Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö sun kissa töissä?

Vierailija
16.05.2026 |

Vai saako se ruokarahaa KELAsta (kissojen elatusavusta)

Kommentit (459)

Vierailija
121/459 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa on DI ja käy töissä.

Vierailija
122/459 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kanssa on paikallinen sopimus. Palkka maksetaan kalanpäinä.

Helppo kusettaa kun ei osaa lukea suomen työlainsäädäntöä. Asuu navetassa.

Kumpikohan siellä kusettaa?

Jos on lukenut kissaherra Karvisen seikkailuista, niin tietää, että jotkut kissat ja hiiret ovat ylimpiä ystävyksiä. Karvinen ja hyvä hiirikaverinsa järkkäilivät yksissä tuumin Esko-isännälle jahtinäytöksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/459 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hän on vaativan erityistason psykoterapeutti. Hoitanut meidän perhettä jo 11 vuotta hyvällä menestyksellä. Kallis mutta hyvä. Harmillisesti niin kevät- ja kesäaikana vastaanottoaikoja saa vain yöllä. Syksyllä ja talvella saa myös päiväaikoja. Siinä mielessä hän ei käy töissä, että tekee töitä kotona jossa on vastaanotto ja terapeutin sohva.

Vierailija
124/459 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän omista kissoista on jo aikaa sitten tullut kissojen taivaan asukkaita.

Onneksi naapurin tomerat kisulit pitävät meidänkin puutarhan hiirettömänä. Tonttimme kuuluu heidän reviiriinsä, joten meille ei koidu tästä mitään kustannuksia tai vaivaa. Eivät edes silittämisiä kaipaa. :D

Vierailija
125/459 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on sängyn koenukkuja. Hyvin osaa hommansa.

Vierailija
126/459 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy.On vakuutusvirkailijana ifissä.

Vierailija
127/459 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖH ! Taitaa olla syntyjään kokoomuskissa :( Elää muiden tekemää ruokaa ja kiusaa naapurin vanhaa, sairasta kollia. Tuskinpa tietää työstä muuta kuin, että "tehkööt muut, kerman kyllä hotkin".

Vierailija
128/459 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miau. Minä olen meillä se kissa. Kun tapasin mieheni ensimmäisen kerran, hän hauskuutti minua sanomalla, että huh miten kuuma kissa. 
Käyn töissä.

Vierailija
129/459 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy.On vakuutusvirkailijana ifissä.

Hoitaako vain kissojen vakuutusasioita?

Vierailija
130/459 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaa kirjaimellisesti päivät pitkät. Mikäs siinä. Sijoituksista tienaa niin paljon ettei haittaa muutaman sadan pennun elaritkaan. Tossa se taas piereskeleen ja koko kämppä haisee muikuilta. Minttudiilereita saa koko ajan olla hätistelemässä pois.

Vierailija
131/459 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapeutti. Ei just nyt ota Kelan tukemaan terapiaan uusia asiakkaita. 

Vierailija
132/459 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga-/kung fu-opettaja. Vaikeita liikkeitä opettaa, kuten esim. "nelinkontin maahan neljännestä kerroksesta" ja "aidalta alas takaperin taittaen", "rappujen alle piiloon yhdellä hypyllä häntä kaarella", "housunlahkeen repiminen kynnet ojennettuna", "silmien muljauttelu sängyn alla ja samalla ihmisen jalkaan tarraaminen", "hypnotisoiva katse jolla lamaannutat vastustajan", "kukkapenkistä perhosjahti voltti takakierteellä neljä tassua ilmassa" ja vielä special taidonnäyte: "perseennuoleminen roikkuen sohvankaiteessa" -liike. Siinäpä sitä on jooga-/kung fu-ohjaajalla kiirettä, ainakin oma kroppa hänellä pysyy priimakunnossa. Tekee myös etänä eli nettikursseja, ja somettaa (OF).

Vierailija
133/459 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jooga-/kung fu-opettaja. Vaikeita liikkeitä opettaa, kuten esim. "nelinkontin maahan neljännestä kerroksesta" ja "aidalta alas takaperin taittaen", "rappujen alle piiloon yhdellä hypyllä häntä kaarella", "housunlahkeen repiminen kynnet ojennettuna", "silmien muljauttelu sängyn alla ja samalla ihmisen jalkaan tarraaminen", "hypnotisoiva katse jolla lamaannutat vastustajan", "kukkapenkistä perhosjahti voltti takakierteellä neljä tassua ilmassa" ja vielä special taidonnäyte: "perseennuoleminen roikkuen sohvankaiteessa" -liike. Siinäpä sitä on jooga-/kung fu-ohjaajalla kiirettä, ainakin oma kroppa hänellä pysyy priimakunnossa. Tekee myös etänä eli nettikursseja, ja somettaa (OF).

Onko opettanut sullekin ja miten kävi?

Vierailija
134/459 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kissa yhteishuoltajuudessa eli minulla talvisin ja hiiriä metsästämässä kesäisin. Näinkin voi varautua siihen ongelmaan, että itse ikääntyy ja kissalla on paikka mihin mennä, jos itselle noutaja tulee tai jotain muuta tapahtuu. Lisäksi kissalle on aina valmiina tuttu paikka, jos on tarvetta kesken kaiken.

Hyviä kissanpäiviä jatkukoon ne kauan.

Vierailija
135/459 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse käydä töissä. tKisaahan elää kiitoksilla.

Vierailija
136/459 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyfansia tekee. Näyttää pyllyreikää riistakameralle. 

Vierailija
137/459 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kissa on lähinnä 'työantaja' mulle, eli ateria-vessa- turkinsilittämis, leikkimispalvelut teen kissan vaatimusten mukaisesti :-))) meuauuuuu

Vierailija
138/459 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierojana toimii, tekee vain iltatöitä ja hyvin tekeekin. Tamppaa ja leipoo hyvin jalat ja selän.

Vierailija
139/459 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska paskiainen. Ruokatunnit alkoi aamulla klo kuuden aikaan ja päättyi puolilta öin. Mitään ei tehny vaikka kahdesti käskin. Annoin loparit katille. Kissapentele meni Kelaan naukuun avustuksia. Naukui niin hyvin, että pääsi sinne palkkatöihin. Sähisee, kuulin, asiakkaille päin näköä ja kännykän näyttöjä. Oppinut puhumaankin. Lempilause: Vai rahaa se hiirukainen ruikuttaa. Saisko olla kattia kans! Muuten olen ookoo mutta huomenna on avustus haku vietävä henkilökohtaisesti The Kelaan. Minulle on varattu aika Mirri Vastakarvalle. 

Täällä pulskistellessaan se ol kyllä ihan vaan Miru.

Vierailija
140/459 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi töissä kyllä.

Päätyönä oli pitää hiiri-, myyrä- ja rottakanta kurissa. Suoriutuminen erinomainen, 5/5. Myös jätteen hyötykäytöstä tulee täydet 5/5 arvosanaksi, eli ympäristöasiat oli kissalla kunnossa.

Sivutyönä toimi seuraneitinä perheen lapsille sekä lähti tarvittaessa kouluun mukaan, mikäli kissaa tarvittiin paikalle.

Työnantaja tarjosi kissalle täysihoidon lempiruuilla, rapsutusta ja terveyspalvelut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi