Kolesterolilääkäri joutui pakkohoitoon
Ari Miettinen teki Instagramiin päivityksen että ambulanssi tuli ja hänet vietiin poliisisaattueessa pakkohoitoon. Että sellaista. Jos olet kolesterolilääkkeitä vastaan ja teet aiheesta videoita, olet sekava ja pakkohoito kutsuu. Aikamoista.
https://www.instagram.com/reel/DYaX-zCNwvL/?igsh=bDk2OGxkdW03cWZ3
Kommentit (1070)
Mukavahan se olisi jos jokainen tutkittaisiin. Saisi terveen paperit jos ei mitään löydy.
Ei kaikilla nyt ole niitä esittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärikään ei ole turvassa psyykkisiltä häiriöiltä. Ei ole ensimmäinen kerta.
Aiemmin oli esim. muuan legionellabakteerista höyrähtänyt lääkäri, vaimonsa kynttilänjalalla kuoliaaksi hakannut lääkäri ja A. Heikkilä, joka kuvittelee parantavansa kaikki sairaudet kalanmaksaöljyllä.
Ja lisäksi pandemia-aikana näitä rokotevastaisuushöpinöitä pyöritti usea lääkärinoikeudet osittain tai kokonaan menettänyt entinen lääkäri tai sellaisen lääkärin perikunta myyden omia puoskarioppejaan.
Ja mietitäänpä Päivi Räsästä. Menisitkö hänen vastaanotolleen yhtään minkäänlaisessa asiassa? Uskaltaisitko antaa hänen tutkia rectumisi?
Tämä! Meillä sekosi itse psykiatri🤷 ei hekään ole mielen sairauksilta turvassa.
Eivät. Mutta jos vielä muistatte, ketä tämä ketju koski, hänellä ei ollut hoidon tarvetta.
Et saa hänen hoitavana tahonaan kertoa hänen potilasasioitaan tänne. Ai et ole hoitava tahonsa? No sitten et tietenkään tiedä miten asiat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin oli esim. muuan legionellabakteerista höyrähtänyt lääkäri, vaimonsa kynttilänjalalla kuoliaaksi hakannut lääkäri ja A. Heikkilä, joka kuvittelee parantavansa kaikki sairaudet kalanmaksaöljyllä.
Ja lisäksi pandemia-aikana näitä rokotevastaisuushöpinöitä pyöritti usea lääkärinoikeudet osittain tai kokonaan menettänyt entinen lääkäri tai sellaisen lääkärin perikunta myyden omia puoskarioppejaan.
Ja mietitäänpä Päivi Räsästä. Menisitkö hänen vastaanotolleen yhtään minkäänlaisessa asiassa? Uskaltaisitko antaa hänen tutkia rectumisi?
Eivät. Mutta jos vielä muistatte, ketä tämä ketju koski, hänellä ei ollut hoidon tarvetta.
Et saa hänen hoitavana tahonaan kertoa hänen potilasasioitaan tänne. Ai et ole hoitava tahonsa? No sitten et tietenkään tiedä miten asiat ovat.
Me kaikki tiedämme, että 3 vuorokauden arviointijakson aikana pakkohoidon kriteerit eivät täyttyneet, koska hänet päästettiin pois.
Vierailija kirjoitti:
Tuota en maallikon järjellä ymmärrä ( vaikka rok vastaisissa jokainen kansakoulun käynyt mummokin ymmärtää ja tietää faktat) miten DNA muuttuu rokotuksesta? Sehän sitten mullistaisi rikostutkinnat, isyystestit, sukulaisten etsimisen noissa sukujutuissa.
nosiis foliohattujen mielestä on unohdettava kaikki koulussa opetettu. Siksi maakin litteä. Ja kaikki koulussa tai mediassa viranomaisten taholta meille syötetty onkin oikeasti päinvastoin. Sillä laila kun aivopesee itsensä, niin kaikki on mahdollista, myös dna:n muutuminen. Heidän viestejään ja keskustelujaan kun somessa lukee, niin silmiä pitää pyörittää niin paljon, että tulee päänsärkyä, väitteet on niin "ufoja" kuin suinkin voi olla. ja sitten, jos foliohatu tajuaa että vastaväite voikin ehkä olla oikeassa, niin hän vetää defenssinä jonkun uuden selityksen. Vaikka sitten rokotteiden kohdalla, että he, jotka jäivät henkiin, saivatkin placeboa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronajutut painaa edelleen kaikkein eniten rokotettujen mieltä. Miksi näin. Heillä on nyt immuniteetti.
ei paina. He ovat ottaneet rokotteet ja jatkaneet eteenpäin. Foliohatut ne aina rummuttaa somessa misinformaatiota sekä rokotteista että koronasta. Onkio ihme, että heille sitten sanotaan vastaan
Rokoitetut tosiaan sanoi että kaikki rokoittamattomat tulee kuolemaan parin vuoden sisään. Onko näin tosiaan käynyt
Olen tietoinen, että foliohattuleiri, tässä tapauksessa rokotekammoiset, levittävät tuota väitettä, mutta itse en ole nähnyt rokotettujen väittävän, että rokottamattomat tulevat kuolemaan. Varmasti rokotettujenkin joukosta on tullut tuollaisia väitteitä, mutta ei lähesään niin laajasti miten foliohattulaiset saarnasivat rokottamattomille kaikenlaisia uhka- ja kauhukuvia.
Rokotettujen mukaan rokottamattomat olisi pitänyt teljetä keskitysleireille ja uunittaa. Tällaista puhetta oli silloinen Twitter ja Faceboon täynnä tuolloin, tavallisen keskiluokkaisen oloiset ihmiset omalla nimellään ja naamallaan toivoivat tätä rokottamattomille.
Ja siksikö päät sekosi ettekä pääse nanosiruista ja antenneista eroon vaan jauhatte ja jauhatte?
Mitä ne on? Etkö itse jauhaisi, jos sinua olisi uhattu väkivallalla ja tapppamisella? Unohtaisitko vain?
Olen eri kelle kirjoitat, mutta minua uhattiin rokottamattomien toimesta äkkikuolemalla, syövällä tai monielinvauriolla, dna-vaurioilla ja äkillisellä vanhenemisella sekä dna:n muuttumisella (en tiedä mihin, olisinko muuttunut sitten loheksi vai puuksi), mikrosiruilla, joihin on istutettu t a ppokuytkin.
Kaikesta tästä huolimatta ihan vain sivuutin kaikki pelottelut ja uhkailut ja jätin nämä rokottamattomat foliohattuihmiset ihan vain omaan arvoonsa. He ovat mieleltään epätasapainossa ilmiselvästi, ketkä tuollaisia pelotteelvat, olipa leiri mikä vain.
Sinusta on siis verrannollista tiedottaa lääkeaineen haittavaikutuksista kuin uhata keskitysleirillä, henkirikoksella ja uunissa polttamisella? Juuh...
nuo mainitsemani rokottamattomien minulle esitetyt "haittavaikutukset" eivät kestä minkäänlaista tieteellistä tarkastelua. Ne ovat täysin hatusta vedettyjä, jotka ovat lähtöisin venäjän trollitehtailta, jotka sitten jostain syystä uppoavat kuin kuuma veitsi voihin tiettyjen ihmisten päissä.
Oletko ihan tosissasi sitä mieltä, että koronarokote oli maailmanhistorian ensimmäinen lääkeaine, jolla ei ollut mitään haittavaikutuksia?
Minä en ole missään väittänyt etteikö rokotteessa olisi ollut mitään haittavaikutuksia. Kerroin niistä "haitoista", joita follareiden mukaan minä tulisin kohtaamaan.
miksi sinä vääristelet ihmisten viestejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronajutut painaa edelleen kaikkein eniten rokotettujen mieltä. Miksi näin. Heillä on nyt immuniteetti.
ei paina. He ovat ottaneet rokotteet ja jatkaneet eteenpäin. Foliohatut ne aina rummuttaa somessa misinformaatiota sekä rokotteista että koronasta. Onkio ihme, että heille sitten sanotaan vastaan
Rokoitetut tosiaan sanoi että kaikki rokoittamattomat tulee kuolemaan parin vuoden sisään. Onko näin tosiaan käynyt
Olen tietoinen, että foliohattuleiri, tässä tapauksessa rokotekammoiset, levittävät tuota väitettä, mutta itse en ole nähnyt rokotettujen väittävän, että rokottamattomat tulevat kuolemaan. Varmasti rokotettujenkin joukosta on tullut tuollaisia väitteitä, mutta ei lähesään niin laajasti miten foliohattulaiset saarnasivat rokottamattomille kaikenlaisia uhka- ja kauhukuvia.
Rokotettujen mukaan rokottamattomat olisi pitänyt teljetä keskitysleireille ja uunittaa. Tällaista puhetta oli silloinen Twitter ja Faceboon täynnä tuolloin, tavallisen keskiluokkaisen oloiset ihmiset omalla nimellään ja naamallaan toivoivat tätä rokottamattomille.
Ja siksikö päät sekosi ettekä pääse nanosiruista ja antenneista eroon vaan jauhatte ja jauhatte?
Mitä ne on? Etkö itse jauhaisi, jos sinua olisi uhattu väkivallalla ja tapppamisella? Unohtaisitko vain?
Olen eri kelle kirjoitat, mutta minua uhattiin rokottamattomien toimesta äkkikuolemalla, syövällä tai monielinvauriolla, dna-vaurioilla ja äkillisellä vanhenemisella sekä dna:n muuttumisella (en tiedä mihin, olisinko muuttunut sitten loheksi vai puuksi), mikrosiruilla, joihin on istutettu t a ppokuytkin.
Kaikesta tästä huolimatta ihan vain sivuutin kaikki pelottelut ja uhkailut ja jätin nämä rokottamattomat foliohattuihmiset ihan vain omaan arvoonsa. He ovat mieleltään epätasapainossa ilmiselvästi, ketkä tuollaisia pelotteelvat, olipa leiri mikä vain.
Ei niihin rokotteisiin heti kuole, mutta yleensä taitaa olla äkkikuolema kun veri muuttuu niin että verihyytymiä muodostuu helpommin.
jestas sentään....
Yksi neuvo tohtorille: karkaa heti, kun silmä välttää ja vartijahoitaja herpaantuu. Juokse vapauteen!
-toinen hullu-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan! Hän itse totesi somessa, että parin päivän lepo teki kaikinpuolin hyvää ja ihan avoimesti kertoi kokemastaan unettomuudesta ja sydänoireista. Molemmat voivat johtaa sekavaan käytökseen (oma humio, hän ei sitä sanonut).
Hän siis sai sekä tutkimuksia, että hoitoja sairaalassa. Ei oikeasti ole mitään väliä sillä, että oli epäilemässä psykiatrian osastolla. Kun sitten oli evännyt tarpeeksi, niin psykiatri siellä totesi ettei ole tarvetta pakkohoidolle.
Rokote sisältää SV40-promoottorin. Se mahdollistaa siirtymisen ihmisen solun genomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota en maallikon järjellä ymmärrä ( vaikka rok vastaisissa jokainen kansakoulun käynyt mummokin ymmärtää ja tietää faktat) miten DNA muuttuu rokotuksesta? Sehän sitten mullistaisi rikostutkinnat, isyystestit, sukulaisten etsimisen noissa sukujutuissa.
nosiis foliohattujen mielestä on unohdettava kaikki koulussa opetettu. Siksi maakin litteä. Ja kaikki koulussa tai mediassa viranomaisten taholta meille syötetty onkin oikeasti päinvastoin. Sillä laila kun aivopesee itsensä, niin kaikki on mahdollista, myös dna:n muutuminen. Heidän viestejään ja keskustelujaan kun somessa lukee, niin silmiä pitää pyörittää niin paljon, että tulee päänsärkyä, väitteet on niin "ufoja" kuin suinkin voi olla. ja sitten, jos foliohatu tajuaa että vastaväite voikin ehkä olla oikeassa, niin hän vetää defenssinä jonkun uuden selityksen. Vaikka sitten rokotteiden kohdalla, että he, jotka jäivät henkiin, saivatkin placeboa.
Litteä maa on CIA:n kusetusta.
Onko mitään faktaa että henkilö ylipäätään on lääkäri vai vain esiintyy lääkärinä?
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään faktaa että henkilö ylipäätään on lääkäri vai vain esiintyy lääkärinä?
sinä voit ihan itse tarkistaa asian valviran sivujen kautta
Vierailija kirjoitti:
Sehän on ihan pöpin näköinen
Kuulepas pskiainen. Hänellä on harvinaisempi sairaus josta on kertonut kyllä. Harvinaisen tyhmä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Julkiterhikissä on kaikki terveydenhuoltoalalla työskentelevät, tosin tietääkseni ei ole pakko sinne ilmoittautua, mutta eiköhän siellä kaikki ole koska helppo tarkastaa onko ammatti ja oikeus. Nimi sinne hakuun.
Meinaat ihan tosissasi ettei Suomessa ole toista Ari M Miettistä joka myös voisi olla lääkäri?
Meinaan että eikö Ari M Miettinen nimeä voi olla Suomessa useampi ja tämä Ari ? onko lääkäri vai tekeytyykö lääkäriksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkiterhikissä on kaikki terveydenhuoltoalalla työskentelevät, tosin tietääkseni ei ole pakko sinne ilmoittautua, mutta eiköhän siellä kaikki ole koska helppo tarkastaa onko ammatti ja oikeus. Nimi sinne hakuun.
Kokeiles omalla nimelläs, katsotaan oletko lääkäri, psykologi, sairaanhoitaja, lähihoitaja, ym.
Onhan näitä niinkuin se vappukaaharikin
99,9% kirjoittajista tarvitsisi M1 lähetteen!
Täällä nämä vain tallaavat ja saastuttavat manipuloinnilaan ihmisten mieliä. Ja mikä pahinta, mahdollisesti myös lastensa mieliä!