Mies sanoo ettei lähde kiertämään lakkiaisia 30.5. Samaan aikaan lätkän MM:n välierät
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä menet juhliin, jos haluat ja mies jää kotiin.
No hivenen outoa mennä hänen sukulaisten juhliin ilman miestä
Ap
No kerrot hymyillen että mies jäi kotiin katsomaan jääkiekkoa. Ei tule uusia kutsuja minnekkään. Problem solved.
Mistä päättelet että ei tule? Epäilen että suurelle osalle se ei ole kovin iso ongelma että aina ei ole aikaa lähteä juhliin.
Meillä on tänä keväänä lakkiaiset ja minä en kyllä loukkaanu, jos joku kutsuttu vieras ei tulekaan. Jos on kivempi katsoa kotona jääkiekkoa kuin käydä ylioppilaan luona kakkukahveilla niin se on täysin ok! Ei ole pakko jos ei taho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nurkatko siellä juhlapaikalla pitäisi syynätä?"
Täh?
Yleensä juhlissa on tapana seurustella muiden kanssa.
Ei kai ne jotka katsoo urheilua sitä yksi tee. Useinkin mehet kesustelee siitä urheilusta keskenään.
Hienoa. Mites muut juhlavieraat ja juhlakalu?
Ylioppilasjuhlissa?
Mikä hexx kalu?
Se on se jolla on valkoinen lakki päässä.
Melko ikävää puhutella juhlijaa kaluksi.
Aivan. Onneksi sanavarastosi kasvoi taas tänään.
Miksi ihmeessä pitäisi aina kulkea yhdessä? Hakea siitä riidanaihe. Itse olen vieraillut useimmissa yo juhlissa yksin tai omien lasten kanssa. Ylioppilas meille ystäväpiirissä ei niinkään mieheni. Monet muutkin juhlat vierailtu näin.
En kyseenalaista mieheni toimia,hänen tapansa.
Vierailija kirjoitti:
Mekin ollaan menossa juhliin ja piti olla hotellissa yötä ja tehdä jotain kivaa kaupungilla illalla. Tajusin sitten, että tästähän tulikin ihan urheilumatka, eli mies nököttää jossain sporttibaarissa siitä lähtien kun nopeasti käydään kukat viemässä.
Ja illalla vielä Champparien Finaali!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nurkatko siellä juhlapaikalla pitäisi syynätä?"
Täh?
Yleensä juhlissa on tapana seurustella muiden kanssa.
Ei kai ne jotka katsoo urheilua sitä yksi tee. Useinkin mehet kesustelee siitä urheilusta keskenään.
Hienoa. Mites muut juhlavieraat ja juhlakalu?
Ylioppilasjuhlissa?
Mikä hexx kalu?
Se on se jolla on valkoinen lakki päässä.
Melko ikävää puhutella juhlijaa kaluksi.
Aivan. Onneksi sanavarastosi kasvoi taas tänään.
No ei todellakaan kasva. Oma sanavarostoasi voisit kyllä kasvttaa tai ainakin nykyaikaistaa.
En nimittäin yhtää ihmettele jos ihmiset mieluummin ovatkotona kuin tulevat järjestämiisi kalu juhliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nurkatko siellä juhlapaikalla pitäisi syynätä?"
Täh?
Yleensä juhlissa on tapana seurustella muiden kanssa.
Ei kai ne jotka katsoo urheilua sitä yksi tee. Useinkin mehet kesustelee siitä urheilusta keskenään.
Hienoa. Mites muut juhlavieraat ja juhlakalu?
Ylioppilasjuhlissa?
Mikä hexx kalu?
Se on se jolla on valkoinen lakki päässä.
Melko ikävää puhutella juhlijaa kaluksi.
Aivan. Onneksi sanavarastosi kasvoi taas tänään.
No ei todellakaan kasva. Oma sanavarostoasi voisit kyllä kasvttaa tai ainakin nykyaikaistaa.
En nimittäin yhtää ihmettele jos ihmiset mieluummin ovatkotona kuin tulevat järjestämiisi kalu juhliin.
"No ei todellakaan kasva. Oma sanavarostoasi voisit kyllä kasvttaa tai ainakin nykyaikaistaa.
En nimittäin yhtää ihmettele jos ihmiset mieluummin ovatkotona kuin tulevat järjestämiisi kalu juhliin."
Tulevat hyvin mielellään. Itseasiassa järjestin hiljattain juhlat 50 vieraalle, joista yksi jäi pois kuumeen takia.
Olin onnellinen juhlakalu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekin ollaan menossa juhliin ja piti olla hotellissa yötä ja tehdä jotain kivaa kaupungilla illalla. Tajusin sitten, että tästähän tulikin ihan urheilumatka, eli mies nököttää jossain sporttibaarissa siitä lähtien kun nopeasti käydään kukat viemässä.
Ja illalla vielä Champparien Finaali!!!
Nimenomaan, se vielä kruunaa tuon illan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nurkatko siellä juhlapaikalla pitäisi syynätä?"
Täh?
Yleensä juhlissa on tapana seurustella muiden kanssa.
Ei kai ne jotka katsoo urheilua sitä yksi tee. Useinkin mehet kesustelee siitä urheilusta keskenään.
Hienoa. Mites muut juhlavieraat ja juhlakalu?
Ylioppilasjuhlissa?
Mikä hexx kalu?
Se on se jolla on valkoinen lakki päässä.
Melko ikävää puhutella juhlijaa kaluksi.
Aivan. Onneksi sanavarastosi kasvoi taas tänään.
No ei todellakaan kasva. Oma sanavarostoasi voisit kyllä kasvttaa tai ainakin nykyaikaistaa.
En nimittäin yhtää ihmettele jos ihmiset mieluummin ovatkotona kuin tulevat järjestämiisi kalu juhliin.
"No ei todellakaan kasva. Oma sanavarostoasi voisit kyllä kasvttaa tai ainakin nykyaikaistaa.
En nimittäin yhtää ihmettele jos ihmiset mieluummin ovatkotona kuin tulevat järjestämiisi kalu juhliin."
Tulevat hyvin mielellään. Itseasiassa järjestin hiljattain juhlat 50 vieraalle, joista yksi jäi pois kuumeen takia.
Olin onnellinen juhlakalu.
Tapolan Lärvisen juhlakalu
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi aina kulkea yhdessä? Hakea siitä riidanaihe. Itse olen vieraillut useimmissa yo juhlissa yksin tai omien lasten kanssa. Ylioppilas meille ystäväpiirissä ei niinkään mieheni. Monet muutkin juhlat vierailtu näin.
En kyseenalaista mieheni toimia,hänen tapansa.
Tämä on kyllä ihan hyvä kysymys.
Itselleni parisuhteessa on tärkeää, että kuljetaan yhdessä monissakin jutussa. Juhlat kuuluvat niihin juttuihin.
Kuka järjestää juhlat vasta klo 16 jälkeen? Nuorethan lähtee jo klo 18 jälkeen iltaa viettämään. Lakitus yleensä puolenpäivän tienoilla. Voisi kuvitella, että kahvittelemaan pääsisi paljon aikaisemmin. Tietenkin jos on paljon porukkaa tulossa ja sen johdosta porrastusta, niin aina voi sopia tulevansa ensimmäisten joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä menet juhliin, jos haluat ja mies jää kotiin.
No hivenen outoa mennä hänen sukulaisten juhliin ilman miestä
Ap
Miten niin? Voit sanoa, että mies jäi katsomaan jääkiekkoa, toivottavasti sinä riität. :)
En ole koskaan tajunnut näitä pakkovierailuja. Miksi niitä tehdään? Äitini oli samaa maata ja saatettuaan anoppinsa hautaan ei enää osallistunut yksiinkään hautajaisiin.
Toki lakkiaiset on hieman kivempi aihe juhlia. Mutta yleensä tylsät ohjelmaltaan, jota ei ole, ja tarjottavista tulee yleensä huono olo, esim. hedelmäsalaattia ei ole koskaan, josta ei tulisi ällö olo. Minusta lakkiaiset on lähisuvun juttu, nykyään.
Ite en kierrä lakkiaisia enkä katon mitää lätkää. Istun mökillä ja juon kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi aina kulkea yhdessä? Hakea siitä riidanaihe. Itse olen vieraillut useimmissa yo juhlissa yksin tai omien lasten kanssa. Ylioppilas meille ystäväpiirissä ei niinkään mieheni. Monet muutkin juhlat vierailtu näin.
En kyseenalaista mieheni toimia,hänen tapansa.
Tämä on kyllä ihan hyvä kysymys.
Itselleni parisuhteessa on tärkeää, että kuljetaan yhdessä monissakin jutussa. Juhlat kuuluvat niihin juttuihin.
No silloin varmasti kannattaa valita puoliso joka ajattelee samalla tavalla eikä jää mieluummin katsomaan lätkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nurkatko siellä juhlapaikalla pitäisi syynätä?"
Täh?
Yleensä juhlissa on tapana seurustella muiden kanssa.
Ei kai ne jotka katsoo urheilua sitä yksi tee. Useinkin mehet kesustelee siitä urheilusta keskenään.
Hienoa. Mites muut juhlavieraat ja juhlakalu?
Ylioppilasjuhlissa?
Mikä hexx kalu?
Se on se jolla on valkoinen lakki päässä.
Melko ikävää puhutella juhlijaa kaluksi.
Aivan. Onneksi sanavarastosi kasvoi taas tänään.
No ei todellakaan kasva. Oma sanavarostoasi voisit kyllä kasvttaa tai ainakin nykyaikaistaa.
En nimittäin yhtää ihmettele jos ihmiset mieluummin ovatkotona kuin tulevat järjestämiisi kalu juhliin.
En ole tuo jota kommentoit, mutta ilmeisesti sinä et nuoremman sukupolven jäsenenä tiedä, että "juhlakalu" on ihan korrekti ilmaus, ainakin ollut, ennen kuin ihmiset sekosi pornoon ja sana "kalu" sai voimakkaita lisämerkityksiä ihan arkikielessä. (Katsotko paljon pornoa?)
Kielitoimiston sanakirjassa sanalle annetaan leikillinen sivumerkitys ja päämerkitys tarkoittaa "juhlinnan kohdetta", "päivänsankaria".
Sinä sanot, että vanhemman ihmisen pitäisi nykyaikaistaa kieltään. Entä jos sinä ottaisit vähän asioista selvää ennen kuin vedät herneen nenään jostain sanasta.
Entä onko sana "työkalu" sulle liikaa? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi aina kulkea yhdessä? Hakea siitä riidanaihe. Itse olen vieraillut useimmissa yo juhlissa yksin tai omien lasten kanssa. Ylioppilas meille ystäväpiirissä ei niinkään mieheni. Monet muutkin juhlat vierailtu näin.
En kyseenalaista mieheni toimia,hänen tapansa.
Tämä on kyllä ihan hyvä kysymys.
Itselleni parisuhteessa on tärkeää, että kuljetaan yhdessä monissakin jutussa. Juhlat kuuluvat niihin juttuihin.
No silloin varmasti kannattaa valita puoliso joka ajattelee samalla tavalla eikä jää mieluummin katsomaan lätkää.
Niin tein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä menet juhliin, jos haluat ja mies jää kotiin.
No hivenen outoa mennä hänen sukulaisten juhliin ilman miestä
Ap
Miten niin? Voit sanoa, että mies jäi katsomaan jääkiekkoa, toivottavasti sinä riität. :)
En ole koskaan tajunnut näitä pakkovierailuja. Miksi niitä tehdään? Äitini oli samaa maata ja saatettuaan anoppinsa hautaan ei enää osallistunut yksiinkään hautajaisiin.
Toki lakkiaiset on hieman kivempi aihe juhlia. Mutta yleensä tylsät ohjelmaltaan, jota ei ole, ja tarjottavista tulee yleensä huono olo, esim. hedelmäsalaattia ei ole koskaan, josta ei tulisi ällö olo. Minusta lakkiaiset on lähisuvun juttu, nykyään.
A) Missä juhlissa nykyään tarjotaan hedelmäsalaattia? :D
B) Jos normaaleista kakkukahvitarjoiluista tulee aina huono olo, voisi labrakäynti olla paikallaan.
Mikähän vuosi oli, kun oli loppuottelu jääkiekossa jossa Suomi oli usean maalin johdossa mutta Ruotsi rymisti voittoon . No jokatapauksessa oli samaanaikaan suuret häät. Sen ottelun näki uusintana, häistä nautittiin ihan ainutkertaisesti.. Eipä vuotta ennen häitä suunnitellessa tiedä mitä kyseisenä päivänä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän vuosi oli, kun oli loppuottelu jääkiekossa jossa Suomi oli usean maalin johdossa mutta Ruotsi rymisti voittoon . No jokatapauksessa oli samaanaikaan suuret häät. Sen ottelun näki uusintana, häistä nautittiin ihan ainutkertaisesti.. Eipä vuotta ennen häitä suunnitellessa tiedä mitä kyseisenä päivänä tapahtuu.
Hyvät oli ainakin häät kun vuosikin on jo unohtunut.
Ihan samalla tavalla se on toisern suuntaan minäminäminä koska "haluan että tulet mukaan". Jokainen meistä on erilaisia ja sitä pitåä kunnioittaq jos jotain juhlat ei kiinnosta niin ei mene, ja toisin päin.