Käykö sun kissa töissä?
Vai saako se ruokarahaa KELAsta (kissojen elatusavusta)
Kommentit (459)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullekin kissa!!!!!!!!!!
Niin haluaisin minäkin, rakkaan kisuni pois mentyä 3v. sitten, mutta se tuska, kaipaus, suru, tyhjyys jonka se viimeinen lähtö jättää jälkeensä on sen verran raskas kantaa että en pysty uudelleen sitä ottamaan vastaan. Joten olen tuomittu kissattomaksi.
Otan osaa syvään suruusi. Minulta lähti kaveri pois yllättäen eläinlääkärillä. Sinne kuoli. Kesti kolme vuotta, että pääsin yli asiasta.
Pitää kodin puhtaana ja ruoan lämpimänä kun mies töistä kotia saapuu
Vain kesäisin. Asfaltti hommis.
Vierailija kirjoitti:
Pitää kodin puhtaana ja ruoan lämpimänä kun mies töistä kotia saapuu
Voi, kultaseni. Älä ala kissaksi kissan paikalle. Se voi kostautua. Toivon, ettet ollutkaan tosissasi. :)
se on kemian diplomi-insinööri kun nurkat haisee aina ihan ammoniakille.
Kissani on talovahti ja seuraneiti. Ja asuntonäyttöjen vetonaula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
käy se levittämässä toksoplasmoosia
Tuo se justiinsa on se syy, jonka takia en koskaan ota kissaa, jos säilyn järjissäni.
Nyt oli keskustelu ihan muusta aiheesta! Jos on ikävä ihminen ei tarvitse tulla tähän ketjuun!
Meidän kissa käy satunnaisesti ulkona. Joka lauantai iltana lähtee ulos vähän ennen kuutta. Olin kerran kävelyllä tuohon aikaan ja äkkäsin kissan istumassa kirkon rappusilla. Katseli vain ylväästi kun sitä huutelin. Ei suostunut tulemaan kotiin. Vähän ajan päästä alkoi soida kirkonkellot eli ns. ehtookellot. No tietysti. Meidän kissa on kylän suntio. Ja tämä juttu on ihan oikeasti tosi.
se on maailman vanhimmassa ammatissa ja nostelee häntää kolleille
Vierailija kirjoitti:
Meidän kissa käy satunnaisesti ulkona. Joka lauantai iltana lähtee ulos vähän ennen kuutta. Olin kerran kävelyllä tuohon aikaan ja äkkäsin kissan istumassa kirkon rappusilla. Katseli vain ylväästi kun sitä huutelin. Ei suostunut tulemaan kotiin. Vähän ajan päästä alkoi soida kirkonkellot eli ns. ehtookellot. No tietysti. Meidän kissa on kylän suntio. Ja tämä juttu on ihan oikeasti tosi.
Toivottavasti noudatat kissasi hienoa esimerkkiä ja alat itsekin huolehtia hengellisestä elämästäsi. :)
Mun kissa oli kotona lasten kanssa, mutta nyt kun lapset on isoja, niin on mennyt töihin
Vierailija kirjoitti:
Ei ole nyt harmi kissaa, mutta minun kissa saisi ihan itse päättää mitä elämälleen tekee 🥰 nukkuisi ja kehräisi varmaan enimmäkseen 😍
Tässä näyttäytyy ihmisen hienous . Tarkoitan tätä kaikella hyvällä . Ajatus pelkästään on jo kaunis .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään toi hiiren mulle. Nyt kissani on ansaitulla päivälevolla.
onhan sitä siinäkin yhdelle päivälle
Samainen kissa teki myös iltavuoron ja saaliina oli toinen hiiri. Ahkera katti.
Meidän naapurin kissa on ilmiselvästi joku agentti, pelkään pahoin että vieraan vallan hommissa. Viime kesänä istui tuntikausia meidän pihavaahterassa useampana päivänä ja seurasi hyvin tarkkaavaisesti pihamme tapahtumia. Ilmeisestikään ei havainnut mitään epäilyttävää, koska ei ole sen koommin meitä vakoillut.
Kyllä. Viimeksi pyyti kolme harakkaa, kun annoin luvan. Huomasin, että nuoret harakat kiusasivat sitä lentämällä läheltä yli. Kotikissa aivan taatusti ymmärtää aivan kaiken puheen, mutta ei osaa itse puhua!
Mistä löytäisin kissan, joka kävisi töissä puolestani? Onko kyseessä jokin harvinainen rotu, vai ovatko työtä tekevät yksilöt vain niin harvinaisia, ettei ole osunut kohdalle?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Viimeksi pyyti kolme harakkaa, kun annoin luvan. Huomasin, että nuoret harakat kiusasivat sitä lentämällä läheltä yli. Kotikissa aivan taatusti ymmärtää aivan kaiken puheen, mutta ei osaa itse puhua!
kyllä ne ymmärtää, kun puhuu jostain ihmisestä nimeltä josta kissa ei pidä, niin alkaa olla varuillaan josko se kohta tulee käymään. Sekä lääkäriin menosta jos puhuu niin senkin ymmärtävät.
Kissat! 😽 😍 🥰