Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö sun kissa töissä?

Vierailija
16.05.2026 |

Vai saako se ruokarahaa KELAsta (kissojen elatusavusta)

Kommentit (459)

Vierailija
181/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat! 😽  😍  🥰

Vierailija
182/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin kissa!!!!!!!!!!

Niin haluaisin  minäkin, rakkaan kisuni pois mentyä 3v. sitten, mutta se tuska, kaipaus, suru, tyhjyys jonka se viimeinen lähtö jättää jälkeensä on sen verran raskas kantaa että en pysty uudelleen sitä ottamaan vastaan. Joten olen tuomittu kissattomaksi.

Otan osaa syvään suruusi. Minulta lähti kaveri pois yllättäen eläinlääkärillä. Sinne kuoli. Kesti kolme vuotta, että pääsin yli asiasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasalla hommissa.

Vierailija
184/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kodin puhtaana ja ruoan lämpimänä kun mies töistä kotia saapuu

Vierailija
185/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kesäisin. Asfaltti hommis.

Vierailija
186/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää kodin puhtaana ja ruoan lämpimänä kun mies töistä kotia saapuu

Voi, kultaseni. Älä ala kissaksi kissan paikalle. Se voi kostautua. Toivon, ettet ollutkaan tosissasi. :)

Vierailija
187/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kemian diplomi-insinööri kun nurkat haisee aina ihan ammoniakille.

Vierailija
188/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani on talovahti ja seuraneiti. Ja asuntonäyttöjen vetonaula.

Vierailija
189/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

käy se levittämässä toksoplasmoosia

Tuo se justiinsa on se syy, jonka takia en koskaan ota kissaa, jos säilyn järjissäni. 

Nyt oli keskustelu ihan muusta aiheesta! Jos on ikävä ihminen ei tarvitse tulla tähän ketjuun!

Vierailija
190/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelee pörssissä.

Vierailija
191/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa käy satunnaisesti ulkona. Joka lauantai iltana lähtee ulos vähän ennen kuutta. Olin kerran kävelyllä tuohon aikaan ja äkkäsin kissan istumassa kirkon rappusilla. Katseli vain ylväästi kun sitä huutelin. Ei suostunut tulemaan kotiin. Vähän ajan päästä alkoi soida kirkonkellot eli ns. ehtookellot.  No tietysti. Meidän kissa on kylän suntio. Ja tämä juttu on ihan oikeasti tosi. 

Vierailija
192/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on maailman vanhimmassa ammatissa ja nostelee häntää kolleille

Vierailija
193/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kissa käy satunnaisesti ulkona. Joka lauantai iltana lähtee ulos vähän ennen kuutta. Olin kerran kävelyllä tuohon aikaan ja äkkäsin kissan istumassa kirkon rappusilla. Katseli vain ylväästi kun sitä huutelin. Ei suostunut tulemaan kotiin. Vähän ajan päästä alkoi soida kirkonkellot eli ns. ehtookellot.  No tietysti. Meidän kissa on kylän suntio. Ja tämä juttu on ihan oikeasti tosi. 

Toivottavasti noudatat kissasi hienoa esimerkkiä ja alat itsekin huolehtia hengellisestä elämästäsi. :)

Vierailija
194/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa oli kotona lasten kanssa, mutta nyt kun lapset on isoja, niin on mennyt töihin

Vierailija
195/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole nyt harmi kissaa, mutta minun kissa saisi ihan itse päättää mitä elämälleen tekee 🥰 nukkuisi ja kehräisi varmaan enimmäkseen 😍

Tässä näyttäytyy ihmisen hienous . Tarkoitan tätä kaikella hyvällä . Ajatus pelkästään on jo kaunis .

Vierailija
196/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään toi hiiren mulle. Nyt kissani on ansaitulla päivälevolla. 

onhan sitä siinäkin yhdelle päivälle

Samainen kissa teki myös iltavuoron ja saaliina oli toinen hiiri. Ahkera katti. 

Vierailija
197/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurin kissa on ilmiselvästi joku agentti, pelkään pahoin että vieraan vallan hommissa. Viime kesänä istui tuntikausia meidän pihavaahterassa useampana päivänä ja seurasi hyvin tarkkaavaisesti pihamme tapahtumia. Ilmeisestikään ei havainnut mitään epäilyttävää, koska ei ole sen koommin meitä vakoillut.

Vierailija
198/459 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Viimeksi pyyti kolme harakkaa, kun annoin luvan. Huomasin, että nuoret harakat kiusasivat sitä lentämällä läheltä yli. Kotikissa aivan taatusti ymmärtää aivan kaiken puheen, mutta ei osaa itse puhua!

Vierailija
199/459 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytäisin kissan, joka kävisi töissä puolestani? Onko kyseessä jokin harvinainen rotu, vai ovatko työtä tekevät yksilöt vain niin harvinaisia, ettei ole osunut kohdalle?

Vierailija
200/459 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Viimeksi pyyti kolme harakkaa, kun annoin luvan. Huomasin, että nuoret harakat kiusasivat sitä lentämällä läheltä yli. Kotikissa aivan taatusti ymmärtää aivan kaiken puheen, mutta ei osaa itse puhua!

kyllä ne ymmärtää, kun puhuu jostain ihmisestä nimeltä josta kissa ei pidä, niin alkaa olla varuillaan josko se kohta tulee käymään. Sekä lääkäriin menosta jos puhuu niin senkin ymmärtävät.