Käykö sun kissa töissä?
Vai saako se ruokarahaa KELAsta (kissojen elatusavusta)
Kommentit (459)
Tänään toi hiiren mulle. Nyt kissani on ansaitulla päivälevolla.
Vierailija kirjoitti:
Hän on vapaaottelija. Matseja on tiuhaan näin kevätaikaan.
Pallit pois niin vähenee matsi-into
Mun kissani kuvittelee, että hänestä tulee isona sumopainija.
Kaksi sipsua ja luulevat olevansa jokapaikanassareita. Ihan sama mitä teet, niin aina on apulaiset paikalla. Ja jos on vähänkin harvinaisempi homma, niin työn jälkeä seurataan alusta loppuun. Eilen pesin ikkunat olkkarista, niin meni saakelin pitkään, kun nostelin apparin kerrallaan ikkunan välistä pois. Aina oli tilalla uusi avustaja. Tuli sellainen ikilikkujamainen olo.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs luulet, kissani on somali.
No kidding.
se on hieno kissa
Vierailija kirjoitti:
Tänään toi hiiren mulle. Nyt kissani on ansaitulla päivälevolla.
onhan sitä siinäkin yhdelle päivälle
"Miten lapsellisia jotkut onkaan..." joku kirjoitti.
No, tämähän on "vauvafoorumi", aika monet ovat "lapsellisia".
Joillakin on yksi, toisella kaksi ja sitten kolme, neljä viisi jne., lasta.
Vauvafoorumi ei ole mikään vakava foorumi, leikkimielisyyttä kehiin.
Leikkisät, ehkä vähän laselliset (mieleltään) ovat niitä parempia vanhempia jotka eivät ole tosikkoja. He jopa leikkivät lastensa kanssa ja se on sitä hyvää sosiaalista kasvatusta.
Joka ei sitä kestä niin ottakoot huomioon että tämä täällä olo, vauva sivustolla on ihan vapaa ehtoista, ei pakko ja jokainen valitsee minne menee, mitä lukee ja mitä kirjoittaa.
Annetaan leikkimielisille olla leikkimielisiä, heistä lapsetkin pitävät ja annetaan lastenkin leikkiä ja olla lapsia ettei heistä tule katkeria vanhempia kun ei itse saanut leikkiä.
Suvaitsevaisuutta hyvä ihminen, kaikella kunnioituksella. Älä nipota turhaan, uskalla rikkoa rajasi.
Minun Markiisi-kissani käyttäytyy herrasmiesmäisesti, kolli kun on ( joskin leikattu ) ja muistuttaa minua aina siitä minkä tein ( vein sen kastroitavaksi ). Hän nuolee alapäätään ja sitten katsoo minuun syyllistäen, vielä vuosienkin päästä. Hän käyttäytyy kuin jokin ylhäinen arvokas herra ja pitää minua palvelijanaan ja toiveidensa toteuttajana.
Hänellä on paljon eri äänensävyjä eri tilanteeseen, omaisuutta tavaroina jne. Hän käyttäytyy arvokkaasti ja kouluttaa minua ehdollistamalla. Jos hän on tyytyväinen, tulee puskemista ja kehruuta. Jos lupaan jotain namia tai herkkuruokaa hän ymmärtää kyllä sen ja hänen on saatava sitä ensisijassa. Myös omasta ajastaan hän on hyvin tarkka.
Hän ei anna minulle yksinoikeutta edes sänkyyni vaan hän osoittaa ylevyytensä nukkumalla aina mahdollisimman paljon minun sängyssäni ja menee omaan sänkyynsä vasta yöllä. Hän osaa torua "pavelijaansa" jos ei saa nopeampaa palvelua. Jos hän Markiisi on pahalla päällä niin hän paiskoo vessansa luukkua ja metelöi muuten kolistelemalla tai tiputtelemalla tavaroita ( onneksi harvoin ) ja käymällä raapimatolppaansa raapimassa. Mutta jos kaikki sujuu kellontarkkuudella hän on todella ihana ja seurallinen ja hyvä terapeutti. Hän haluaa olla herra ja hidalgo "talossaan".
Minusta hän on niin hurmaava ja sallin kaiken tämän, olenhan itse hemmotellut sen vartavasten. Kissani tuntee oman arvonsa ja osaa arvostaa palvelijaansa sallimalla silitykset ja kehumiset aina, sekä seuraamalla häntä joka paikkaan jopa samaan huoneeseen lepäämään missä palvelijakin on. Molemminpuolista arvostusta.
Se on töissä kotona, pitää pajat henget loitolla, musta kissa kun on. Aikaisempi kissa oli oranssi ja se kehräs työkseen ja herätti lapset aamuisin.
Vierailija kirjoitti:
Se on töissä kotona, pitää pajat henget loitolla, musta kissa kun on. Aikaisempi kissa oli oranssi ja se kehräs työkseen ja herätti lapset aamuisin.
Siis pahat henget^
Tekee töitä ,eikä maksa veroja ...joten en voi ilmiantaa.🥸
Kissani käyttää kehruukonetta sekä päivällä että toisinaan yövuorossakin.
Kyllä. Hävittää jyrsijät, oravat ja oikeastaan kaikki jänistä pienemmät elukat. Syö kaiken saalistamansa. Naapuritkin ovat tyytyväisiä kun ei ole enää hiiri ongelmaa ollut vuosiin.
Meidän kissa on käynyt kanssani yliopiston kursseja - etänä. Oli hyvin kiinnostunut, oli aihe mikä tahansa ja tassutteli näppäimistöllä korjaamassa esseideni virheet. Tosin välillä syntyi väittelyä sisällöllisistä faktoista.
ysityisyrittjä
leipoo ja kehrää
Mitä sun kissa tarkoittaa? Onko se kesäkissa?
Kun tulin kotiin, kissa lopetteli juuri päivävuoroaan, nukkumishommissa kuten aina. Kävi kysymässä evästä, ja piti ruokatunnin kun sai märkäruokaa. Nyt on jo toista tuntia jatkanut iltavuoroa nukkumalla laukkuni päällä. Saatetaan käydä ulkona jos kisu tahtoo. Jatkaa tavallisesti vielä yövuorossa uinumista vieressäni sitten kun itse käyn nukkumaan.
Aika ahkera se on, kissan hommissa.
Ai, sillä on marjanpoimijasoppari.