Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

400000 kotitalouden asumistuki pienenee 1.4.2024, katso pärjäätkö jatkossa...

Vierailija
24.03.2024 |

"Hallituksen iso leikkuri iski, ja tamperelainen perheenäiti joutuu muuttamaan halvempaan asuntoon Asiantuntija ennustaa yllättävää vaikutusta"

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000010300634.html

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään aivan mainiosti. Lähtökohtaisesti ITSE on oman elämänsä kulut maksettava.

Vierailija
2/68 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän näin olisi käynyt ikinä Sanna Marinin ja aiempien hallitusten aikaan. Kiitos Perussuomalaiset ja heitä äänestäneet maalaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärjään aivan mainiosti. Lähtökohtaisesti ITSE on oman elämänsä kulut maksettava.

Naapuni, eläkeläinen (entinen kaupan kassa ja siivooja, ns halpatyöläinen) muuttaa keväällä kotiseuduilleen koska rahat ei riitä enää. Hän maksaa itse kaikki kulut mutta niitä on enemmän kuin tuloja. 

Vierailija
4/68 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudistus siis toimii, jos joku muuttaa halvempaan. Hyvän mielen uutisia.

Vierailija
5/68 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin työmarkkinatuella, en opintolainan lyhennysten vuoksi pärjäisi. Ei kannata joutua pohjalle.

Vierailija
6/68 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten pitää asua siellä, missä rahat riittää elämiseen. 

Vierailija
7/68 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä ei ole töitä. Eikös pitänyt niinkun töihin kuitenkin pyrkiä... vai miten se olikaan...???

Vierailija
8/68 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä maalla asutaan kämpissä mihin kullakin on varaa. Sen lisäksi maksellaan muiden asumisesta veroina. On ilmeisesti ihmisoikeus asua Hesan keskustassa asunnossa mihin ei olisi varaa.

Vierailija
9/68 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään. En ole koskaan saanut asumistukea, kolmesti hakenut, kun joku sanoi että kyllähän nyt sun tuloilla. No, eipä saanut.

N51

Vierailija
10/68 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä halvempia asuntoja löydät?

Vierailija
11/68 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumistukijärjestelmä pitäisi lakkauttaa kokonaan. Se on syy miksi Suomessa asuminen maksaa järjettömän paljon.

Vierailija
12/68 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapuni, eläkeläinen (entinen kaupan kassa ja siivooja, ns halpatyöläinen) muuttaa keväällä kotiseuduilleen koska rahat ei riitä enää. Hän maksaa itse kaikki kulut mutta niitä on enemmän kuin tuloja. 

No sitten löytää kyllä syyllisen peilistä, mitä ei ole säästänyt työssäolovuosina eläkkeen päälle. Minä olen jo opiskeluajoista asti sijoittanut, jotta pääomatulot kattaisivat menoni. Nyt olen siinä pisteessä ja työikääkin on vielä vuosia jäljellä.

Vierailija
13/68 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OT onko tuo halpatyöläinen aivan oikea sana, jota yleisesti käytetään? Olen toisinaan törmännyt siihen, mutta mietin nyt, että onko se palstatrollin aikaansaama. Sillä vaan, että törkeä nimitys työläisestä. Todella alentava.

ohis

Vierailija
14/68 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä ei ole töitä. Eikös pitänyt niinkun töihin kuitenkin pyrkiä... vai miten se olikaan...???

Muuttaa voi SITTEN kun on saanut sen työn...

Vierailija
15/68 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumistukijärjestelmä pitäisi lakkauttaa kokonaan. Se on syy miksi Suomessa asuminen maksaa järjettömän paljon.

Tasan yksikään vuokranantaja ei laskisi vuokraansa 400-500 euroa vaikka asumistuki poistettaisiin.

Vierailija
16/68 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään. 15m2 ja 550e/kk. Mannerheimintie.

Vierailija
17/68 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään vuoden päästä alkaa hirveä ulina, miten Helsingissä on kauhea pula matalapalkkaisista työntekijöistä. 

Vierailija
18/68 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Turussa on tällä hetkellä älyttömästi tyhjillään olevia vuokra-asuntoja. Missä ihmiset nyt sitten asuvat? Eikä leikkaukset ole vielä edes tulleet voimaan. Ei näyttäisi olevat tulossa pulaa vuokra-asunnoista vaan pikemminkin markkinoiden romahdus. 

Vierailija
19/68 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin ajattelen. Suu säkkiä myöten. En saa mitään tukia mistään. Sentit on venytettävä soikeiksi loppukuusta. 

Vierailija
20/68 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän näin olisi käynyt ikinä Sanna Marinin ja aiempien hallitusten aikaan. Kiitos Perussuomalaiset ja heitä äänestäneet maalaiset.

Ettekö te muuta osa akun Marinia syyttää? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi