Opin jotain ikävää miespuolisesta ystävästäni. Tarvitsen neuvoa.
On siis käynyt ilmi, että pitkäaikainen miespuolinen kaverini nykyisin deittailee hädin tuskin 18-vuotiasta tyttöä. Mies on itse 40-vuotias. Asia jotenkin iljettää minua, enkä ole varma, kannattaako jatkaa enää ystävyyttämme. Tuo ikäero tuntuu jotenkin pahalta. Sikäli kuin tunnen ystävääni, hän on aina ollut kunnollinen ihminen. Siksi en tajua, mitä hän näkee tuollaisessa pikkutytössä. Mitä mieltä olette tästä kaikesta? N39
Kommentit (30)
Tuo on vaan niin selkeä provo kuin olla voi.
Höpöhöpö. Anna kaverisi ja tyttönsä pitää hauskaa. Molemmat ovat aikuisia. M36
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että olet mies, joka luulee palstalla olevia naisia ihan kauheen kamalasti harmittavan tuollaiset ikäeroprovot, vaikka naiset täällä nauravat sinun laisillesi palstauleille. Ole hyvä.
M53
Miksi miehenä puhut palstan naisten puolesta?
Mikä on maalaisjunttinaisen nännien välissä? -napa
Vierailija kirjoitti:
Ap, on noloa JA lapsellista vastailla itselleen omaan provoon.
Vierailija kirjoitti:
Noloa vastailla itselleen.
Ei tuossa ole mitään outoa tai pahaa. Tyttö oppii kokeneelta ieheltä temput ja mies saa tuoretta. Luonto on tällä tavalla asiat tarkoittanutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että olet mies, joka luulee palstalla olevia naisia ihan kauheen kamalasti harmittavan tuollaiset ikäeroprovot, vaikka naiset täällä nauravat sinun laisillesi palstauleille. Ole hyvä.
M53
Uli uli uli uli uli
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole mitään outoa tai pahaa. Tyttö oppii kokeneelta ieheltä temput ja mies saa tuoretta. Luonto on tällä tavalla asiat tarkoittanutkin.
Oikeasti. Olet nolo Ap. Etkö kykene hahmottamaan sitä itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, on noloa JA lapsellista vastailla itselleen omaan provoon.
Häh? Onpas sinulla kummallisia aivoituksia. Eikä ole provo, vaan tilanne häiritsee minua. Etenkin kun näin kuvan tytöstä. Vaikka on 18 v, mitä uskon, näyttää ihan joltain 15-vuotiaalta. Sellainen tosi pieni ja lapsenkasvoinen. -ap
Tyttö on täysi-ikäinen. Hyvästä ystävästä kannattaa pitää kiinni. Hyvätkin ystävät tekevät virheitä, ja asioita joita itse ei voisi hyväksyä.
Vai,jospa oletkin mustasukkainen?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on maalaisjunttinaisen nännien välissä? -napa
Niin totta, kehuvat olevansa isorintaisia 100-kiloisia, jokainen tietää että rinnat riippuu lähes polvissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M53
Uli uli uli uli uli
Ap
Tämä ei ole oikea ap. Saisinko keskustelua tänne ilman loputonta trollailua? -ap
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vaan niin selkeä provo kuin olla voi.
Naisenamiehen aloitus, mutta palstan epätoivoiset naiset rakastavat näitä. Lyödäänkö vetoa, että alkavat tätäkin trollausta kirnuamaan vähintään 13 sivun verran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M53
Uli uli uli uli uli
Ap
Tämä ei ole oikea ap. Saisinko keskustelua tänne ilman loputonta trollailua? -ap
Mikdi syytät tätä, miehiä mollaavaa, paskaa tänne Ap.
M37
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on niin, että poika oppii kokeneelta naiselta temput. Aivan kuten minäkin opin äitiltä.
Ap
Minusta tuossa tilanteessa ei ole mitään outoa. T. Ope M52, 190 cm
Ap on keski-ikäinen maalais-inceli, joka haaveilee animetytöistä. Nolo äijä 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M53
Uli uli uli uli uli
Ap
Mikdi syytät tätä, miehiä mollaavaa, paskaa tänne Ap.
M37
Koska palstan naiset suuttuvat, kun kerron heille suhteestani äitiini. -ap
M53