Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö sun kissa töissä?

Vierailija
16.05.2026 |

Vai saako se ruokarahaa KELAsta (kissojen elatusavusta)

Kommentit (459)

Vierailija
141/459 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki.

Vierailija
142/459 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäpappina saarnastuolissa mouruaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän edesmenneet musti ja mirri olivat parhaat kaverit. Musti palkkasi mirrin naamanpesijäkseen, joka aamu musti meni mirrin eteen istumaan ja tökkäs kuonollaan, että alahan töihin. Oli niin hauska seurata, kun kissa niin huolellisesti pesi koko koiran naaman, korvia unohtamatta. Onneksi kuvasin muutaman videon näistä kaveruksista, ikävän yllättäessä niitä on mukava katsella

Vierailija
144/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käy. Hän tappaa ja syö kaiken itseään pienemmän. Tuntuu nauttivan työstään..
Asun keskellä metsää parin hehtaarin tilalla ja piharakennuksia on kymmenkunta. Kissa on paras hiirenloukku.

Vierailija
145/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani on demari, joten se käy syömässä muiden kissojen pyydystämät hiiret.

Vierailija
146/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy. Maailman paras hiirenloukku 

Vierailija
147/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun kissa on lähinnä 'työantaja' mulle, eli ateria-vessa- turkinsilittämis, leikkimispalvelut teen kissan vaatimusten mukaisesti :-))) meuauuuuu

Sillä on diili KELA:n kanssa. Virallisestihan homman nimi on 'toimintaterapia'.

Vierailija
148/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Se on Novitalla kehrääjänä, paitsi tietysti silloin, kun tehtaan väki menee naulakkoon.

Vierailija
149/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsii parhaillaan töitä. On kokenut, tyylikäs, päivittäin mustavalkoiseen pukuun pukeutuva gentleman. Hyvä pitämään puoliaan. Syö melko paljon, joten lounaat tuppaavat venymään. Parhaiten sopisi yötyö, koska tykkää nukkua päivät.

Vierailija
150/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkään! Minun prinssini on niin ylhäinen, että työnteko ei sovi hänen tahrattomille tassuilleen! Palvon häntä eikä tulisi mieleenkään, että hän töitä tekisi.

Vierailija
151/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on aikoihin eletty, jos minulla olisi kissa pistäisin sen pihalle pyydystään rottia, siinä sille töitä!

Vierailija
152/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maansiirtotöitä tekee useamman varvin vuorokaudessa.

Vierailija
153/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kissa käy vuorotyössä. Viime yönä oli yövuoro, tuli vasta aamulla kotiin. Söi ja lähti päivävuoroon. Tuplavuoro siis.

Vanhemman kissan työnä on huolehtia, että sohvalla on jatkuvasti hentoinen karvakerros. 

Tyttökissojen, kaksi kappaletta, työnä on olla mahdollisimman söpö ja sievä. Ja nirsoilla ruuan kanssa, jotta henkilökunta pysyy virkeänä.

Vierailija
154/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on aikoihin eletty, jos minulla olisi kissa pistäisin sen pihalle pyydystään rottia, siinä sille töitä!

Olet tyypillinen "mene töihin" tyyppi, et ajattele mitä kissa siitä palkaksi saa kun ei ole rottiakaan, nälkäänkö pitäisi kuolla?

Vierailija
155/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartijanhommia.

Vartijana toimii minunkin kissani, henkivartijana. 

Mies otti meille koiran, joka kissan mielestä on hyvin vaarallinen otus. Ei päästä koiraa metriä lähemmäksi minua. Näkee, että pelkää koiraa, menee karkuun, jos koira lähestyy häntä itseä. Mutta jos koira lähestyy minua, niin ensin suhisee ja murisee ja jos ei viesti mene perille, hyökkää vaikka koiran kimppuun.

Vierailija
156/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa on stund up koomikko ja kulkee kahden kaupungin väliä kiertueella.

Vierailija
157/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se käy töissä, kun pitää haitalliset jyrsijät kurissa. Mutta välillä se kyllä tekee selkeitä rikkomuksia, kun nappaa esim. pikkulintuja. Mutta joo kaiken kaikkiaan on hyvä ja luotettava työntekijä, eikä nosta tukia vaan palkitsen sen työsopimuksemme mukaisella huolenpidolla.

Vierailija
158/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy, hiirijahdissa joka päivä. Hyvä on työssään ja tekee tulosta.

Meillä käy yövuoroissa ja päivät nukkuu.

Vierailija
159/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä leipoo mutta kyllä syökin sen edestä.

Vierailija
160/459 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii laaduntarkkailijana hiekan suhteen sekä ennakkoluulottomana maistelijana keittiössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän