Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 2300€/kk teistä hyvä palkka?

Vierailija
29.09.2008 |

Olen vaan uneksinut palkasta, joka alkaisi kakkosella, nyt sellaisen olen saanut. Äitini kuitenkin tohti kysyä palkkaa ja kuultuaan vastauksen sanoi sen olevan huono...tänks mama...!!!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni hyvä palkka olisi noin 4000 ja miehelleni 8 000 e. Tuo on kai suomalaisen naisen keskitasoa...

Vierailija
22/41 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka palkka on 2400 e / kk + lounasetu, ja lisäksi saan pari kertaa vuodessa kuukausipalkan verran bonuksia.

Olen ajatellut, etten tuolla palkalla enää tämän äitiysloman jälkeen mene töihin, vaan etsin parempipalkkaisia hommia. Olen sentään jo 35-vuotias, enkä mikään harjoittelijatyttö...

Opistotason tutkinto minulla, ja hyvä kielitaito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on hyvä jos sinulla on töitä vain 40h / viikko.

Vierailija
24/41 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan palkka nousee kun ollut työssä jonkin aikaa.

Sos. ja terv alaan nähden tuo on todella hyvä palkka sillä harva esimies tienaa siellä noin paljon päivätyöstä.

Itselläni palkka 1900e+lisät ja eihän se suuri ole mutta on toimeen tullut. Mies tienaa 4500e/kk ja tuskailee usein kun pitäis saada parempaa palkkaa... Ei taida ihminen olla ikuna tyytyväinen....

Vierailija
25/41 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/41 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 21:08"]

up

[/quote]hullu!

Vierailija
27/41 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mun vanha aloitus! Ette usko paljon nyt tienaan?? Ap.

Vierailija
28/41 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei HYVÄ, mutta sellainen, millä pystyy elämään ihan mukavasti, vaikka ei ehkä isompia hankintoja voi suorilta ostaa.

Vierailija
29/41 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää mun 4,5 vuotta vanha alotus onkin nostettu jostain syövereistä ylös...?

ap

P.S. siis olen ihan todella oikeasti tuo ap!!

Vierailija
30/41 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt, mikä on ollut palkkakehityksesi! Kiinnostaa tietää :)

Vierailija
31/41 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, tuosta 2300€:n palkan työstä jäin aikanaan ä-lomalle ja kotihoidontuelle, ja työsuhde loppuikin siinä välissä. Nyt lapsi tuli 3 v. ja sain lyhyen pätkän töitä....palkka YHDEKSÄNSATAA EUROA KUUSSA...

Että repikää siitä :(

ap

Vierailija
32/41 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä palkka, en oo ikinä moista saanut.

Vierailija
33/41 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että todellakin voin sanoa etenkin näin jälkikäteen, että palkka oli hyvä! Ja se oli tosiaan pk-seudulla.

En enää jaksa lähteä niin kauas töihin (ei asuta siellä), enkä ensisijaisesti halua lähteä niin kauas töihin, vaan etsin kotiseudultani töitä. Vaikka aikaa on kulunut melkein viisi vuotta, ja luulisi inflaation syöneen tuonkin summan suuruutta, niin en siltikään varmaan tule löytämään paikkaa enää, jossa saisin tuon verran palkkaa...Voin vain katkerana miettiä, mihin saamarin palkka- ja elämäntilannekuoppaan olen joutunut!!!!

ap

P.S. kuka nosti ja miks tän ketjun? Tosi spookya lukea omia juttuja noin kaukaa menneestä, kun asiat oli toisin.

Vierailija
34/41 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä pk-seudullakaan tosiaan palkat häävejä oo. Mäkin olen matkailun restonomi ja nykyinen palkkani esimiehenä vähän alle 2300 e/kk. Mulle tarjottiin joku aika sitten työtä, jossa palkka olis ollut 1700 euroa kuussa. Huhhuh.

Hauskaa tosiaan kun jotkut nostelee näitä vanhoja avauksia, ja sit vielä ap tulee vastaamaan :D

Vierailija
35/41 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa masisketju, kun olen saman alan ihmisenä kh-tuella. Enkä ole edes pk-seudulta.

Vierailija
36/41 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te matkailunrestonomit teette? tuttu valmistui pari vuotta sitten, mutta jo ennen valmistumistaan haki opiskelemaan sairanhoitajaksi, näköjään ei ainakaan palkassa häviä.

Vierailija
37/41 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti puhut bruttopalkasta josta vielä lähtee verot. Aika huono on siinä tapauksessa. Eipä minullakaan tosin ole kuin 400e enemmän mutta ei silläkään pärjää.

Vierailija
38/41 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi asenne ei ollut kovin kiva, mutta tunnet varmaan hänen tyylinsä. Palkkasi on mielestäni ihan hyvä, jos vielä pidät työtäsikin mielekkäänä. Onnittelen sinua!

Minulla on iso perhe ja palkkani on tällä hetkellä samaa tasoa kuin sinulla, koska olen osa-aikatyössä. Miehen palkka on isompi, mutta ei jättimäinen ollenkaan. Tulemme toimeen ihan hyvin.

Vierailija
39/41 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi typerä aloitus ilman taustatietoja hommasta, kokemuksesta, koulutuksesta jne.

Kuitenkin, jos suomalaisten mediaanipalkka on yli 3000 euroa, niin siihen nähden tuo nyt kyllä on aika matala palkka. Riippuu kuitenkin hommastasi. Siitä työstä voi olla ihan normaali palkka

Vierailija
40/41 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vastavalmistuneena sairaanhoitajana lähtöpalkka 2400e ja siihen vuorolisät päälle. Parhaillaan nousee yli 3000e, mutta keskiarvo jää  toki alle kolmen tonnin. Ja kolmivuorotyö.