsomaan Mestarien liigan finaalia. Jääkiekkoa ei meillä seurata. Mutta nyt rupesin pohtimaan, että jos Suomen peli on juuri tuolloin, voisiko telkkari olla auki. Osa vieraista varmaan arvostaisi. Ja voisi olla tavallaan ihan hauskakin seurata kollektiivisesti kahvin lomassa peliä. Ei juhlien tarvitse olla jäykkää pönöttämistä tai pelkkää sivistynyttä small talkia.
Muistan jo lapsena ihmetelleeni sukulaismiesten surkeita käytöstapoja, kun jossain sukukinkereissä piti katsoa urheilua telkkarista. Oikeasti, olin varmaan jotain 10 v kun ekan kerran ajattelin että jeesus miten tympeää. Akat on laittaneet kämpän ja pöydän koreaksi, ukot sitten tönöttävät kakkulautaset edessään tuijottamassa jotain lätkää tai futista töllöstä.
Noloa.
Sitä kämppää ja pöytääkö siinä sitten pitäisi ihastella?
Mielestäni ihan luonnollista, että jos joku merkittävä urheilutapahtuma on käynnissä, niin sitä voi katsoa. Itse olen katsonut hautajaisten muistotilaisuudessakin Suomen MM-karsintaottelua jalkapallossa.
Nyt pitää tosin muistaa, että Suomi ja Sveitsi ovat todennäköisesti A-lohkon 1 ja 2. Jos kumpikin maa voittaa oman puolivälieränsä, niin isäntämaa Sveitsi saatetaan laittaa jo tuohon klo 16.20 alkavaan välierään, jotta se saa mahdollisimman pitkän palautumisajan mahdolliseen finaaliin. Suomelle olisi tällöin tarjolla vasta klo 21.00 alkava peli.
Vai voisiko mahdollisesti seurustella muun juhlaväen ja päivänsankarin kanssa?
Kenties voi tehdä molempia.
Sanoisin midhelle hän saa ilmoittaa ei tulla. Hänen sukulaiset