Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö sun kissa töissä?

Vierailija
16.05.2026 |

Vai saako se ruokarahaa KELAsta (kissojen elatusavusta)

Kommentit (459)

Vierailija
441/459 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa on nyt saikulla, saikuttanut jo pitkään töttörö päässä.  Työnantajan hankkima haavapuku ei ollut mieleinen ja vaikka olikin kokoa xxs, pääsi kaula-aukon kautta hetkessä ulos. Kovin olisi halukas jo toimintaan, eli mun kissa on ammatiltaan zoooooom-juoksija ja parkour hyppelijä.

Vierailija
442/459 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissamme aikoinaan osasi herättää meidät aamulla paiskaamalla herätyskellon lattialle niin että kolina kävi. Opetti meitä että nyt sitä ruokaa ja äkkiä! Ylös sieltä!

Ei me kai sitten älytty herätyskellon merkitystä...

Ja tämä oli ennen kännyköitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/459 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin kissa!!!!!!!!!!

Niin haluaisin  minäkin, rakkaan kisuni pois mentyä 3v. sitten, mutta se tuska, kaipaus, suru, tyhjyys jonka se viimeinen lähtö jättää jälkeensä on sen verran raskas kantaa että en pysty uudelleen sitä ottamaan vastaan. Joten olen tuomittu kissattomaksi.

Hei, minulla oli sama pelko ja se piti kauan otteessaan, mutta se rakkaus on suurta. Elämän suurin tarkoitus on rakkaus 🥲Katsele hei kodittomat kissat sivua, ehkä siellä on joku persoona jonka tarkoitus olisi tulla luoksesi. Ja osanotot suruun🙏

Kiitos kauniista sanoistasi. Alkaa olla ikää itselläkin jo sen verran, että kissan elinaika saattaa ylittää omamme, niin kuka siitä sitten huolen pitää. En halua kiertoon laittaa ties mihin joutumaan, joten pysymme varmaankin kissattomina. On onneksi pari kissallista joilla voimme käydä hellimässä heidän kissojaan.

Kissatalossa on vanhempiakin.

Omani pimun, talon emäntä, oli eläinlääkäri arvioinnut 2 vuotiaaksi kun viime vuonna hain.

Ja kollikissani, ahkera leipuri, synty kissakodissa.

Ihania ovat molemmat.

Vierailija
444/459 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin kissa!!!!!!!!!!

Niin haluaisin  minäkin, rakkaan kisuni pois mentyä 3v. sitten, mutta se tuska, kaipaus, suru, tyhjyys jonka se viimeinen lähtö jättää jälkeensä on sen verran raskas kantaa että en pysty uudelleen sitä ottamaan vastaan. Joten olen tuomittu kissattomaksi.

Hei, minulla oli sama pelko ja se piti kauan otteessaan, mutta se rakkaus on suurta. Elämän suurin tarkoitus on rakkaus 🥲Katsele hei kodittomat kissat sivua, ehkä siellä on joku persoona jonka tarkoitus olisi tulla luoksesi. Ja osanotot suruun🙏

Kiitos kauniista sanoistasi. Alkaa olla ikää itselläkin jo sen verran, että kissan elinaika saattaa ylittää omamme, niin kuka siitä sitten huolen pitää. En halua kiertoon laittaa ties mihin joutumaan, joten pysymme varmaankin kissattomina. On onneksi pari kissallista joilla voimme käydä hellimässä heidän kissojaan.

Kissatalossa on vanhempiakin.

Omani pimun, talon emäntä, oli eläinlääkäri arvioinnut 2 vuotiaaksi kun viime vuonna hain.

Ja kollikissani, ahkera leipuri, synty kissakodissa.

Ihania ovat molemmat.

Ovat tyyliltään kyllä ihan asiallinen ja jempti isosisko ja pikkuveli jolla kirjaindiagnoosi.

Aika useasti joutu veltsua kopauttamaan ottaan tassulla ennenku alko oppimaan talon tavat.

Vierailija
445/459 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on taas aika järjestää tyky-päivä ja järjestää henkilökunnalle kivaa tekemistä ja hyvä yhteinen ruokailu. Kaipaisin vinkkejä molempiin, jotain uutta. Aiempina vuosina on harrastettu parkouria olohuoneen sohvaa, vaatekaappia yms hyödyntäen. On myös pelattu jalkapalloa/koripalloa ns yhdistelmälajina. Yhteinen illallinen on ollut yleensä kalapainotteinen. Henkilökunta tykkää sushityyppisestä.kalasta (raakana), työnjohtaja eli minä rakastan paistettuja muikkuja. Nyt vinkkejä kehiin, on aika uudistua ja kokeilla jotain uutta, joka miellyttää kaikkia!

Vierailija
446/459 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytteli on aputyönjohtaja kasvimaalla. Minä käännän; hän kääntää kohta tassullaan. Minä haraan; hän haraa tassullaan. MInä käännän selkäni; hän noukkii istuttamani sipulit :D Ne ovat kivoja palleroisia, joita voi pyörittää. Velikin on, hän on työntekijä ja seuraa tilanteen etenemistä etäänpää; arvokas vanha kolliherra. Tänä aamuna aloitimme myös yhteiset Tyky-neuvottelut kasvimaan kiviaidalla. Siihen kuuluu silmien siristely aamuauringossa, kellarin rauniolla istuminen, silittely, korvien heiluttelu ja hellät sanat. :) 

Vierailija
447/459 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta on taas aika järjestää tyky-päivä ja järjestää henkilökunnalle kivaa tekemistä ja hyvä yhteinen ruokailu. Kaipaisin vinkkejä molempiin, jotain uutta. Aiempina vuosina on harrastettu parkouria olohuoneen sohvaa, vaatekaappia yms hyödyntäen. On myös pelattu jalkapalloa/koripalloa ns yhdistelmälajina. Yhteinen illallinen on ollut yleensä kalapainotteinen. Henkilökunta tykkää sushityyppisestä.kalasta (raakana), työnjohtaja eli minä rakastan paistettuja muikkuja. Nyt vinkkejä kehiin, on aika uudistua ja kokeilla jotain uutta, joka miellyttää kaikkia!

Mä tykkään kattoo telkusta Youtube kanavalta tulevia kissaohjelmia. Se missä ne hämähäkit tulevat ja menevät on mun lemppari. Voisitte tehdä jotain tollaista ja siihen sivuun jotain hyviä raksuja naposteltavaksi.

Vierailija
448/459 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään kattoo telkusta Youtube kanavalta tulevia kissaohjelmia. Se missä ne hämähäkit tulevat ja menevät on mun lemppari. Voisitte tehdä jotain tollaista ja siihen sivuun jotain hyviä raksuja naposteltavaksi.

Jatkan vielä; mutta jos teitä on monta osanottajaa , kertokaa palvelukunnalla, että pulttaavaat tv-ruudun kiinni tasoon niin, että ei kaadu metsästyksen temmellyksessä.

Vierailija
449/459 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vihaan tätä julkaisua. 

Onko noin paha olla😻mitäs luet näitä

Vierailija
450/459 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa on ollut kolme päivää suihkussa. Se on näitä Outokummun mainareita ja tarkka kynsien alustoistaan. Mä olen joutunut käyttämään sen hiekkalootaa. Millon sä koputtelisit kylppärin oveen ja huhuilisit, että jokos kynnet kimaltaa... Vinssi! Jos mirrillä onkin lähtenyt nirri... 

Vierailija
451/459 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naapurin kissa käy töissä, mutta meidän lehmä makaa vain sohvalla.

Vierailija
452/459 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Keskustelu on todella surkea. 

Elämä on. 

Vierailija
453/459 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin peräkammarinkolli on jotenkin virkistynyt, silmät loistaa ja korvat on tarkkana pystyssä. Sillä on suunnitteilla Kissapuolue ja itse tietenkin pomoksi. On kuulemma laittanut kavereita kiertämään nimiä hakemassa. Saas nähdä milloin on 50.000 täynnä. Kyllä ne tyttökisut ihastuu puoluepomoon, vaikka se onkin ihan sama peräkammarinkolli kuin ennenkin.

Vierailija
454/459 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan olla suosittu 

Vierailija
455/459 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Keskustelu on todella surkea. 

Elämä on. 

Turha elämä koska en saa huomiota tuntemattomilta netissä. 

Vierailija
456/459 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kissa on oikea schrödingerin kissa! aina kun havainnon, en sitä näe…

Vierailija
457/459 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa testaa ammatikseen kissanhiekkaa. 

Vierailija
458/459 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan olla suosittu 

jos olet kissa, niin automaattisesti olet suosittu

Vierailija
459/459 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun kissa on oikea schrödingerin kissa! aina kun havainnon, en sitä näe…

Sulle voisi lähinnä suositella abskissaa.

Sillä on korkea kipukynnys.