Kukaan mies ei varmaan enää halua minua
Siltä tuntuu. Olen naimisissa miehen kanssa, joka ei ole halunnut kanssani seksiä 5 - 6 vuoteen. Hän ei enää halua viettää kanssani aikaakaan. Maksan elämisen kustannukset, sillä hän on työtön, joten hän on luultavasti kanssani vain rahan takia.
Eroaisin, mutta sitten jäisin ihan yksin. Jos edes oma mies ei halua ja välitä, niin ei varmasti kukaan muukaan. Täytyyhän sitä olla poikkeuksellisen vastenmielinen, ettei mies halua vaimonsa kanssa koskaan seksiä, eikä edes viettää aikaa yhdessä.
Onko joku ollut vastaavassa tilanteessa, mitä teit? Vaikka tuskin kukaan on ollut, muilla pariskunnilla miehet haluavat seksiä, eivätkä saa mielestään tarpeeksi. Kuulun ilmeisesti Suomen 0,0001% vähiten haluttavien naisten joukkoon.
Kommentit (12)
ehei tule tänne saat heti ja jätä se luuseri
Olet ap todennäköisesti ihan oikeassa.
Kärsi, kärsi kirkkImman kruunun saat,: vai miten se meni
Itse olen ikisinkku mies mutta en vielä niin epätoivoinen, että yrittäisin ns. iskeä vielä parisuhteessa elävää naista tavoitellakseni häntä mahd. Kumppanikseni.
Kokemuksesta voin sanoa, että sinkkunakin voi elää monin tavoin, ainakin enimmäkseen mukavaa elämää.
Okei muusta minulla ei ole kokemusta kuin sinkkuna olosta nutta luulen, ainakin, että olisin tehnyt elämästäni helvetin raskaan, jos kokisin, tai oikeammin olisin kokenut että eloni on korkeintaan puolinaista ja vasta parisuhdekumppanin myötä eloni ja tunne omadta elämästäni voisi kasvaa ja kohota täysiin mittoihinsa Tai sitten en vain tiedä, mistä kaikesta olen jäänyt paitsi
M40+
Oletko varma Ap, että et kärsi läheisriippuvuudesta?
Sinkkumies
Naapurin mies huolii sut varmuudella.
En lukenut mutta ota virtuaalinen dik pik : 3===c
Tässä kohtaa pitäisi kai huomauttaa ja muistuttaa klassisesta kaksoistandardista, jota tälläkin palstalla moni haluaa ylläpitää säännöllisen epäsäännöllisesti.
Eli se miten miesten arvon uskotaan nousevan mitä enemmän hänellä uskotaan olleen naissuhteita tai se, että hän elää parisuhteessa naisen kanssa.
Kun taas naisten tilanne on kärjistäen ilmaistuna lähes päonvastainen naisen maine heikkenne ja arvostus kapenee, nitä enemmän hänellä otaksutaan olleen mies -suhteita ja parisuhteessa elä naisen kannattaa mueluummin vaieta parisuhteessa olostaan kuin pitää sitä miehen tavoin esillä, jossa nykyinen kumppani on vain miehelle mainos siitä, että hän on tavoittelemisen arvoinen ihailtu ja ja arvostettu kumppaniehdokas.
Kun taas naisen kumppani nsisen vierellä on muistutus, että tämä nainen on nyt valintansa tehnyt ja miesten on parempi, jos keskittäisivät voomansa ja energiansa johonkin muuhun, monesti nuorempaan kuin haaveksimaan parisuhteessa elävää naista itselleen, joka itse, ehkä luulee, että vielä parisuhteessa olevana hänen mahdollisuudet löytää uusi kumppani olisivat paremmat kuin se, että eroaisivat ja eläisivät aidosti sinkkuna.
MGTOW voitti. Yritä nyt ymmärtää!