Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo ettei lähde kiertämään lakkiaisia 30.5. Samaan aikaan lätkän MM:n välierät

Vierailija
18.05.2026 |

Mitä teen? 

Kommentit (249)

Vierailija
201/249 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka päättää kutsua noin hölmöön kellonaikaan? Ehdota käyntiä joko aiemmin tai seuraavana päivänä. Mitään tarkkaa selitystä ei tarvitse antaa. Erään elämän oppikirjan mukaan velvollisuuskyläilyjä ei edes pidä harrastaa. Asunnon pienuuden vuoksi jouduin vuokraamaan juhlatilan. Onneksi ylioppilaalla oli laaja kaveripiiri, joka oli kutsuvieraslistan kärjessä. Satojen kilometrien päässä oleva suku pääasiassa skippasi juhlat lähellä olevien juhlien vuoksi, vaikka meidän ylioppilas asteli todistuksella lääkikseen. No, ei-ylioppilaat eivät voi edes ymmärtää, miten vaikeaa lääkikseen on päästä. Eli ei ne muutkaan tule velvollisuudesta. 

Vierailija
202/249 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/249 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi joku fanittaa tuota väkivaltaurheilua. Voisiko vähempää kiinnostaa. Eikä ne kissanristiäisetkään.

Vierailija
204/249 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä menet juhliin, jos haluat ja mies jää kotiin. 

No hivenen outoa mennä hänen sukulaisten juhliin ilman miestä

 

Ap

Oudompaa mielestäni on, että miehen sukulaiset voivat vaikuttaa siihen, saako hän katsoa kisoja. Mene vain yksin, kun mielesi tekee ja anna miehen nauttia pelistä. 

Vierailija
205/249 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka päättää kutsua noin hölmöön kellonaikaan? Ehdota käyntiä joko aiemmin tai seuraavana päivänä. Mitään tarkkaa selitystä ei tarvitse antaa. Erään elämän oppikirjan mukaan velvollisuuskyläilyjä ei edes pidä harrastaa. Asunnon pienuuden vuoksi jouduin vuokraamaan juhlatilan. Onneksi ylioppilaalla oli laaja kaveripiiri, joka oli kutsuvieraslistan kärjessä. Satojen kilometrien päässä oleva suku pääasiassa skippasi juhlat lähellä olevien juhlien vuoksi, vaikka meidän ylioppilas asteli todistuksella lääkikseen. No, ei-ylioppilaat eivät voi edes ymmärtää, miten vaikeaa lääkikseen on päästä. Eli ei ne muutkaan tule velvollisuudesta. 

Mikä kellonaika olisi parempi?

Vierailija
206/249 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on. Kun soitin että nyt olisi sektio tunnin kuluttua niin mies että vitsi onks pakko, just tulis tuo jalkapallo finaali. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
207/249 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma miniä:

 

'Aloittajan sukurakkaudesta en niin tiedä, mutta siinä missä naapurit ovat meille edes puolituttuja, miehen sukulaiset ovat ventovieraita :D'

Vierailija
208/249 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka päättää kutsua noin hölmöön kellonaikaan? Ehdota käyntiä joko aiemmin tai seuraavana päivänä. Mitään tarkkaa selitystä ei tarvitse antaa. Erään elämän oppikirjan mukaan velvollisuuskyläilyjä ei edes pidä harrastaa. Asunnon pienuuden vuoksi jouduin vuokraamaan juhlatilan. Onneksi ylioppilaalla oli laaja kaveripiiri, joka oli kutsuvieraslistan kärjessä. Satojen kilometrien päässä oleva suku pääasiassa skippasi juhlat lähellä olevien juhlien vuoksi, vaikka meidän ylioppilas asteli todistuksella lääkikseen. No, ei-ylioppilaat eivät voi edes ymmärtää, miten vaikeaa lääkikseen on päästä. Eli ei ne muutkaan tule velvollisuudesta. 

Mikä kellonaika olisi parempi?

Sopiva kellonaika on sellainen ettei juhlasankarin tarvitse puku päällä tuntikausia lakkiaisten jälkeen odotella. Siis mahdollisimman pian sen jälkeen kun on kotiuduttu koululta tai missä ne lakit sitten jaetaankaan. Jos lakkiaiset loppuu puolilta päivin, niin klo 16 on liian myöhään aloittaa...klo 13 tai 14 alkaen riippuen etäisyyksistä. 

 

Itse en ikinä priorisoisi osallistumista koulumenestyksen perusteella. Lääkis tai mikään muukaan vaikeasti saavutettava opinahjo ei tee ihmisestä yhtään sen parempaa. Noissa juhlissa kun yleensä juhlitaan saavutusta, että on päässyt ylioppilaaksi. Moni ei-ylioppilas ei voi edes ymmärtää, että kaikki ei pääse edes lukemalla ylioppilaaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
209/249 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet yksin ja itsenäistyt jo vihdoin. 

Vierailija
210/249 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välierät?? Ihan sama. Tulokset näkee illalla Urheiluruudussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
211/249 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse haluat mennä niin mene yksin. Sanot että Petteri ei päässyt. Jossain iässä huomaat että kaikkea ei tarvitse tehdä yhdessä. Olette 2 eri ihmistä.

Vierailija
212/249 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää heti puolilta päivin kun koululla on lakitettu. . Sanotte että aikatauluun ei sovi klo 16.  Tuskin edes näette juhlakalua noin myöhään. Se on jo kavereitten kanssa juhlimassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
213/249 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät sen seuraamaan kumilätkää. 

Vierailija
214/249 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan miestäsi ettei lähde pönötykseen vaan tekee kuten itse haluaa. Vaikka en jääkiekosta itse noin paljon välitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
215/249 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin kova viikonloppu. Lauantaina tuo lätkän välierä ja illalla Mestareiden Liigan finaali. 

Pikku krapulassa sitten sunnuntaina Loudenviellen DH-kisat päivällä. 

Varmaan sieltä jotai golffiakin tulee välimakoiluun. 

Itsellä viikonloput menee joko sportatessa, tai sportia katsellessa. Kaikkia edeltäviä tulee itsekin harrastettua. 

Ei todellakaan olisi aikaa lähteä lakkiaisiin, tai muihin sukujuhliin viikonloppuisin. 

-M34

Vierailija
216/249 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan sitä kiinnostaa enemmän? 🤭

Vierailija
217/249 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen välierä on klo 16.20, eiköhän sitä ennen ehdi edes jossain juhlissa piipahtaa.

Kutsuja on tullut klo 15 ja klo 16 alkaen 

 

Ap 

Silloin otetaan pohjia eikä lähdetä minnekkään räkänokkien kissanristiäisiin.

Vierailija
218/249 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tuoreet ylioppilaat pönötystä kaipaa, kunhan saavat reilun (raha)lahjan. Useimmille lakkiaispäivässä on tapahtumia ja hälinää ihan tarpeeksi ilman valtavaa puolituttujen ja sukulaisten laumaakin. Käy sinä onnittelemassa jos haluat, miehen ei tarvitse lähteä mukaan.

Tämä ! Ei tarvitse edes käydä juhlissa. Ei ne nuoretkaan siitä välitä,  nopeammin aina juhlat heiltäkin ohi ja pääsevät ryyppäämään.

Vierailija
219/249 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää heti puolilta päivin kun koululla on lakitettu. . Sanotte että aikatauluun ei sovi klo 16.  Tuskin edes näette juhlakalua noin myöhään. Se on jo kavereitten kanssa juhlimassa.

Ettekä mene, jos ei ole siihen aikaan kutsuttu. Nyt joku roti.

Kukaan abi ei lähde kaveribileisiin klo 16. Jatkot baarissakin alkavat kymmenen maissa aikaisintaan.

Vierailija
220/249 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen välierä on klo 16.20, eiköhän sitä ennen ehdi edes jossain juhlissa piipahtaa.

Kutsuja on tullut klo 15 ja klo 16 alkaen 

 

Ap 

Silloin otetaan pohjia eikä lähdetä minnekkään räkänokkien kissanristiäisiin.

Juuri näin. Grilli tulilla, kunnon pihvit otettu lämpöön, Jack Daniels ja hyvä olut narautettu auki... Ai että...! 

Siinä vaihtoehtoisesti sitten pönöttää, pahimmillaan pienessä kerrostalokämpässä, kuuntelemassa sukulaisten jorinoita. Itse pidän pukua jo maanantaista perjantaihin, niin viikonloput on muutenkin casual aikaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän