Mies sanoo ettei lähde kiertämään lakkiaisia 30.5. Samaan aikaan lätkän MM:n välierät
Kommentit (249)
En ymmärrä miksi joku fanittaa tuota väkivaltaurheilua. Voisiko vähempää kiinnostaa. Eikä ne kissanristiäisetkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä menet juhliin, jos haluat ja mies jää kotiin.
No hivenen outoa mennä hänen sukulaisten juhliin ilman miestä
Ap
Oudompaa mielestäni on, että miehen sukulaiset voivat vaikuttaa siihen, saako hän katsoa kisoja. Mene vain yksin, kun mielesi tekee ja anna miehen nauttia pelistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka päättää kutsua noin hölmöön kellonaikaan? Ehdota käyntiä joko aiemmin tai seuraavana päivänä. Mitään tarkkaa selitystä ei tarvitse antaa. Erään elämän oppikirjan mukaan velvollisuuskyläilyjä ei edes pidä harrastaa. Asunnon pienuuden vuoksi jouduin vuokraamaan juhlatilan. Onneksi ylioppilaalla oli laaja kaveripiiri, joka oli kutsuvieraslistan kärjessä. Satojen kilometrien päässä oleva suku pääasiassa skippasi juhlat lähellä olevien juhlien vuoksi, vaikka meidän ylioppilas asteli todistuksella lääkikseen. No, ei-ylioppilaat eivät voi edes ymmärtää, miten vaikeaa lääkikseen on päästä. Eli ei ne muutkaan tule velvollisuudesta.
Mikä kellonaika olisi parempi?
Sellasta se on. Kun soitin että nyt olisi sektio tunnin kuluttua niin mies että vitsi onks pakko, just tulis tuo jalkapallo finaali.
Unelma miniä:
'Aloittajan sukurakkaudesta en niin tiedä, mutta siinä missä naapurit ovat meille edes puolituttuja, miehen sukulaiset ovat ventovieraita :D'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka päättää kutsua noin hölmöön kellonaikaan? Ehdota käyntiä joko aiemmin tai seuraavana päivänä. Mitään tarkkaa selitystä ei tarvitse antaa. Erään elämän oppikirjan mukaan velvollisuuskyläilyjä ei edes pidä harrastaa. Asunnon pienuuden vuoksi jouduin vuokraamaan juhlatilan. Onneksi ylioppilaalla oli laaja kaveripiiri, joka oli kutsuvieraslistan kärjessä. Satojen kilometrien päässä oleva suku pääasiassa skippasi juhlat lähellä olevien juhlien vuoksi, vaikka meidän ylioppilas asteli todistuksella lääkikseen. No, ei-ylioppilaat eivät voi edes ymmärtää, miten vaikeaa lääkikseen on päästä. Eli ei ne muutkaan tule velvollisuudesta.
Mikä kellonaika olisi parempi?
Sopiva kellonaika on sellainen ettei juhlasankarin tarvitse puku päällä tuntikausia lakkiaisten jälkeen odotella. Siis mahdollisimman pian sen jälkeen kun on kotiuduttu koululta tai missä ne lakit sitten jaetaankaan. Jos lakkiaiset loppuu puolilta päivin, niin klo 16 on liian myöhään aloittaa...klo 13 tai 14 alkaen riippuen etäisyyksistä.
Itse en ikinä priorisoisi osallistumista koulumenestyksen perusteella. Lääkis tai mikään muukaan vaikeasti saavutettava opinahjo ei tee ihmisestä yhtään sen parempaa. Noissa juhlissa kun yleensä juhlitaan saavutusta, että on päässyt ylioppilaaksi. Moni ei-ylioppilas ei voi edes ymmärtää, että kaikki ei pääse edes lukemalla ylioppilaaksi.
Menet yksin ja itsenäistyt jo vihdoin.
Välierät?? Ihan sama. Tulokset näkee illalla Urheiluruudussa.
Jos itse haluat mennä niin mene yksin. Sanot että Petteri ei päässyt. Jossain iässä huomaat että kaikkea ei tarvitse tehdä yhdessä. Olette 2 eri ihmistä.
Menkää heti puolilta päivin kun koululla on lakitettu. . Sanotte että aikatauluun ei sovi klo 16. Tuskin edes näette juhlakalua noin myöhään. Se on jo kavereitten kanssa juhlimassa.
Jätät sen seuraamaan kumilätkää.
Arvostan miestäsi ettei lähde pönötykseen vaan tekee kuten itse haluaa. Vaikka en jääkiekosta itse noin paljon välitäkään.
Se onkin kova viikonloppu. Lauantaina tuo lätkän välierä ja illalla Mestareiden Liigan finaali.
Pikku krapulassa sitten sunnuntaina Loudenviellen DH-kisat päivällä.
Varmaan sieltä jotai golffiakin tulee välimakoiluun.
Itsellä viikonloput menee joko sportatessa, tai sportia katsellessa. Kaikkia edeltäviä tulee itsekin harrastettua.
Ei todellakaan olisi aikaa lähteä lakkiaisiin, tai muihin sukujuhliin viikonloppuisin.
-M34
Kumpikohan sitä kiinnostaa enemmän? 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen välierä on klo 16.20, eiköhän sitä ennen ehdi edes jossain juhlissa piipahtaa.
Kutsuja on tullut klo 15 ja klo 16 alkaen
Ap
Silloin otetaan pohjia eikä lähdetä minnekkään räkänokkien kissanristiäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne tuoreet ylioppilaat pönötystä kaipaa, kunhan saavat reilun (raha)lahjan. Useimmille lakkiaispäivässä on tapahtumia ja hälinää ihan tarpeeksi ilman valtavaa puolituttujen ja sukulaisten laumaakin. Käy sinä onnittelemassa jos haluat, miehen ei tarvitse lähteä mukaan.
Tämä ! Ei tarvitse edes käydä juhlissa. Ei ne nuoretkaan siitä välitä, nopeammin aina juhlat heiltäkin ohi ja pääsevät ryyppäämään.
Vierailija kirjoitti:
Menkää heti puolilta päivin kun koululla on lakitettu. . Sanotte että aikatauluun ei sovi klo 16. Tuskin edes näette juhlakalua noin myöhään. Se on jo kavereitten kanssa juhlimassa.
Ettekä mene, jos ei ole siihen aikaan kutsuttu. Nyt joku roti.
Kukaan abi ei lähde kaveribileisiin klo 16. Jatkot baarissakin alkavat kymmenen maissa aikaisintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen välierä on klo 16.20, eiköhän sitä ennen ehdi edes jossain juhlissa piipahtaa.
Kutsuja on tullut klo 15 ja klo 16 alkaen
Ap
Silloin otetaan pohjia eikä lähdetä minnekkään räkänokkien kissanristiäisiin.
Juuri näin. Grilli tulilla, kunnon pihvit otettu lämpöön, Jack Daniels ja hyvä olut narautettu auki... Ai että...!
Siinä vaihtoehtoisesti sitten pönöttää, pahimmillaan pienessä kerrostalokämpässä, kuuntelemassa sukulaisten jorinoita. Itse pidän pukua jo maanantaista perjantaihin, niin viikonloput on muutenkin casual aikaa.
Kuka päättää kutsua noin hölmöön kellonaikaan? Ehdota käyntiä joko aiemmin tai seuraavana päivänä. Mitään tarkkaa selitystä ei tarvitse antaa. Erään elämän oppikirjan mukaan velvollisuuskyläilyjä ei edes pidä harrastaa. Asunnon pienuuden vuoksi jouduin vuokraamaan juhlatilan. Onneksi ylioppilaalla oli laaja kaveripiiri, joka oli kutsuvieraslistan kärjessä. Satojen kilometrien päässä oleva suku pääasiassa skippasi juhlat lähellä olevien juhlien vuoksi, vaikka meidän ylioppilas asteli todistuksella lääkikseen. No, ei-ylioppilaat eivät voi edes ymmärtää, miten vaikeaa lääkikseen on päästä. Eli ei ne muutkaan tule velvollisuudesta.