Mies sanoo ettei lähde kiertämään lakkiaisia 30.5. Samaan aikaan lätkän MM:n välierät
Kommentit (249)
Taas esimerkki siitä, miten esim. joku lätkä on joillekin ihmisille omia läheisiä tärkeämpi asia. Eihän tuommoisesta parane kuin sillä, että hurahtanut kasvaa korviensa välistä aikuiseksi ja herää todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän vuosi oli, kun oli loppuottelu jääkiekossa jossa Suomi oli usean maalin johdossa mutta Ruotsi rymisti voittoon . No jokatapauksessa oli samaanaikaan suuret häät. Sen ottelun näki uusintana, häistä nautittiin ihan ainutkertaisesti.. Eipä vuotta ennen häitä suunnitellessa tiedä mitä kyseisenä päivänä tapahtuu.
Aika vanhoja muistelet. Lisäksi se päivä oli sunnuntai.
Jos hääjuhlat on hyvät niin eihän sitä nyt ihan kaikkea muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä menet juhliin, jos haluat ja mies jää kotiin.
No hivenen outoa mennä hänen sukulaisten juhliin ilman miestä
Ap
Miten niin? Voit sanoa, että mies jäi katsomaan jääkiekkoa, toivottavasti sinä riität. :)
En ole koskaan tajunnut näitä pakkovierailuja. Miksi niitä tehdään? Äitini oli samaa maata ja saatettuaan anoppinsa hautaan ei enää osallistunut yksiinkään hautajaisiin.
Toki lakkiaiset on hieman kivempi aihe juhlia. Mutta yleensä tylsät ohjelmaltaan, jota ei ole, ja tarjottavista tulee yleensä huono olo, esim. hedelmäsalaattia ei ole koskaan, josta ei tulisi ällö olo. Minusta lakkiaiset on lähisuvun juttu, nykyään.
Tylsät ohjelmaltaan? Onko täällä jollain jotain kaavoihin kangistunutta ohjelmaa juhlapaikalla? Aika monissa yo-juhlissa olen vieraillut ja kaikissa menty samalla kaavalla eli vapaata seurustelua ja kahvin juontia. Joskus ihan ruokaakin tarjolla, mutta todella rennolla otteella. Jos on monet juhlat, niin aika ymmärrettävää ettei voi koko iltaa norkoilla samassa paikassa ja hyvällä syyllä voi jättää visiitin lyhyeksi. Kuohuvan kilistely, lahjan ja/tai ruusun antaminen ja muutama sana ylioppilaan kanssa. 1/2-1 tunnissa ehtii todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Taas esimerkki siitä, miten esim. joku lätkä on joillekin ihmisille omia läheisiä tärkeämpi asia. Eihän tuommoisesta parane kuin sillä, että hurahtanut kasvaa korviensa välistä aikuiseksi ja herää todellisuuteen.
Ei olla oikeasti tekemisissä kuin ylioppilasjuhlissa mutta kovasti ollaa läheisiä kun kerran ollaan sukua. Varsinkin jos toiveissa on saada muistamisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä menet juhliin, jos haluat ja mies jää kotiin.
No hivenen outoa mennä hänen sukulaisten juhliin ilman miestä
Ap
Miten niin? Voit sanoa, että mies jäi katsomaan jääkiekkoa, toivottavasti sinä riität. :)
En ole koskaan tajunnut näitä pakkovierailuja. Miksi niitä tehdään? Äitini oli samaa maata ja saatettuaan anoppinsa hautaan ei enää osallistunut yksiinkään hautajaisiin.
Toki lakkiaiset on hieman kivempi aihe juhlia. Mutta yleensä tylsät ohjelmaltaan, jota ei ole, ja tarjottavista tulee yleensä huono olo, esim. hedelmäsalaattia ei ole koskaan, josta ei tulisi ällö olo. Minusta lakkiaiset on lähisuvun juttu, nykyään.
Tylsät ohjelmaltaan? Onko täällä jollain jotain kaavoihin kangistunutta ohjelmaa juhlapaikalla? Aika monissa yo-juhlissa olen vieraillut ja kaikissa menty samalla kaavalla eli vapaata seurustelua ja kahvin juontia. Joskus ihan ruokaakin tarjolla, mutta todella rennolla otteella. Jos on monet juhlat, niin aika ymmärrettävää ettei voi koko iltaa norkoilla samassa paikassa ja hyvällä syyllä voi jättää visiitin lyhyeksi. Kuohuvan kilistely, lahjan ja/tai ruusun antaminen ja muutama sana ylioppilaan kanssa. 1/2-1 tunnissa ehtii todella paljon.
Yo-juhlathan on useimmiten tilaisuus, jossa vain piipahdetaan. Samana päivänä on kaikkien juhlat, joten on ihan luonnollista että kaikki eivät tule samaan aikaan, eivätkä ole kauan.
Joka paikassa tv pauhaa kuitenkin otteluita, kun vieraiden joukossa on kisoja katsovia.
En tiedä kumpi olisi hirveämpää kidutusta, random yo juhlat vai jäkisottelun kattominen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nurkatko siellä juhlapaikalla pitäisi syynätä?"
Täh?
Yleensä juhlissa on tapana seurustella muiden kanssa.
Ei kai ne jotka katsoo urheilua sitä yksi tee. Useinkin mehet kesustelee siitä urheilusta keskenään.
Hienoa. Mites muut juhlavieraat ja juhlakalu?
Ylioppilasjuhlissa?
Mikä hexx kalu?
Se on se jolla on valkoinen lakki päässä.
Ja joutuu viihdyttämään koko suvun, pitkä ilta seisoskellessa
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kumpi olisi hirveämpää kidutusta, random yo juhlat vai jäkisottelun kattominen.
Ensimmäisessä saa ilmaista kuohuvaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nurkatko siellä juhlapaikalla pitäisi syynätä?"
Täh?
Yleensä juhlissa on tapana seurustella muiden kanssa.
Ei kai ne jotka katsoo urheilua sitä yksi tee. Useinkin mehet kesustelee siitä urheilusta keskenään.
Hienoa. Mites muut juhlavieraat ja juhlakalu?
Ylioppilasjuhlissa?
Mikä hexx kalu?
Se on se jolla on valkoinen lakki päässä.
Ja joutuu viihdyttämään koko suvun, pitkä ilta seisoskellessa
Jos ei alle parikymppisenä jaksa omissa juhlissaan seistä, niin tulevaisuus ei näytä valoisalta.
Ja välillä voi istuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nurkatko siellä juhlapaikalla pitäisi syynätä?"
Täh?
Yleensä juhlissa on tapana seurustella muiden kanssa.
Ei kai ne jotka katsoo urheilua sitä yksi tee. Useinkin mehet kesustelee siitä urheilusta keskenään.
Hienoa. Mites muut juhlavieraat ja juhlakalu?
Ylioppilasjuhlissa?
Mikä hexx kalu?
Se on se jolla on valkoinen lakki päässä.
Ja joutuu viihdyttämään koko suvun, pitkä ilta seisoskellessa
Jos ei alle parikymppisenä jaksa omissa juhlissaan seistä, niin tulevaisuus ei näytä valoisalta.
Ja välillä voi istuakin.
Kannattaa jättää juhlat ehdottomasti väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nurkatko siellä juhlapaikalla pitäisi syynätä?"
Täh?
Yleensä juhlissa on tapana seurustella muiden kanssa.
Ei kai ne jotka katsoo urheilua sitä yksi tee. Useinkin mehet kesustelee siitä urheilusta keskenään.
Hienoa. Mites muut juhlavieraat ja juhlakalu?
Ylioppilasjuhlissa?
Mikä hexx kalu?
Se on se jolla on valkoinen lakki päässä.
Ja joutuu viihdyttämään koko suvun, pitkä ilta seisoskellessa
Jos ei alle parikymppisenä jaksa omissa juhlissaan seistä, niin tulevaisuus ei näytä valoisalta.
Ja välillä voi istuakin.
Kannattaa jättää juhlat ehdottomasti väliin.
Kenen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nurkatko siellä juhlapaikalla pitäisi syynätä?"
Täh?
Yleensä juhlissa on tapana seurustella muiden kanssa.
Ei kai ne jotka katsoo urheilua sitä yksi tee. Useinkin mehet kesustelee siitä urheilusta keskenään.
Hienoa. Mites muut juhlavieraat ja juhlakalu?
Ylioppilasjuhlissa?
Mikä hexx kalu?
Se on se jolla on valkoinen lakki päässä.
Ja joutuu viihdyttämään koko suvun, pitkä ilta seisoskellessa
Jos ei alle parikymppisenä jaksa omissa juhlissaan seistä, niin tulevaisuus ei näytä valoisalta.
Ja välillä voi istuakin.
Kannattaa jättää juhlat ehdottomasti väliin.
Kenen?
Ihan kaikkien. Jos juhlittava ei ole juhlimisen arvoinen eikä toisten tavat juhlia miellytä niin on syytä jättää väliin koko juhlat.
"Ihan kaikkien. Jos juhlittava ei ole juhlimisen arvoinen eikä toisten tavat juhlia miellytä niin on syytä jättää väliin koko juhlat."
No se on totta. Tuossa nyt puhuttiin siitä miten juhlakalu ei jaksa seistä.
Vierailija kirjoitti:
"Ihan kaikkien. Jos juhlittava ei ole juhlimisen arvoinen eikä toisten tavat juhlia miellytä niin on syytä jättää väliin koko juhlat."
No se on totta. Tuossa nyt puhuttiin siitä miten juhlakalu ei jaksa seistä.
Kas kun ei lerssi. Mutta miksi juhlia ylioppilasta jolla ei vieraan tai juhlan järjestäjän mielestä ole tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Joka paikassa tv pauhaa kuitenkin otteluita, kun vieraiden joukossa on kisoja katsovia.
Tai kumppani, joka ei pysty menemään juhliin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nurkatko siellä juhlapaikalla pitäisi syynätä?"
Täh?
Yleensä juhlissa on tapana seurustella muiden kanssa.
Ei kai ne jotka katsoo urheilua sitä yksi tee. Useinkin mehet kesustelee siitä urheilusta keskenään.
Hienoa. Mites muut juhlavieraat ja juhlakalu?
Ylioppilasjuhlissa?
Mikä hexx kalu?
Se on se jolla on valkoinen lakki päässä.
Ja joutuu viihdyttämään koko suvun, pitkä ilta seisoskellessa
Kyllä yo-juhlista poistutaan ennen iltaa. Nuorilla on omat juhlansa illalla, tai vaikka ei olisikaan niin ei sinne jäädä nitkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Joka paikassa tv pauhaa kuitenkin otteluita, kun vieraiden joukossa on kisoja katsovia.
Meillä on musiikkilukiolainen ja ohjelmassa klassista musiikkia sekä tuoreen ylioppilaan että vieraiden esittämänä, tuskin kukaan katsoo jääkiekkoa
Aika vanhoja muistelet. Lisäksi se päivä oli sunnuntai.