Milloin Eurovision Laulukilpailuista tuli tuollainen pridetapahtuma?
Kommentit (48)
Botoksilla ja täyteaineilla pilattuja naamoja, puolialastomia ja prostituoitujen tavoin esiintyviä naisia, lgbt-propagandaa ja kehnoa musiikkia. Tätäkö annatte lastenne katsoa?!
Joo kyllästyttää vähemmistöseksuaalit, poliittinen sisältö ja Suomen mahdollisuuksien hehkutus, joka ei koskaan ole todellisuutta paitsi Suomen mediassa 😄 ja olen myös kypsä Mikko Silvennoisen persoonaan ja mielipiteisiin. Olen ollut Euroviisu-fani, mutta nyt alkaa riittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin nautin musiikista muut asiat euroviisuissa on mielestäni toisarvoisia.
Nykyisin laulu ja musiikki ovat euroviisuissa toisarvoista.
Miksi sä sitten kattelet euroviisuja?
En minä ole katsonut enää vuosikymmeniin.
Älä valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Alusta asti. Ensimmäisissä Euroviisuissa 1956 Ranska edusti lesbo. Jean-Claude Pascal voitti 1961 ensimmäisenä homoseksuaalina.
Minä muistelin että hän oli Jean-Pierre Kusela.
Eikös euroviisut ole olleet homoväen suosiossa perinteisesti, ja toki niitä kannattaa markkinoida sitten sinne suuntaan että saadaan voitot maksimoitua
Vierailija kirjoitti:
Ensin oli se Dana international ja sitten se parrakas nainen, siitä se alkoi. Sitten se nainen joka voitti kun viisut oli Suomessa. Kappale oli järkyttävän huono mutta voitti kun oli vähemmistöä.
Kuten jo todettiin, aican ensimmäisissäkin kisoissa oli lgbtq-porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllästyttää vähemmistöseksuaalit, poliittinen sisältö ja Suomen mahdollisuuksien hehkutus, joka ei koskaan ole todellisuutta paitsi Suomen mediassa 😄 ja olen myös kypsä Mikko Silvennoisen persoonaan ja mielipiteisiin. Olen ollut Euroviisu-fani, mutta nyt alkaa riittämään.
Tämä on nyt neljäs vuosi kun en enää katso. Musiikillisesti sen paremmin kuin ulkomusiikillisestikaan ne eivät anna minulle enää yhtään mitään, en jaksa tuollaista möykkää ja huutamista.
Onneksi vanhat oikeat viisut ovat vielä olemassa, eivät ne koskaan häviä mihinkään.
Ensin oli se Dana international ja sitten se parrakas nainen, siitä se alkoi. Sitten se nainen joka voitti kun viisut oli Suomessa. Kappale oli järkyttävän huono mutta voitti kun oli vähemmistöä.