Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen pitää olla pitkä ja komea että kelpaa tavis naiselle.

Vierailija
17.05.2026 |

https://www.aamulehti.fi/ihmiset/art-2000011993620.html

Tylyä on meininki. Tavis naiset haluaa komeita miehiä. Suomessahan on yli 600000 sinkkumiestä jotka ei naisille kelpaa vaikka ovat samaa tasoa naisen kanssa. Sellaiset 160 cm lihavat naiset haluaa komean pitkän urheilija miehen.

Kommentit (261)

Vierailija
241/261 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ns. tavisnainen ja en pidä yhtään pitkistä miehistä 🤔 

Palstan naiset pitävät itseään lyhyemmistä ja pienemmistä tai vastaavasti lihavista rumista miehistä jotka ovat työttömiä. 

Vierailija
242/261 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet täysin oikeassa. Keskivertomiehellä ei nykyään ole mitään tarjottavaa naiselle, koska naisten odotukset ovat niin korkeat.

Huomaan kuitenkin, että lausuntosi osoittavat selvästi miesten aliarvostusta.
Haluaisin huomauttaa, että kaikki sivilisaation hyödyt, joista nautit päivittäin, ovat miesten keksimiä. Talo, jossa asut, rakennus, jossa työskentelet, kahvila, suosikkiravintolasi – ne ovat miesten suunnittelemia ja rakentamia. Käyttämäsi julkinen liikenne on miesten rakentamaa.

Tiet, joilla kuljet päivittäin, ovat miesten rakentamia. Sähkö, jota käytät päivittäin, on miesten tuottamaa. Sun autosi korjaavat miehet. Pesukoneesi kantavat miehet yläkertaan. Lista on loputon. Ja mikä tärkeintä, kun, Jumala varjelkoon, sota syttyy, juuri sinun miehesi puolustaa kotimaatasi, kotiasi ja sinua. Miehen velvollisuus on kuolla sinun ja lastesi puolesta, kuolla, mutta pelastaa heidät terrori-iskun sattuessa.

Sinun pitäisi ainakin olla kiitollinen miehille tästä.

Ja miehet olisi alasti ja kuolisi nälkään ilman naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/261 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi. Riittää että on näyttelijä tai muusikko! 

Vierailija
244/261 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän esim Petterl ole mitenkään pitkä tai komeakaan. On silti hyvin suosittu 

Vierailija
245/261 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ns. tavisnainen ja en pidä yhtään pitkistä miehistä 🤔 

Palstan naiset pitävät itseään lyhyemmistä ja pienemmistä tai vastaavasti lihavista rumista miehistä jotka ovat työttömiä. 

Ai sinusta? Tuskin.

Vierailija
246/261 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitäisi tyytyä kääpiöön jonka ainoa taito on uhriutuminen?

Vierailija
247/261 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tuon tarinan kaverilla ei ole mitään muuta vikaa, kuin itsetunto ja incelipalstan naistotuuteen uskominen.

Tuon ulkonäössä ei ole yhtään minkään näköistä vikaa. Saisi kaupanpäällisinä tuleva tyttöystävä / vaino punatukkaisia jälkeläisiä, jos lisääntyä haluaisi.

Vierailija
248/261 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistävä väittämä koko aloitus. Makuja on monia. Itselläni on samanpituinen aviomies, kuten toivoinkin.

Vierailija
249/261 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä erityisellä alueella? Ole hyvä ja selvennä.

Mielipiteeni on objektiivinen ja myönnän virheen mahdollisuuden. Jos olen väärässä, olen valmis myöntämään sen. Siksi haluaisin perusteluja sille, millä naisten toiminta-alueella mies ei voi selviytyä.

Tämä on vanhentunut stereotypia, eli miehet ovat jo pitkään olleet juurtuneita moniin perinteisesti naisten ammatteihin.
Tapaat miehen päiväkodissa tai kätilön luona, mutta et todennäköisesti tapaa naista tietä päällystämässä tai hiiltä louhimassa.

Kenelllä on vanhentunut stereotypia? Osoita itse toteen omat  misogyyniset väitteesi. 

Vierailija
250/261 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusteeksi ei riitä ”musta tuntuu”

Vierailija
251/261 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarvi. Ihan itse olette miehet keksineet tuollaisen vaatimuksen.

Vierailija
252/261 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvitse, puhdas, hyväköytöksinen pääsee jo pitkälle.

Vierailija
253/261 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönpöpö ja huomenna lisää. 

Vierailija
254/261 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne pitkät ja komeatkin miehetkin haluaa kauniin ja nuoren missin mieluummin kuin keski-ikäisen 160 cm naisen. Tai ainakin vaihtaa siihen jossain vaiheessa. Samoin kuin lyhyille  tavis miehille ei ihan kuka tahansa kelpaa. Minkäs teet.

Et tiedä naisista ja miehistä mitään. Yleistä voi olla, että monet haluaa yhtä kauniin kumppanin, mutta miehiä harvoin haittaa naisen lyhyys. 150-160-senttiset saavat  helposti poikaystäviä ja myös pitkiä komeita urheilijamiehiä. Lyhyys ja samanpituisuus kumppanin kanssa on haluttu ominaisuus naisilla. Monet miehet tykkäävät lyhyemmissä naisista. Eikä sekään ole yleistä, että vanhempia tai lyhyempiä naisia vaihdettaisiin misseihin. Turha purkaa omaa katkeruutta siitä, että et itse kelpaa naisille, alentamalla naisia. Miehet eivät valitse naisia kumppanikseen ulkonäön perusteella. Se ei ole tärkein ominaisuus ollenkaan. Eikä varsinkaan naisen lyhyys ole turn off miehille, paitsi ehkä sinulle ja se taas ei ketään kiinnosta. Olet varmaan itse 160 cm ruma ja lihava mies.

Vierailija
255/261 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on lyhyt ja pullea. Olen silti sen kanssa ollut 15 vuotta. Olen 164 cm, mieheni on 166 cm. T: nainen 48v.

Vierailija
256/261 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän komeista miehistä, mutta miehen ei tarvitse olla mikään hujoppi. Olen 171 cm pitkä ja esim. 175-178 cm pitkä mies on aivan sopiva.

Vierailija
257/261 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkokuori ei auta mitään jos on sisältä mätä. 

Vierailija
258/261 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääs taas lauantaiaamupäivällä ostoshelvettiin penkille istumaan, ja tarkkailkaa siellä käyviä pariskuntia ja lapsiperheitä. Ihan upean näköisillä, laittautuneilla ja hyvin pukeutuvilla naisilla on kynkässään onnettoman näköisiä resupekkamiehiä. Tuollaisia sulovilen- tyyppisiä pipopäitä? Että se niistä pitkistä ja komeista. 

Vierailija
259/261 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, en ole kyllä vielä yhtään tavis naista koskaan tavannut, mikä se edes on? Itse olenkin astetta laadukkaampi missi neitonen ja minun mieheni on mua 10cm lyhyempi eikä mikään komistus, karvainen ja möhömahainen. Luonne onkin sitten kultaa.

Näitä aloituksia öyhöttävät tyypit, joiden luonne ei todellakaan ole kultaa ja sitten luulevat että pitäisi olla "pitkä ja komea". Komeuskin on niin katsojan silmissä, työkaverien kesken (naisia) meillä on aina ihan eri maku, kuka näyttää hyvältä, sit ihmetellään porukalla, et toiko muka on susta kivan näköinen?? 

Vierailija
260/261 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamme suurin tragedia: 40 prosenttia miehistä inceleitä