Käykö sun kissa töissä?
Vai saako se ruokarahaa KELAsta (kissojen elatusavusta)
Kommentit (459)
Leipäpappina saarnastuolissa mouruaa
Meidän edesmenneet musti ja mirri olivat parhaat kaverit. Musti palkkasi mirrin naamanpesijäkseen, joka aamu musti meni mirrin eteen istumaan ja tökkäs kuonollaan, että alahan töihin. Oli niin hauska seurata, kun kissa niin huolellisesti pesi koko koiran naaman, korvia unohtamatta. Onneksi kuvasin muutaman videon näistä kaveruksista, ikävän yllättäessä niitä on mukava katsella
Kyllä käy. Hän tappaa ja syö kaiken itseään pienemmän. Tuntuu nauttivan työstään..
Asun keskellä metsää parin hehtaarin tilalla ja piharakennuksia on kymmenkunta. Kissa on paras hiirenloukku.
Kissani on demari, joten se käy syömässä muiden kissojen pyydystämät hiiret.
Käy. Maailman paras hiirenloukku
Vierailija kirjoitti:
mun kissa on lähinnä 'työantaja' mulle, eli ateria-vessa- turkinsilittämis, leikkimispalvelut teen kissan vaatimusten mukaisesti :-))) meuauuuuu
Sillä on diili KELA:n kanssa. Virallisestihan homman nimi on 'toimintaterapia'.
Totta kai. Se on Novitalla kehrääjänä, paitsi tietysti silloin, kun tehtaan väki menee naulakkoon.
Etsii parhaillaan töitä. On kokenut, tyylikäs, päivittäin mustavalkoiseen pukuun pukeutuva gentleman. Hyvä pitämään puoliaan. Syö melko paljon, joten lounaat tuppaavat venymään. Parhaiten sopisi yötyö, koska tykkää nukkua päivät.
ei tietenkään! Minun prinssini on niin ylhäinen, että työnteko ei sovi hänen tahrattomille tassuilleen! Palvon häntä eikä tulisi mieleenkään, että hän töitä tekisi.
Jo on aikoihin eletty, jos minulla olisi kissa pistäisin sen pihalle pyydystään rottia, siinä sille töitä!
Maansiirtotöitä tekee useamman varvin vuorokaudessa.
Yksi kissa käy vuorotyössä. Viime yönä oli yövuoro, tuli vasta aamulla kotiin. Söi ja lähti päivävuoroon. Tuplavuoro siis.
Vanhemman kissan työnä on huolehtia, että sohvalla on jatkuvasti hentoinen karvakerros.
Tyttökissojen, kaksi kappaletta, työnä on olla mahdollisimman söpö ja sievä. Ja nirsoilla ruuan kanssa, jotta henkilökunta pysyy virkeänä.
Vierailija kirjoitti:
Jo on aikoihin eletty, jos minulla olisi kissa pistäisin sen pihalle pyydystään rottia, siinä sille töitä!
Olet tyypillinen "mene töihin" tyyppi, et ajattele mitä kissa siitä palkaksi saa kun ei ole rottiakaan, nälkäänkö pitäisi kuolla?
Vierailija kirjoitti:
Vartijanhommia.
Vartijana toimii minunkin kissani, henkivartijana.
Mies otti meille koiran, joka kissan mielestä on hyvin vaarallinen otus. Ei päästä koiraa metriä lähemmäksi minua. Näkee, että pelkää koiraa, menee karkuun, jos koira lähestyy häntä itseä. Mutta jos koira lähestyy minua, niin ensin suhisee ja murisee ja jos ei viesti mene perille, hyökkää vaikka koiran kimppuun.
Meidän kissa on stund up koomikko ja kulkee kahden kaupungin väliä kiertueella.
Kyllä se käy töissä, kun pitää haitalliset jyrsijät kurissa. Mutta välillä se kyllä tekee selkeitä rikkomuksia, kun nappaa esim. pikkulintuja. Mutta joo kaiken kaikkiaan on hyvä ja luotettava työntekijä, eikä nosta tukia vaan palkitsen sen työsopimuksemme mukaisella huolenpidolla.
Vierailija kirjoitti:
Käy, hiirijahdissa joka päivä. Hyvä on työssään ja tekee tulosta.
Meillä käy yövuoroissa ja päivät nukkuu.
Meillä leipoo mutta kyllä syökin sen edestä.
Toimii laaduntarkkailijana hiekan suhteen sekä ennakkoluulottomana maistelijana keittiössä.
Toki.