Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä 30+ naisia jotka olisivat oikeasti pysyneet hoikkina ja siroina?

Vierailija
17.05.2026 |

Millaisella päivittäisellä ruokavaliolla ja millaisella liikunnalla? Mitat? Kun ihan oikeaa sanotaan, että yli kolmenkymmenen tuo on mahdotonta, niin kiinnostaa.

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

172 cm ja 55 kg. Syön mitä kiinni saan.

Vierailija
22/121 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. 48v asti painoin 56kg. Sitten, ero pettävästä ukosta, tuli vaihtarit ja huonot yöunet. Pum, paino nousi 14kg.

Toki sexelämä kuihtui ja yksin ei tule liikuttua kuin se 7000 askelta/ vrk. Olen armelias jo itselleni. En tarvitse muiden hyväksyntää. Vain oman itseni hyväksymisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis tietenkään tuo hoikkana pysyminen ei ole yli kolmikymppisenä mahdotonta, vaan NORMAALIA. 

Samaa olin tulossa sanomaan, että normaalipaino läpi elämän on normaalia.

Tämän päivän ihmisillä annoskoko on jotenkin hukassa.

Vierailija
24/121 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen oikeasti siro, 157cm ja paino pyörii kuukautiskierron mukaan 40-43kg. 

Syön vain sen mikä on pakollista hengissä pysymisen kannalta, en siis erityisesti nauti syömisestä. Marjoja, manteleita, kalaa, kananmunia, kasviksia. 

siis anteeksi kun kysyn, mutta millaisia nämä sun määrät sitten on esim. yhden päivän verralta? ylipainoisena on niin mahdoton osata kuvitella, miten vähän joku voi syödä pysyäkseen tuossa mitoissa

Vierailija
25/121 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Viisikymppiseksi asti nainen on hoikka, sitten tulee kiloja.

Vierailija
26/121 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut tänään koko päivän yksin, ja syönyt mitä sattuu. 

Käytännössä nämä tämän päivän syömiset olleet siis: reilu kourallinen karkkia/suklaata, purkillinen sardiineja oliiviöljyssä, ruokalusikallinen oliiviöljyä suoraan suuhun, päärynä ja kourallinen cashew-pähkinöitä. 
Lisäksi vettä ja pari kuppia kahvia. 

Mun vartalo eroaa monista ikätovereista lähinnä siinä, että vyötäröni on kapea. Mutta se on osittain ihan synnynnäinen rakennejuttu. 

Vierailija
27/121 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän tämä tuntuu olevan yksinomaan naisongelma? Miehiäkin on ylipainoisia joo, mutta ei yhtä suuressa mittakaavassa ole tyypillistä olla hoikka nainen kuin hoikka mies.

Vierailija
28/121 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Enkä edes harrasta hyötyliikuntaa enempää liikuntaa (mutta rakastan luonnossa liikkumista). Syön joka päivä herkkuja mut katson että kulutan samassa suhteessa :) Mut todellakin haluaisin vahvemman kehon. Eilen just katsoin et bmi 18,9 eli ei haittaisi vaikka tulisi lihaksen myötä lisää painoa. Olis ihaninta jos löytäis kivan miehen kenen kaa voitais yhdessä liikkua :)  N34

Vierailija
29/121 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän tämä tuntuu olevan yksinomaan naisongelma? Miehiäkin on ylipainoisia joo, mutta ei yhtä suuressa mittakaavassa ole tyypillistä olla hoikka nainen kuin hoikka mies.

Semmoista se on, kun perustaa maailmankuvansa mutuun eikä tutkittuun tietoon. Tarkistapa huviksesi, mitä tilastot sanovat asiasta.

Vierailija
30/121 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirius riippuu ruumiinrakenteesta, mille ihminen ei voi itse mitään. Hoikka tietysti taas ihminen voi olla missä iässä tahansa.

Vierailija
31/121 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirous taas on ruumiinrakennetta, ei kaikki hoikat ja normaalivartaloiset ole siroja. 
Mutta huomattava painon nouseminen ei selity iällä, vaan elintavoilla. 

Joo, ja vaikka sirous tuntuu olevan palstalla suuri ihanne, ja omaankin silmään se on toki parhaimmillaan erittäin kaunista, niin itse henkilökohtaisesti en edes haluaisi olla siro. 

Mä olen tyytyväinen bmi 19-21 välillä olevaan painoon, hyvään ryhtiin ja pystyvään kehoon. Esim. tänä viikonloppuna juoksin 10km/h kympin, vaikka varmaan puolet matkasta oli ylämäkeä. Sirovartaloisia jos näkee lenkillä, niin ne jää kauas taakse. 
Eikä tämä ole mikään kilpailu, mutta kun itse tykkään vauhdista, juoksusta, lumilautailusta, luisteluhiihdosta ym., niin olen tyytyväinen että on luonnostaan enemmän atleettinen kehotyyppi eikä se pienin ja siroin :) 

Vierailija
32/121 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on bmi 19. Ikää 50 v. Syön pieniä annoksia (aamupalan, lounaan, välipalan ja iltapalan). Harrastan ohjattua liikuntaa kolme kertaa viikossa ja sen lisäksi käyn kävelylle muutaman kerran viikossa. Ennen söin mitä sattuu, mutta nykyisin tarkkailen, koska paino tosiaan nousisi ilman sitä.

Vierailija
33/121 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Viisikymppiseksi asti nainen on hoikka, sitten tulee kiloja.

Miten niin viisikymppiseksi nainen on hoikka?? Joku on ja joku ei😂

Vierailija
34/121 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen oikeasti siro, 157cm ja paino pyörii kuukautiskierron mukaan 40-43kg. 

Syön vain sen mikä on pakollista hengissä pysymisen kannalta, en siis erityisesti nauti syömisestä. Marjoja, manteleita, kalaa, kananmunia, kasviksia. 

siis anteeksi kun kysyn, mutta millaisia nämä sun määrät sitten on esim. yhden päivän verralta? ylipainoisena on niin mahdoton osata kuvitella, miten vähän joku voi syödä pysyäkseen tuossa mitoissa

Ei siinä mitään vähää tarvitse syödä vaan ihan normaalisti, runsas aamupala ja lounas, jolla pärjää hyvin klo 17 ja sen jälkeen kaksi ruokaa. Ei kai tämä nyt mitään rakettitiedettä ole? Suklaata voi syödä vaikka joka päivä, vaikka hampaiden takia ei kannata, mutta ei sillä nyt lihomaan pysty.

Vierailija
35/121 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on bmi 19. Ikää 50 v. Syön pieniä annoksia (aamupalan, lounaan, välipalan ja iltapalan). Harrastan ohjattua liikuntaa kolme kertaa viikossa ja sen lisäksi käyn kävelylle muutaman kerran viikossa. Ennen söin mitä sattuu, mutta nykyisin tarkkailen, koska paino tosiaan nousisi ilman sitä.

Mitä yleensä syöt noilla aterioilla ja herkutteletko? Mietin vain, kun itsellä todennäköisesti annoskoot pielessä.

Vierailija
36/121 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirous taas on ruumiinrakennetta, ei kaikki hoikat ja normaalivartaloiset ole siroja. 

Joo, ja vaikka sirous tuntuu olevan palstalla suuri ihanne, ja omaankin silmään se on toki parhaimmillaan erittäin kaunista, niin itse henkilökohtaisesti en edes haluaisi olla siro. 

Mä olen tyytyväinen bmi 19-21 välillä olevaan painoon, hyvään ryhtiin ja pystyvään kehoon. Esim. tänä viikonloppuna juoksin 10km/h kympin, vaikka varmaan puolet matkasta oli ylämäkeä. Sirovartaloisia jos näkee lenkillä, niin ne jää kauas taakse. 
Eikä tämä ole mikään kilpailu, mutta kun itse tykkään vauhdista, juoksusta, lumilautailusta, luisteluhiihdosta ym., niin olen tyytyväinen että on luonnostaan enemmän atleettinen kehotyyppi eikä se pienin ja siroin :) 

Mitä mielestäsi siis tarkoittaa siro? Alipainoista?

Vierailija
37/121 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään vähää tarvitse syödä vaan ihan normaalisti, runsas aamupala ja lounas, jolla pärjää hyvin klo 17 ja sen jälkeen kaksi ruokaa. Ei kai tämä nyt mitään rakettitiedettä ole? Suklaata voi syödä vaikka joka päivä, vaikka hampaiden takia ei kannata, mutta ei sillä nyt lihomaan pysty.

Et taida olla tuo 157cm jota lainattiin. Siis olet sitä mieltä että hoikkaa pysyy neljällä isolla aterialla ja suklaan syönnillä? Ei todellakaan! Vai oletko kilpaurheilija?

Vierailija
38/121 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen syönyt suklaata päivittäin aamukahvin kanssa silloinkin, kun olen tiputtanuttt muutaman kilon pois.

Kyse on laadusta ja määrästä. 

Vierailija
39/121 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mielestäsi siis tarkoittaa siro? Alipainoista?

Siro on sellainen kapea ja pieniluinen kehotyyppi, jolle tosiaan alipaino on tyypillistä ilman, että se on epäterveellistä. 
Roteva taas on leveä ja isoluinen kehotyyppi, jolle on tyypillistä ylipaino ilman, että se on epäterveellistä. 

Itse olen tuolta väliltä. 

Vierailija
40/121 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tää ihminen saanut näin paljon alapeukkuja? Kateus?